Pagina 1 din 1

DIRAVI

Scris: Sâm 24-Mar-2007 11:23
de niros
Cum se aeriseste DIRAVI. Se pot curati filtrele de la distribuitorul de servo?

Scris: Sâm 24-Mar-2007 16:09
de eugenro2001
DIRAVI exista doar la SM, CX si XM V6.
DIrection avec RApel aserVI - adica directie cu retur servo difera de servodirectiile uzuale. Cand sistemul este sub presiune numai exista conexiune mecanica intre volan si caseta de directie.
Rotile sunt aduse la pozitia de mers inainte automat, chiar si stand pe loc.
Pe masura ce creste viteza forta cu care volanul se opune actionarii de catre sofer, creste.
Sistemul este calculat in asa fel incat nici o forta exterioara aplicata asupra rotilor nu le poate misca din pozitia in care sunt ca urmare a manevrarii volanului. Deci, nimic nu se va simti in volan.
Pentru restul las colegii mei BX-isti sa raspunda.

Scris: Sâm 24-Mar-2007 17:32
de khan
nu se aeriseste in adevaratul sens al cuvintului, citeva ture de volan pina la max stg sau dr sint de ajuns ca sa scoata aerul din circuit. deci daca sesizezi vreo problema la servodirectie, nu e de la aer

Scris: Sâm 24-Mar-2007 22:18
de nicum
BX-ul nu are DIRAVI.

Scris: Lun 30-Apr-2007 21:15
de retro
Adaug la ce a spus @khan ca aceste miscari sa se fac lent in cazul in care cilindrul a fost golit de lhm inainte. In felul acesta se evita emulsionarea.

Exista un model de BX la care s-a montat DIRAVI si anume pe "BX 4 TC".

Scris: Lun 30-Apr-2007 22:18
de dj01fad
retro scrie:Exista un model de BX la care s-a montat DIRAVI si anume pe "BX 4 TC".


ahahaaaaa... deci un prieten de- meu care sustinea sus si tare ca a avut in anglia un bx cu diravi, nu este nebun ... :lol:

Scris: Mar 01-Mai-2007 10:55
de nicum
Ei... BX 4TC este acum o masina de colectie. Citroen a produs doar 200 de bucati pentru omologarea in grupa de raliu B (parca):
- motor 2200cm3 montat longitudinal de P504 parca
- 200CP
- 4x4
- turbo
- cutia este de SM
Masina a avut rezultate modeste in grupa in care a alergat, iar datorita faptului ca peste aproximativ un an, grupa respectiva s-a desfiintat datorita unui dublu accident mortal, Citroen a rascumparat cite masini a putut pentru a le putea distruge. Am gasit la un moment dat pe net un fisier Excel cu seriile celor 200 de masini produse si actualii proprietari. Daca nu ma inseala memoria, astazi sub 50 de exemplare mai sint in circulatie si asta il face cel mai rar BX.
Din cauza motorului, botul este mai lung decit la BX-ul normal:
http://img460.imageshack.us/img460/9753/62bv.jpg
O poza din Conservatorul Citroen:
http://koti.mbnet.fi/css/bx/conservatoire.jpg
Iar bordul arata cam asa:
http://www.ruecitroen.nl/Modellen/BX/Da ... %204TC.jpg

Scris: Mar 01-Mai-2007 22:24
de dj01fad
aha; deci nebun nu e, dar se pare ca e mincinos :( nu prea cred sa fi avut el asa o raritate...
scuze de OFF

Scris: Mie 02-Mai-2007 09:20
de cit_a
oauuu !! nici nu am stiut ca exista asa ceva , curios ? nu ne trimite cateva poze cu masina ? zi buna sa aveti .

Scris: Mie 02-Mai-2007 10:01
de nicum
Am pus eu poze cu masina, inclusiv bordul.

Scris: Mar 29-Mai-2007 22:58
de dj01fad
uitati aici una care a scapat si inca se plimba:
si are jante de cx gti turbo :wink:
[img][img]http://img164.imageshack.us/img164/9303/bxjx3.th.jpg[/img][/img]

Scris: Dum 03-Iun-2007 14:32
de khan
jantele de CX GTI Turbo s-au montat din fabrica pe 4TC