Pagina 1 din 1

Vana de securitate

Scris: Joi 03-Mai-2007 16:41
de niros
Avand in vedere faptul ca am testat toate celelalte componente si nu exista pierderi semnificative am ajuns la concluzia ca pentru faptul ca fasaie des e posibil sa fie de vina vana de siguranta. Din poza am observat ca are un arc reglabil. Nu cumva e posibil sa se fi slabit si nu mai tine la presiune cum trebuie? Se poate curata? Unde e situata vana se securitate la un Bx 16 TRS din 87?

Scris: Joi 03-Mai-2007 20:17
de nicum
Este pe puntea fata pe stinga in directia de mers a masinii, aproximativ sub dozator.
Nu stiu cum ai testat tu, dar "pierderile alea nesemnificative" la fiecare componenta in parte se aduna si in final iese o pierdere totala mare.
Pina la urma care e problema ta? Ce nu merge?

Vana

Scris: Joi 03-Mai-2007 20:43
de niros
Am schimbat dozatoru de frana care nu mai fasaie, franeaza perfect. Si totusi spatele se lasa repede. Retururile sunt OK adica da pe ele cate o picatura. Mai mult se lasa si fata. La fel. Incet si constant. Sfera centrala cred ca e relativ buna pt. ca cu motoru oprit daca o dau pe inaltime maxima se ridica si spatele si fata. Putin pt. ca am deja doi ani de cand am incarcat sferele, dar se ridica. Mai am de testat corectoarele de inaltime (e posibil sa fie de vina?) si conjunctoru si vana de securitate.

Scris: Joi 03-Mai-2007 22:17
de dj01fad
conjunctorul nu are treaba.... cand nu mai e presiune in sistem vana de securitate blocheaza circuitul; deci cauzele pot fi urmatoarele:
- vana de securitate;
- corectoarele de inaltime
- uzura la cilindrii, dar aici mai putin daca ai spus ca pe retur nu vine mai nimic;

iti sugerez sa verifici retururile de la corectoare, cu masina lasata pe normal, si cu motorul oprit.

vana

Scris: Mar 08-Mai-2007 17:42
de niros
Vana asta de securitate se poate curata cumva? Sau se mai poate strange arcul. La mine este urmatoarea chestie: dupa ce opresc motorul in partea stanga la motor se aude un fasait o perioada de timp si se lasa o bucata repede. Apoi nu mai fasaie si se lasa incet dar sigur dupa cum am mai spus.

Scris: Mar 08-Mai-2007 19:56
de nicum
Verifica retururile din vas. Fiecare retur e legat de o componenta. Pe unde curge, inseamna ca acea componenta are pierdri mari.

Scris: Mie 09-Mai-2007 00:35
de dj01fad
ai servodirectie?
oricum, verifica cum a spus si nicum, retururile si vezi ce si cum...

vana

Scris: Mie 09-Mai-2007 08:15
de niros
Da am servodirectie.