Pagina 1 din 3
Daca motorul nu poate fi pornit...
Scris: Mar 06-Feb-2007 13:41
de dan1972
Revin cu o intrebare in calitate de nou proprietar de BX.Are cineva idee ce se poate face in situatia in care motorul nu mai porneste si masina trebuie remorcata pana la un atelier spre exemplu?!?Fiindca nu e ca la celelalte masini cu suspensie conventionala.
Nu am patit asta pana acum, dar ma gandesc cu groaza la ideea ca as putea ramane cu masina imobilizata daca apuca sa se lase pe burta.
Exista vre-o posibilitate de a bloca suspensia pe pozitia inalta dupa ce o ridici cu cricul?!?
Scris: Mar 06-Feb-2007 13:51
de cbx
Masina nu are voie sa se lase pe burta cand este motorul oprit,de lasat pe burta se lasa cand exista avarie la sistemul hidraulic.Atunci sa vezi ca nu ai frane si aduni toate capacele de canal iesite in cale.
Ai alte probleme de rezolvat si stai sa te gandesti daca cade drobul de sare

Scris: Mar 06-Feb-2007 14:16
de DanT
chiar daca masina ramane pe "burta", sa stii ca ea poate fi remorcata, insa trebuie mers foarte incet, de genul 20 km/h .... si mare grija ca atunci cand ai avarie la sist hidraulic nu mai ai frana de serviciu, si atunci trebuie sa folosesti frana de mana.
dar nu sta sa iti bati capul cu astea ...enjoy the car..
oricum daca se intampla sa fii cu bagare de seama si eventual sa dai un telefon inainte la mecanic sau unde vrei sa o duci la cineva care stie masina si te indruma pe loc...
Scris: Mar 06-Feb-2007 15:07
de jgr1001
Nu stiu cum e la Bx, dar Cx-ul se poate cala (bloca) la o inaltime convenabila pt remorcare.
Calarea se face cu niste mici bucati de lemn; exista niste spatii in sasiu special prevazute pt astfel de cazuri
Scris: Mar 06-Feb-2007 15:13
de dan1972
cbx - Stiu ca nu ar avea voie sa se lase, dar din ce am citit pe aici cam toate se lasa de spate chiar si dupa un minut.
Nu astept sa cada drobul de sare dar nu a fost timp sa rezolv ce e de rezolvat la ea.Sincer!Lucrez de la 9 la 19 seara.Ce mai poti face de la ora aia???
Multumesc oricum!
DanT - Multumesc de sfaturi!Nu ma refeream la defectiuni la hidraulica, ci de exemplu daca nu mai functioneaza motorul...chiar nu exista nici o solutie sa o ridici???
Scris: Mar 06-Feb-2007 15:14
de DanT
da .. CX are asa ceva ca deh, e alta clasa de masina .. eu nu am gasit asta la BX ..find vorba de o madina mai ieftinuta decat CX-ul
Scris: Mar 06-Feb-2007 15:15
de dan1972
jgr1001 - La asta ma gandeam si eu si am mai auzit de treaba asta.Dar nu pica bucatile de lemn de acolo???Locul e atat de fix???
Scris: Mar 06-Feb-2007 15:19
de jgr1001
La Cx nu pica; sunt presate fiecare de umarul bratului de suspensie corespunzator
Scris: Mar 06-Feb-2007 15:19
de dan1972
DanT - Ba da!Are si BX-ul, fiindca mi-a aratat fostul proprietar ceva, dar nu am bagat la cap; era frig si nu m-am uitat atent.
Scris: Mar 06-Feb-2007 16:15
de eugenro2001
DanT scrie:da .. CX are asa ceva ca deh, e alta clasa de masina .. eu nu am gasit asta la BX ..find vorba de o madina mai ieftinuta decat CX-ul
Nu e vorba de clasa, e constructiva si GSA-ul are si nici ala nu e din clasa CX-ului. Sunt sigur ca si la BX exista posibilitatea asta.
Lemnul trebuie sa fie de esenta tare pt ca, cel putin la CX, pe fata forta cu care bratul apasa pe blocul de lemn este suficienta pt a strivi lemnul de brad.
Scris: Mar 06-Feb-2007 16:24
de MARIAN
BX-ul nu merge calat.
Scris: Mar 06-Feb-2007 16:29
de cbx
Inseamna ca trebuie sa fiu fericit ,la 24 de ore se lasa . Am adunat si eu canalele din 3 cartiere cand am avut o conducta sparta.
Scris: Mar 06-Feb-2007 16:30
de DanT
pai atunci am rugamintea ( daca sunt care ziceti ca are - in afara de marian - si eu zic la fel ca nu are posibilitate de calare) sa-mi spuneti si mie cum se poate cala BX-ul ( de CX stiu - de GSA nu stiam, dar iata o surpriza placuta

)
Scris: Mar 06-Feb-2007 16:42
de khan
teoretic se poate (cel putin in spate) dar trebuie gasita o solutie pentru a prinde lemnul intre tampon si brat, altfel cade de la socuri
Scris: Mar 06-Feb-2007 19:09
de cristian_v
Trebuie mers suficient de incet incat sa nu cada
