Pagina 1 din 1

Problema noua

Scris: Joi 12-Apr-2007 22:52
de nick
Atunci cand ridic partea stanga fata cu cricul si bx-ul este pe nivelul de inaltime 2 (normal), dupa un timp se aude un fasait si se lasa pe partea dreapta fata, probabil se muta greutatea.
Ideea e ca nu mi se intampla inainte.
Are idee cineva ce ar putea fi?

Scris: Vin 13-Apr-2007 11:49
de nicum
Dupa un timp pierzi presiune pe undeva, probabil pe la cilindrul de suspensie de pe partea respectiva. Nu ai probleme cu corectorul de inaltime, pentru ca s-ar fi lasat toata fata.

Scris: Vin 13-Apr-2007 11:55
de sorin.
:lol:
Nu ai probleme cu corectorul de inaltime, pentru ca s-ar fi lasat toata fata.

Pe stg. a zis ca are cricul.Este din corector. Daca a pierdut presiune pe o parte, nu avea cum sa ramana presiune pe partea cealalta.

Scris: Vin 13-Apr-2007 12:09
de nicum
Asa e sorin. ai dreptate! Mea culpa.
@nick: tine masina pe pozitia maxima, ca sa pierzi cit mai putina presiune. Oricum cind toata greutatea pe fata sta pe o roata e normal ca masina sa se lase, dar nu asa repede.

Scris: Vin 13-Apr-2007 14:30
de khan
procedura schimbarii rotii la BX, CX, Xantia, Xm este aceeasi: se ridica masina la maxim, se pune cricul pe post de proptea (se desurubeaza ca sa ajunga la inaltimea masinii, nu e nevoie de mai mult), se lasa masina la minim si se da jos roata (rotile). daca masina e pe normal si o ridicam cu un cric (la vulcanizare, servive, etc) pe o parte, e normal ca dupa ce roata se desprinde de pamint, dupa un anume timp sa fisie si sa scape presiunea inapoi pe retur din corector. am fost indeajuns de clar?

Scris: Vin 13-Apr-2007 18:09
de nick
Multumesc pentru raspunsuri, problema era ca si inainte desfaceam roata in acelasi fel si nu pierdea presiune.
Acum si disjunctorul tacane cam des si nu-mi dau seama de ce.