Nu ma pricep eu prea mult, dar incerc
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Am un BX 14 RE si am destule probleme cu el (picura lichid, hidraulic, mai noi si antigel pe sub motor cumva, trepideaza etc).
Am fost pe la un mecanic ('nea Stefan de la Billa Salajan) si mi-a inlocuit disjuctorul (cred ca asa ii zice) si niste furtune si au incetat picurarile. Acum 2 zile insa a plesnit furtunul de cauciuc care pleaca din disjunctor si a curs mai tot lichidul. L-am inlocuit cu ce am gasit potrivit, am completat LHM-ul (cca 2.5 litri), am pornit - nu se ridica masina. Am dat drumul la surubul (cu cheie de 12) de la disjunctor mai mult de 1 tura (pentru ca nu se intampla nimic) si a inceput sa curga LHM. L-am strans la loc, dar masina tot nu se ridica. Nu se aude nici "tzacanitul" specific pompei. Franele nu merg... am inteles ca ar trebui aerisite si ele, dar mi se pare ciudat ca nu pleaca pompa. Pana acum 2 zile nu aveam probleme cu sistemul - porneam masina si imediat se ridica la normal.
Va rog daca puteti sa-mi dati un sfat (in manual nu am gasit nimic in plus fatza de ce am facut) sau cu telefonul unui mecanic care sa poata sa vina acasa la mine (stau in Pantelimon - stadionul National, Delfinului, Diham) - la Fundeni am sunat si mi-au zis ca nu pot sa vina la mine.
P.S. Scuze pentru postul lung, dar cand esti incepator ai limbaritza de frica sa nu iti scape detalii
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Multumesc.