Pagina 1 din 1

Saibe supapa disjunctor

Scris: Mie 20-Dec-2006 18:00
de Catalin29
Vreau sa incerc sa mai trag putin de disjunctor in speranta de al convinge sa nu mai tacane asa des, pana gasesc un altul ok. Masina coboara incet (multe ore>12)-deci nu sunt pierderi mari pe retea. De aici am tras concluzia ca poate fi doar supapa de retur din disjunctor.... Pompa e proaspat schimbata cu o alta teoretic buna deci tot toeretic presiunea, debitul la iesire din pompa e ok. E vreo varianta daca as baga/scoate o saiba de la arcul supapei de retur din disjunctor in ideea ca arcul nu mai e tarat la valoarea standard? Sunt constient de faptul ca apare cam de multe ori "teoretic" in defavoarea "practic".....tocmai de aceea intreb.

Saibe supapa disjunctor

Scris: Mie 20-Dec-2006 21:51
de theo79
Nu umbla la nimic, nu tie bine auzi sa coboare masina > 12 , mai omule a mea daca o opresc in max. 5 min. sa lasat de spate, deci ](*,) ,

Scris: Mie 20-Dec-2006 23:09
de khan
are servodirectie? e posibil sa fie de acolo o problema. daca nu, incearca alt disjunctor, despre care sa stii ca e bun. si mai intii incearca sfera, aia e prima care pune probleme.

Scris: Mie 20-Dec-2006 23:28
de dj01fad
daca tacane des si nu ai pierderi pe instalatie prima data verivici sfera centrala si apoi conjunctorul. vezi ca tacanitul des poate sa fie si de la servodirectie si de la dozatorul de frana.

Scris: Joi 21-Dec-2006 10:06
de eugenro2001
Daca vrei neaparat sa umbli la disjunctor, cauta pe FTP la documentatii si in unul din manualele originale de service, de la CX, BX sau GSA ar trebui sa gasesti despre saibe. Scrie acolo undeva ca, o saiba de x mm grosime modifica presiunea de conjunctie cu x bari.

Scris: Joi 21-Dec-2006 13:52
de retro
Inaite de a adauga sau scoate saibe trebuie sa se masoare exact presiunile de disjunctie si conjunctie. Altfel nu se poate sti cate saibe trebuiesc.
Daca se adauga in camera de disjunctie prea multe, presiunea de disjunctie ar putea creste periculos peste cei maxim 175 bari admisi. Deci mare atentie!

Scris: Joi 21-Dec-2006 15:17
de cristian_v
inainte sa te apuci de lucruri marete incearca sa verifici mai intai presiunile de dijunctie/conjuctie ale cj, se pot verifica pe masina, trebuie sa motezi doar un manometru.