Pagina 1 din 1
Hidraulica...
Scris: Mar 06-Feb-2007 15:40
de inima-de-leu
Se aprinde beul STOP pe bord cand depasesc 2500 de rotatii in trapta 5 la mers constant...indiferent de viteza iar cand scad sub 2000 se stinge becul.Am mers asa cu ea mai multi km...frana am vazut ca am,n-am observat sa fi coborat garda.Am oprit de mai multe ori m-am uitat daca cureaua patineaza daca am ulei hidraulic si tot nu am putut sa-i dau de cap cureaua este intinsa ulei am peste limita(cu masina ridicata la max.) am incercat sa aerisesc instalatia dar degeaba masina se comporta la fel.Cu circa o luna in urma i-am schimbat sfera centrala(cu una noua)pentru ca pompa functiona in continu sau la mai putin de 5sec...este drept ca si acum face la fel

...
Scris: Mar 06-Feb-2007 15:49
de eugenro2001
Daca ai schimbat sfera acumulator si totusi tacane repede fie sfera e proasta fie ai pierderi de presiune mari - cilidrii de suspensie, dozator frana, distribuitor servodirectie etc.
Totusi, becul STOP se aprinde intotdeauna impreuna cu alt bec de avertizare tocmai pt a sti care este problema. Daca nu se mai aprinde si alt bec probabil ca ai becuri arse in bord.
BX-ul nu are buton de control lampi de bord ca la CX?
Scris: Mar 06-Feb-2007 15:56
de cristian_v
La unele modele Xantia becul STOP se aprinde singur daca nivelul de lichid de racire e prea scazut. La BX nu stiu ce inseamna, daca e legat de hidraulica trebuie sa se aprinda si becul "!"
Becuri
Scris: Mar 06-Feb-2007 16:06
de inima-de-leu
Bordul l-am dat jos cu ceva timp in urma si i-am scimbat toate becurile pentru ca sa ars un bec de la iluminatul bordului si cu aceasta ocazie le-am schimbat pe toate...chiar am pus si in plus...si noroc...dupa aceea cand am facut o data tot asa un drum lung mi-a curs pe langa termostat antigel direct pe ambreaj

...si ambreajul a patinat pana mi sa aprins becul la bord(care nu il aveam inainte).La bord de data asta nu mi sa aprins decat cele doua becuri rosii pericol(!) si STOP.
Scris: Mar 06-Feb-2007 16:46
de khan
pai deci s-a mai aprins inca un bec pe linga STOP. becul acela cu "!" e de la suspensie si inseamna fie lipsa presiune fie nivel mic. nivel mic e exclus inteleg, insa e ciudat ca se aprinde numai in tr a V-a dupa 2500 ture, mi-e ca se face un contact undeva in instalatia electrica si se aprind becurile la bord. daca ar fi lipsa de presiune s-ar manifesta in primul rind la ralanti, nu cu motorul turat