Pagina 1 din 1

Hydraurincage si furtune ptr retur la instalatia hidraulica

Scris: Vin 01-Iun-2007 20:30
de kotzy
am si eu un BX19 si as vrea sa-i curat instalatia hidraulica cu hydraurincage
Si as vrea sa cumpar si niste furtune de retur la instalatia hidraulica ,noi daca se poate!E vorba de "caracatita"legata la vasul cu LHM
vreau niste nr de telefon daca se poate
multumesc anticipat!

Scris: Sâm 02-Iun-2007 18:32
de WLD
Hydraurincage avem, pentru ca cei ce au comandat nu l-au platit. Costa 120ron bidonul de 5L. "caracatita" gasesti numai la ATS sau la Augsburg, costa ~50EUR pe sectiune si sunt 3 :(
Pt hydraurincage suna-ma la 0742112175 sau 0788372618

Scris: Vin 08-Iun-2007 12:23
de Aurel Miruta
si BX meu pierde ulei hidraulic pe la furtunele de retur,le-am inlocuit
cu altele si tot pierde ulei,precizez ca nu am pus originale pt ca nu
am gasit :!:

Scris: Mie 27-Iun-2007 22:35
de kotzy
WLD scrie:Hydraurincage avem, pentru ca cei ce au comandat nu l-au platit. Costa 120ron bidonul de 5L. "caracatita" gasesti numai la ATS sau la Augsburg, costa ~50EUR pe sectiune si sunt 3 :(
Pt hydraurincage suna-ma la 0742112175 sau 0788372618

mersi ptr raspuns,abia acum am citit raspunsul la problema mea
maiadun niste bani si sa vedem mai vb!

Scris: Vin 21-Sep-2007 17:09
de cdires
salutare, avand in vedere ca ultimul post e din luna a 6-a si acum suntem intr-a 9-a, ma gandeam sa intreb daca mai este Hydraurincage?

vreau sa curat si eu didraulica la masina pe care o "reconstruiesc".
Multumesc frumos.

Scris: Vin 21-Sep-2007 17:28
de WLD
tocmai am primit - 125RON/5L

a

Scris: Vin 21-Sep-2007 22:32
de sandor mihai
eu zic ca nu are rost sa inlocuiti caracatite aiurea.e si greu si aproximativ inutil.pierderile de ulei din acea zona se datoreaza in special folosirii unui ulei hidraulic impropriu pt.citroen , care fiind mai viscos nu mai trece prin retururi.
a doua cauza este o piesa care are uzuri exagerate( dozator,vana securitate,corector -sau chiar telescop fata am intilnit care nu arunca retururile de linga el fiind intepenie ci le arunca pe sub masina pe unde apuca-care elibereaza pe retururi debite mult mai mari decit normalul.
inca ceva,de multe ori am intilnit bx-uri cu servodirectie care arunca returul subtire de la conjunctor din teul de intilnire cu returul din vana de securitate de pe punte.la toate sfera centrala era descarcata sau sparta.
in concluzie e mult mai bun un diagnostic exact decit o piesa noua pusa inutil.retururile de la caracatita se rezolva elegant prin adaugare cu conducte de 3.5 mm,nefiind supuse la presiunu mari ,exceptind ,atentie , retururile de la corectoarele de inaltime fata si spate care in momentul punerii masinii pe o treapta inferioara sint supuse la presiuni insemnate(pt. un furtun eventual adaugat).