Pagina 1 din 1

ce ar putea fi?

Scris: Sâm 21-Oct-2006 12:32
de tase.cristi
de ceva vreme cand masina este la relanti acesta oscileaza cand se aude acel ticait de la hidraulica......ce ar putea fi?

Scris: Sâm 21-Oct-2006 14:03
de alexd
e din capitolul "asa face toate". cel putin ale mele, "asa face"

Scris: Sâm 21-Oct-2006 14:54
de nicum
As indrazni sa spun ca e normal sa fie asa, cel putin la benzina. Cind spun asta iau in calcul si vechimea masinilor. La diesel in principiu nu ar trebui, avind in vedere cuplul mai mare. Face doar la rece sau si cu motorul cald?

Scris: Sâm 21-Oct-2006 15:08
de tase.cristi
mai accentuat la rece.........

Scris: Sâm 21-Oct-2006 19:43
de cbx
posibil pompa hidraulica defecta

Scris: Sâm 21-Oct-2006 19:47
de nicum
Nu e pompa... o pompa defecta scoate zgomot de lant.

Scris: Sâm 21-Oct-2006 20:24
de cbx
1.daca axul este deformat,scapa lhm pe curea -poate da oscilatii la relantii
2.depinde foarte mult de uzura motorului

Scris: Dum 22-Oct-2006 11:01
de Catalin29
Problema nu poate fi cauzata de disjunctor? O functionare mai ciudata care la deschiderea/inchiderea supapelor din disjunctor sa forteze putin pompa? Ex: supapa de retur se deschide mai greu, astfel incat lichidul sa nu aiba unde se duce , pompa pt o fractiune de sec sa nu poata sa-si faca meseria si astfel sa fie nevoie de o putere mai mare a motorului ....

Scris: Dum 12-Noi-2006 13:58
de khan
nu

Scris: Dum 12-Noi-2006 18:16
de cbx
nu,ce?

Scris: Lun 13-Noi-2006 11:09
de florin_budea
Si eu am observat acest lucru si la masina mea, la rece este OK, la cald cand masina functioneaza la relanti, atunci apar modificari de turatie datorita pompei hidraulice, care este solicitata mai des datorita uzuri sis. hidraulic, sincer nu cred ca este motorul , functioneaza corect, gazele sunt in limita. Adevarat este ca pompa hidra. ma cam lasa, si am observat o chestie interesanta uneori directia merge foarte usor, alteori mai greu, cand accelerez merge mai usor. La prima parere pompa hidraulica, dar daca pompa ar fi defecta tot timpul ar (si la relanti) directia ar functiona tot timpul greu nu sa aiba perioade , eu cred ca pierd presiune in alta parte , banuiesc franele.Pompa s-a stricat datorita pierderii de presiune pe instalatie, pompa functioneaza tot timpul, dar este mai solicitata cand se pierd presiune pe instalatia de ridicare si franare, si asta cred ca duce si la un consum de carburant mai mare