ce pot folosi
Moderator: Echipa Tehnica
ce pot folosi
Am luat un BX pt piese si am descoperit ca are hidraulica mai buna decat BX-ul meu. Concret a mea se ridica dar pe fata se ridica mai mult decat ar trebui si cade putin teoretic. Dupa ce o opresc se lasa pe burta in max o ora pe cand asta pentru piese dupa o zi si o noapte s-a lasat foarte putin. Ce componente ale instalatiei hidraulice sunt candidate pentru transplant? A, si in plus a mea scartaie putin de spate cand se ridica.
incepe prin a verifica la cit timp tacane disjunctorul si cit de repede se ridica de la 0. daca e mai bine la cea de piese, trece pe lista disjunctorul si pompa. apoi vezi daca fisiie dozatoarele de frina. cel care fisiie mai putin si numai dupa ce iei piciorul, e mai bun. daca vreun amortizor fata agata in timp ce masina se ridica la maxim sau arunca furtunele in mers, atunci e uzat si alege cele mai bune 2 din ce ai. la cele spate e mai greu sa iti dai seama, decit daca agata f tare poti fi sigur ca au o problema
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Ia-o in ordine:
- verifica sfera centrala: tb sa aiba 62 de bari
- in cit timp se lasa spate: cu cit se lasa mai repede, cu atit dozatorul e mai uzat
- in cit timp se lasa de fata: cu cit se lasa mai repede, cu atit sfera centrala e mai descarcata
- la cite secunde tacane: asta iti indica la modul general cit de mari sint pierderile in sistem. Cu cit tacane mai des cu atit pierderile sint mai mari
Posteaza aici toate informatiile astea.
- verifica sfera centrala: tb sa aiba 62 de bari
- in cit timp se lasa spate: cu cit se lasa mai repede, cu atit dozatorul e mai uzat
- in cit timp se lasa de fata: cu cit se lasa mai repede, cu atit sfera centrala e mai descarcata
- la cite secunde tacane: asta iti indica la modul general cit de mari sint pierderile in sistem. Cu cit tacane mai des cu atit pierderile sint mai mari
Posteaza aici toate informatiile astea.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
caderea masinii pe burta are mei multi factori; principalul vinovat pentru spate este dozatorul; in cazul in care sunt pierderi de presiune pe la cilindrii, masina va cadea, si ultima problema este vana de securitate care de multe ori face figuri (cel putin la mine, la ambele masini de la ea a fost problema, si eu am schimbat dozatorul aiurea pentru ca asa am fost indrumat); cel mai sigur pentru a vedea pe unde ai pierderi, trebuie sa analizezi debitele de lhm de pe retururi, pe fiecare in parte cu masina ridicata la maxim. in rest este valabil tot ce au spus si ceilalti colegi.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11813
Cel mai nou membru JackPep