Pagina 1 din 1
ce pot folosi
Scris: Dum 22-Apr-2007 21:55
de kadix
Am luat un BX pt piese si am descoperit ca are hidraulica mai buna decat BX-ul meu. Concret a mea se ridica dar pe fata se ridica mai mult decat ar trebui si cade putin teoretic. Dupa ce o opresc se lasa pe burta in max o ora pe cand asta pentru piese dupa o zi si o noapte s-a lasat foarte putin. Ce componente ale instalatiei hidraulice sunt candidate pentru transplant? A, si in plus a mea scartaie putin de spate cand se ridica.
Scris: Dum 22-Apr-2007 21:59
de razzwan
dozatorul de frana e vinovat la caderea masinii pe burta
Scris: Dum 22-Apr-2007 22:17
de cbx
in primul rand , a fost facuta aerisirea de curand la a doua masina?daca da te inseala,se poate lasa la fel de repede.Pise pt transplant,dozator de frana,cilindri hidraulici fata,corectoarele de inaltime,vana de securitate.De scartait poate fi din rulmenti
Scris: Mar 24-Apr-2007 20:55
de khan
incepe prin a verifica la cit timp tacane disjunctorul si cit de repede se ridica de la 0. daca e mai bine la cea de piese, trece pe lista disjunctorul si pompa. apoi vezi daca fisiie dozatoarele de frina. cel care fisiie mai putin si numai dupa ce iei piciorul, e mai bun. daca vreun amortizor fata agata in timp ce masina se ridica la maxim sau arunca furtunele in mers, atunci e uzat si alege cele mai bune 2 din ce ai. la cele spate e mai greu sa iti dai seama, decit daca agata f tare poti fi sigur ca au o problema
Scris: Mie 25-Apr-2007 10:25
de nicum
Ia-o in ordine:
- verifica sfera centrala: tb sa aiba 62 de bari
- in cit timp se lasa spate: cu cit se lasa mai repede, cu atit dozatorul e mai uzat
- in cit timp se lasa de fata: cu cit se lasa mai repede, cu atit sfera centrala e mai descarcata
- la cite secunde tacane: asta iti indica la modul general cit de mari sint pierderile in sistem. Cu cit tacane mai des cu atit pierderile sint mai mari
Posteaza aici toate informatiile astea.
Scris: Mie 25-Apr-2007 13:30
de dj01fad
caderea masinii pe burta are mei multi factori; principalul vinovat pentru spate este dozatorul; in cazul in care sunt pierderi de presiune pe la cilindrii, masina va cadea, si ultima problema este vana de securitate care de multe ori face figuri (cel putin la mine, la ambele masini de la ea a fost problema, si eu am schimbat dozatorul aiurea pentru ca asa am fost indrumat); cel mai sigur pentru a vedea pe unde ai pierderi, trebuie sa analizezi debitele de lhm de pe retururi, pe fiecare in parte cu masina ridicata la maxim. in rest este valabil tot ce au spus si ceilalti colegi.