presiune hidraulica servodirectie

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
nitro_od
pasionat
Mesaje: 483
Membru din: Dum 12-Mar-2006 13:32
Localitate: bucuresti

presiune hidraulica servodirectie

Mesajde nitro_od » Mar 20-Mar-2007 11:22

cum se modifica presiunea de servo pt directie? si de unde...?
..... frantuzoaica pretentioasa !!!

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Mar 20-Mar-2007 14:15

Presiunea se modifica din distribuitorul de servo, pe un banc de proba si se regleaza din surubul de langa teava care merge la servo. Daca nu ai un banc de proba poti folosi un distribuitor de xm, acesta avand presiunea de lucru mai mare.

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Mar 20-Mar-2007 17:08

Pentru a putea face reglajul la repartitorul de debit ai nevoie de:
- un manometru,
- un racord cu 3 cai pentru conducte de 4,5 mm,
- o conducta de 4,5 mm,
- un imbus de 5 mm,
- o cheie mai speciala (in lipsa ei se poate folosi un cleste cu varfuri subtiri intoarse la 90 grade).
Reglarea se poate face si pe masina, astfel: se slabeste contrapiulita si cu imbusul se strange (sau se desface) surubul de reglare astfel incat, cu rotile bracate la maxim, in cazul BX-ului sa ai pe manometru 140 +5/-10 bar. Dupa ce s-a obtinut presiunea dorita, cu imbusul in pozitie fixa, se strange contrapiulita.
Imagine
Imagine
Imagine

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mie 21-Mar-2007 10:33

si manometrul masoara presiunea care iese pe unde?
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Mie 21-Mar-2007 18:23

Da, din graba am uitat sa zic si asta. Am uitat sa spun ca mai trebuie o conducta de 4,5 mm care face legatura cu manometrul.
Deci: din repartitor se scoate conducta (de 4,5 mm, cea mai subtire din cele 5 conducte) care alimenteaza caseta de directie. In locul ei se monteaza o conducta care va face legatura intre repartitor si racordul cu 3 cai. In acesta din urma se conecteaza si manometrul (gradat pana la 250 bar) si conducta care alimenteaza directia. Sper sa fi inteles. Oricum poza cred ca e mai clara decat am fost eu.
Imagine

Avatar utilizator
nitro_od
pasionat
Mesaje: 483
Membru din: Dum 12-Mar-2006 13:32
Localitate: bucuresti

Mesajde nitro_od » Joi 22-Mar-2007 10:57

explicatie superclara! si pozele sunt la obiect... buna cheia facuta dintr-o inelara (ideea s-a furat).
intrebare... cum se modifica presiunea odata cu insurubarea/desurubarea imbusului (cand creste si cand scade)?
intreb pentru ca am sa incerc sa cresc putin presiunea in lipsa manometrului. stiu ca e riscant dar... nu avem !
Andrei, poate incerci tu experienta primul ca stiu ca ai probleme! :wink:
sa imi impatasesti si mie experienta!
multumesc pentru sfaturi si indrumari ! sper sa nu rama dator.
..... frantuzoaica pretentioasa !!!

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Joi 22-Mar-2007 11:59

Presiunea creste prin insurubarea imbusului (filet normal)

Posted from a Sony Ericsson mobile phone

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Joi 22-Mar-2007 11:59

simbata creca muncesc la ea. daca nu mai ai rabdare iaca un sfat (am manometru, da' mi-i o lene!!!): cred ca e bine sa o faci din aproape in aproape (1/10 ture la o miscare) si tot asa pina merge ok. anunt ce a iesit dupa ce mesteresc la ea
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

Avatar utilizator
nitro_od
pasionat
Mesaje: 483
Membru din: Dum 12-Mar-2006 13:32
Localitate: bucuresti

Mesajde nitro_od » Vin 23-Mar-2007 08:53

abia astept ! :wink:
eu nu ma apuc de ea ca nu am timp si nici vremea nu pare sa tina cu mine... si a mea merge rezonabil dar nu ca cea de la ford, asta era singura problema. la tine se cere interventie ca am vazut cum presteaza la ralanti. spor la munca!
..... frantuzoaica pretentioasa !!!


Înapoi la “Hidraulica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo