Pagina 1 din 2
Reglarea inaltimii
Scris: Mar 29-Mar-2005 11:03
de CUGINO
Salutare,
Spuneti-mi va rog,interventiile asupra corectoarelor de inaltime se fac cu motorul oprit sau pornit??

Scris: Mar 29-Mar-2005 11:12
de khan
pornit, ca sa pastrezi presiunea in timpul reglajului inaltimii, daca despre asta e vorba. daca vrei sa il speli ar fi bine sa opresti motorul. reglajul se face slabind tija de pe bara stabilizatoare si miscind usor pirghia in jurul barei stabilizatoare pina obtii inaltimea dorita. e bine ca dupa fiecare reglaj sa schimbi inaltimea masinii din maneta ca sa se stabilizeze. si daca ai intrebari despre orice relativ la masina ta nu ezita sa le pui, asta e ratiunea clubului, nu se supara nimeni daca intrebi. bafta!
Scris: Mar 29-Mar-2005 11:22
de CUGINO
OK khan,asa o sa fac,iti multumesc foarte mult

Scris: Mar 29-Mar-2005 11:25
de nicum
Tu ce crezi?

Regula nr. 1 cind umbli la o masina hidraulica: asigura-te ca masina nu va cadea pe tine sau ca o ia din loc. Daca umbli la pirghiile corectoarelor, te poti trezi ca iti vine masina in cap. N-ai timp de reactie, nici spatiu si povestea se poate sfirsi rau.
Deci: umblii la corectoare (si la alte elemente de hidraulica) cu motorul pornit sau oprit, cum vrei tu, dar cu masina ASIGURATA. Rezultatele le vezi cu motorul pornit, nimeni sa nu fie nici in masina si nici sub ea.
Got it?

Scris: Mar 29-Mar-2005 11:27
de nicum
Precizare: daca esti in service si esti intr-o groapa, te poti juca cu motorul pornit, altfel NU.
Scris: Mar 29-Mar-2005 11:31
de CUGINO
Bine nicum ,I got it ,dar eu lucrez cu masina pe rampa,sac ! :P
Glumeam,dar oricum am receptionat mesajul,mersi.
Scris: Mar 29-Mar-2005 11:43
de Draku
e, vezi, la partea asta cu reglare inaltimii am si eu o intrebare...
in 2 locuri (service-uri) in care a fost reglata inaltimea, mi s-a cerut sa stau in masina si sa actionez parghia
e corect asa? sau nu trebuia sa fie nimeni in masina ?
daca nu trebuia sa fie nimeni, de unde se actiona pargia? de dedesubt?
Scris: Mar 29-Mar-2005 12:38
de eugenro2001
Intri pe usa fara sa te urci in masina, te intinzi si actionezi parghia apoi te dai la o parte si astepti sa se stabilizeze si masori inaltimea in locurile indicate.
Scris: Mar 29-Mar-2005 13:03
de Draku
se pare ca sunt cam tulburat acum, rezolvarea asta nu mi-a trecut prin minte
dar, lasand la o parte gluma, sa ma gandesc un pic:
1. stau in masina, cineva de sub ea regleaza inaltimea optima
2. actionez maneta sus-jos de cateva ori, asteptand sa se stabilizeze inaltimea...
3. cobor din masina
4. masina se ridica un pic
5. corectoarele intra in actiune, aducand masina la inaltimea initiala (coborand-o un pic)...
gresesc cu ceva in rationamentul de mai sus?
daca nu, inseamna ca inaltimea se poate regla si cu o pers in masina
daca da, atunci mai trebuie sa studiez....
Scris: Mar 29-Mar-2005 15:03
de MARIAN
Rationamentul este corect.Asta nu inseamna ca nu tre sa mai studiezi

Scris: Mar 29-Mar-2005 15:11
de Draku
ok
multam
o sa studiez in schimb modificarea codului rutier prezentata la
http://www.resursadefun.ro/gi27_Modific ... Rutier.htm 
Scris: Mar 29-Mar-2005 15:27
de MARIAN
Scris: Mar 29-Mar-2005 16:39
de Draku
yeap....
Scris: Mar 29-Mar-2005 17:02
de khan
Scris: Mar 29-Mar-2005 21:00
de LUCIANH
in legatura cu garda la sol.va rog s-mi spuneti si mie care este cota (sau cotele)si care sunt punctele de masurare ,eu decite ori am fost nevoit sa fac reglajele le-am facut dupa ureche si nu am fost multumit