Pagina 1 din 1

se ridica dar cade

Scris: Joi 29-Mar-2007 22:12
de kadix
bx 16 TRI . are urmatoarea problema : porneste se ridica cam in 30-40 sec dar fata se lasa brusc periodic apoi se ridica. foloseste ulei hidraulic 46. proprietarul spune ca nu are suficient ulei in rezervor. e adevarat?
multumesc , Lucian

Scris: Joi 29-Mar-2007 23:03
de tase.cristi
cand e ridicata unde se afle "floarea" de la rezervorul de ulei?......ea normal trebuie sa se afle intre cele doua dungi....

Scris: Vin 30-Mar-2007 00:32
de retro
In primul rand se ridica prea greu. Imi pare rau sa-ti spun, dar H46 nu este deloc ceea ce trebuie.
Coborarea in cazul descris de tine nu are legatura cu cantitatea de ulei care este in sistem. Daca ar fi insuficient nu s-ar ridica la inaltimea care trebuie, dar in niciun caz nu ar cobori apoi. Cred ca etansarea piston-cilindru este distrusa.

Scris: Vin 30-Mar-2007 08:37
de DanT
vezi ca am mai discutat de H46 in instalatie. nu are aceleasi proprietati cu LHM-ul .. vezi ca este foarte probabil ca masina respectiva sa trebuiasca sa intre in revizie/reparatie capitala cel putin pe partea de sistem hidraulic

Re: se ridica dar cade

Scris: Vin 30-Mar-2007 10:00
de nicum
kadix scrie:bx 16 TRI . are urmatoarea problema : porneste se ridica cam in 30-40 sec dar fata se lasa brusc periodic apoi se ridica. foloseste ulei hidraulic 46. proprietarul spune ca nu are suficient ulei in rezervor. e adevarat?
multumesc , Lucian


Din pacate nu e asa. Daca nu ai destul ulei in rezervor, ar trebui ca la un moment dat sa se opreasca din ridicat si sa se aprinda un mare STOP pe bord. De asemenea timpul de ridicare e un pic cam mare, dar e explicabil din cauza "uleiului" folosit.
Parere personala: foarte probabil cilindrii fata au uzuri mari, cel putin intr-o anumita zona si din cauza asta pierd presiune. Pierderea de inaltime e corectata imediat de corectorul de inaltime.
Prezenta lui H46 in instalatie poate avea 2 cauze:
- proprietarul a considerat ca LHM-ul e prea scump si a bagat ceva mai ieftin
- uzurile de la hidraulica erau atit de mari incit impuneau folosirea unui ulei mai gros
Evident, nici una din variante nu e de bine.

Scris: Vin 30-Mar-2007 10:55
de cbx
h46 se poate folosi in amestec cu motorina,nu declar ca este cea mai buna solutie.
Primele piese care pica din cauza uleiului h46 sunt: pompa hidraulica si dozatorul de frana.Trebuie curatata instalatia hidraulica de vechiul ulei,corectoarele de inaltime.Verificarea presiuni sferelor si starea cilindrilor fata.
Concluzia : verificarea hidraulici in totalitate.

Scris: Vin 30-Mar-2007 10:59
de nicum
cbx scrie:h46 se poate folosi in amestec cu motorina,nu declar ca este cea mai buna solutie.
Primele piese care pica din cauza uleiului h46 sunt: pompa hidraulica si dozatorul de frana.Trebuie curatata instalatia hidraulica de vechiul ulei,corectoarele de inaltime.Verificarea presiuni sferelor si starea cilindrilor fata.
Concluzia : verificarea hidraulici in totalitate.


Si iata una din cauze pentru care un BX ajunge sa valoreze mai putin decit greutatea lui la fier vechi. Motorina nu este un lichid foarte prietenos cu retururile si cu membranele sferelor.

Scris: Vin 30-Mar-2007 11:04
de cbx
nicum scrie:
cbx scrie:h46 se poate folosi in amestec cu motorina,nu declar ca este cea mai buna solutie.
Primele piese care pica din cauza uleiului h46 sunt: pompa hidraulica si dozatorul de frana.Trebuie curatata instalatia hidraulica de vechiul ulei,corectoarele de inaltime.Verificarea presiuni sferelor si starea cilindrilor fata.
Concluzia : verificarea hidraulici in totalitate.


Si iata una din cauze pentru care un BX ajunge sa valoreze mai putin decit greutatea lui la fier vechi. Motorina nu este un lichid foarte prietenos cu retururile si cu membranele sferelor.

Ma bucur ca ai reusit sa dai o valoare realista Bx-ului. :D

Scris: Vin 30-Mar-2007 14:17
de nicum
Nu e vorba de valoare realista, e vorba ca orice masina neintretinuta isi pierde din valoare. Dar deja sintem off-topic.

Scris: Lun 02-Apr-2007 12:40
de khan
fenomenul se mai intimpla citeodata si din cauza servodirectiei, daca pierde presiune f mare pe la servo (distribuitor, caseta sau cilndru) poate sa dea efectul asta, indiferent de uleiul folosit. asta nu inseamna insa ca e bine sa folosesti H46, nici pe departe

Scris: Lun 02-Apr-2007 21:22
de cdires
si daca e de la servo se verifica usor. Fenomenul ar trebui sa inceteze daca tii rotile bracate la maxim. Trebuie sa fortezi volanul in directia dorita si sa-l tii asa pentru a inchide circuitul de servo. Chestia mai e utila si atunci cand din cauza scaparilor de presiune masina se ridica greu. Se bracheaza la maxim pana se ridica...