Pagina 1 din 2
hidraulica
Scris: Vin 08-Iun-2007 12:34
de Aurel Miruta
fratilor BX meu se ridica la prima pornire dupa 2-3 minute,cateodata
e chiar enervant,dupa aceea nicio problema...merge,daca o opresc
cade spatele cam dupa 2 minute si dupa alte 2 minute cade si fata.
Precizez ca m-i s-a spart o conducta de presiune si am pierdut tot uleiul.
dupa remedierea defectiunii nu am stiut sa o aerisesc,sa fie asta cauza???
Scris: Vin 08-Iun-2007 13:35
de nicum
De cite ori tacane disjunctorul? Ai servo-directie sau nu? Sferele in ce stare sint?
In afara de citeva miscari inaltime maxima-minima + aerisit frine, nu ai ce sa ii faci. Sper ca ai LHM in ea si nu altceva.
Scris: Vin 08-Iun-2007 13:43
de Aurel Miruta
nu stiu care este disjunctorul,sferele ce sa spun...e cam rigida,are
servodirectie,uleiul e bun.
ps.
la pornire nu se ridica lent ci in trepte(fata)
Scris: Vin 08-Iun-2007 13:53
de nicum
Disjunctorul e cel in care e insurubata sfera centrala, in spatele radiatorului. Care e frecventa la care tacane?
Daca e cam rigida, atunci sferele de suspensie necesita reincarcare.
Ce culoare are uleiul?
Se ridica in trepte, datorita uzurii cilindrilor de suspensie fata, eventual pompa poate fi uzata, daca dureaza ridicarea mai multe de 30s cu motorul la relanti.
Scris: Lun 11-Iun-2007 08:48
de Aurel Miruta
sal priteni !
spuneti-mi si mie cum se goleste toata instalatia hidraulica
pentru a schimba LHM-ul ?
Scris: Lun 11-Iun-2007 09:54
de cdires
simplu... o lasi jos de tot, si scoti vasul cu tot cu ulei.. ar trebui sa fie suficient.
Scris: Lun 11-Iun-2007 10:02
de nicum
LHM-ul il schimbi daca nu mai are culoarea verde. Altfel poti sa-l recuperzi si eventual sa il filtrezi inainte sa il pui la loc. De asemenea, o spalare de vas e foarte indicata.
Cauta pe forum ca s-a mai discutat subiectul. Cuvintul cheie e hydraurincage.
Scris: Lun 11-Iun-2007 10:03
de Aurel Miruta
pai sti care e treaba.... fostul proprietar am senzatia ca nu a avut
LHM in ea , eu as vrea sa scot tot sa-i pun ce trebuie , problema e ca daca o las jos nu iese si uleiul care e pe conducte si nu a-s vrea sa se amestece LHM-ul cu celalalt...asta e....
Scris: Lun 11-Iun-2007 10:11
de eugenro2001
O lasi jos, apoi golesti vasul. Pui LHM nou, slabesti surubul de la disjunctor, scoti un retur disjunctorului de la rezervor si il pui sa curga intr-un vas. Pornesti motorul si astepti pana lichidul de pe retur e verde si curat. Intre timp mai completezi cu LHM in rezervor.
Scris: Lun 11-Iun-2007 10:21
de Aurel Miruta
Multumesc mult !
Scris: Lun 11-Iun-2007 10:47
de cbx
pt inlocuirea Lhm-ului din etrieri desfaci aerisitoarele de la fiecare roata,pe rand , nu este nevoie sa faci pedale.....apesi doar pedala.
Scris: Lun 11-Iun-2007 11:13
de DanT
oricum, din cate imi aduc eu aminte LHM nu se recupereaza la infinit .. recomandarea parca era de 80.000 de Km, insa la noi in tara pentru siguranta se merge pe 60.000 de KM ..
PS: la schimbarea mea de LHM lichidul aruncat era in continuare verde frumos .. insa la decantare mai avea una-alta mizerie prin el ..
Scris: Lun 11-Iun-2007 11:37
de Aurel Miruta
sita din rezervorul de LHM se schimba sau se curata ????
Scris: Lun 11-Iun-2007 11:41
de Aurel Miruta
fratilor cred ca v-am inebunit cu intrebarile dar ce sa fac daca
nu stiu , sunteti singurii cu care ma pot consulta......
....cat despre mecanici , ori nu stiu , ori nu vor sa spuna... asta e....
Scris: Lun 11-Iun-2007 12:29
de cbx
se arunca daca ai alta noua, se curata daca nu ai alta