Am pus si eu lichidul de curatare,deja am cam 800km cu el.Eu unul sint forte multumit de el. Ptr inceput vreau s-a specific citeva lucruri.
1. Masina a mers anul trecut pina in iarna cu H46 in amestec cu motorina
2. dupa ce am pus LHM si am curatat tot (filtre etc) masine se comporta bine dar avea 2 probleme minore,prima era ca cobora complect dupa 2 sau 3 ore ,si a doua imi parea ca pompa hidraulica parca isi pierduse din debit....adica se ridica greu fata si spatele cam 45 secunde.
de fapt am urmarit sa vad ce debit de ulei imi venea pe returul la dijuctor cusurubul de aerisire desfacut ...era un debit mic si curgea pulsatoriu ....NU continuu !!
Dupa ce am pus lichidul de la Catalin am ramas surprins .
inca inainte de a face aerisirea am lasat motorul pornit cu aerisitorul desfacut cam 2 minute ...am prelungit returul la dijuctor cu 0,5m furtun transparent care l-am pus pe gura de alimentare a vasului cu LHM ptr a vedea debitul.
Schimbare totala ...Uleiul venea cu debit macar dublu sau triplu pe retur
si continuu ..NU PULSATORIU ! (banuiesc ca erau blocate 2 sau 3 pistonase din pompa hidraulica...doar o banuiala)
Dupa aerisire am verificat suspensia ...buna.
Dijunctorul cupla la 30 secunde dupa ce isi fixa garda la sol.
Suspensia parca mai moale pe fata ...pe spate parca la fel.
Masina se ridica complect la maxim 10-15 secunde dupa pornire fata de 45 secunde cu LHM vechi.
Mentionez ca sfera centrala am pus-o acu 2 ani noua si e originala Citroen.
Am mai observat ceva.. cu motorul oprit daca dau maneta cu o treapta mai sus se ridica spatele.
Bucuria cea mare pe care o am e ca nu mai coboara peste noapte.
Garda ramane la fel pina a doua zi,si nu mai astept mult la plecarea .
Am crezut ca "minunea" o sa tina numai 2 zile dar vad ca am mai mult de o saptamana si tot asa e.
La 1 saptamana m-am uitat la sita de ulei din vas si am ramas "masca" ..
Un strat de 2 mm in sita de mal negru..de fapt nu pot explica ce era, mizerie cu granulatie foarte fina mult mai fina ca nisipul .
Deja acu merg pe a 2 saptamana am cam 800km cu el si mult mai multumit de lichid decat de LHM .

Am intentia s-a il las cam 3500km poate chiar 4000km.
Sint curios daca dupa schimbul cu LHM o s-a merga la fel ca si cu lichidul de curatare.
Am ajuns la concluzia ca H46 cu care am mers anul trecut (aproape10 luni) mi-a "infectat" instalatia hidraulica.
Franele sint la fel , dozatorul fasaie cind calc frina aproape la maxim...asta dupa ce merg macar 1 ora prin oras si e uleiul fierbinte.
Concluzie ...Credeam ca am mari probleme cu pompa hidraulica (debit mic )dar vad ca acu merge foarte bine.Dupa ce am pus lichid de curatare parca e alta masina,banuiesc ca la mine era instalatia buna dar era foarte murdara.Vechiul proprietar de acu cativa ani merge numai cu ulei H46.
Eu unul sint foarte multumit, ideea e ca lichidul nu e asa scump ptr ce stie s-a faca.