Aerisire frane

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
Catalin29
pasionat
Mesaje: 157
Membru din: Vin 07-Mai-2004 21:44
Localitate: Turda

Aerisire frane

Mesajde Catalin29 » Lun 18-Apr-2005 21:11

Trebuie aerisite franele? mie imi suna sasaie din cand in cand cand franez. O fi din frane sau din distribuitor(pompa) de frana?

Avatar utilizator
Teo-Onesti
pasionat
Mesaje: 514
Membru din: Lun 11-Apr-2005 13:46
Localitate: Onesti(Bacau)

Mesajde Teo-Onesti » Mar 19-Apr-2005 01:25

Cred ca te lasa pompa de frana...Banuiesc ca ti se lasa spatele repede dupa ce opresti motorul...

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mar 19-Apr-2005 08:53

Corect... in principiu nu e nici o problema, poti sa mergi asa, cu conditia sa ai frina, evident. Asa cum a spus si Teo, cu cit spatele se scufunda mai repede, cu atit dozatorul este mai uzat si pierde presiune. Si tot de regula, dozatorul nu te lasa in drum, te lasa in parcare, pentru ca se infrineaza rotile.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
Ford_V6
pasionat
Mesaje: 469
Membru din: Dum 26-Dec-2004 13:49
Localitate: Ploiesti/Bucuresti

Mesajde Ford_V6 » Mar 19-Apr-2005 10:28

se gasesc dozatoare de frana noi pt cx ?. . . . daca nu cum i-ti dai seama daca unu second e bun sau e la fel de prost ca al tau de pe masina ???

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mar 19-Apr-2005 11:02

Da... se comanda la magazin. Avind in vedere ca e vorba de frina, nu e cazul sa te risti cu SH-uri, decit daca esti strimtorat rau. Oricum, ideea e ca nu stii nici cit a fost folosit dozatorul respectiv (CX-ul nu se mai fabrica de vreo 14 ani) si mai ales nici cit te va tine. In principiu, daca nu fisiie, inseamna ca e ok, dar nu garanteaza nimeni ca miine va fi tot la fel. Daca dozatorul a fost luat de pe o masina care are altceva decit LHM, forget about it.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mar 19-Apr-2005 14:02

la bx si cx dozatoarele sint interschimbabile, nu stiu de vreo problema cauzata de un dozator de bx pus la cx sau invers. daca poti incerca un SH si daca nu e bun sa il duci inapoi, nu te mai costa decit munca. nu e asa mare nenorocire sa il schimbi, e de ajuns un cric in lipsa de o rampa
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Mar 19-Apr-2005 15:49

Chiar asa ce te costa?Munca?Pai CX-ul la cat este de mare il schimbi "imediat ca ai o groaza de loc acolo" :D :D Daca esti foarte mobil :wink:

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mar 19-Apr-2005 15:57

mai bine muncesti o ora decit sa te lipsesti de 300 EU cit e un doseur original, as opina. daca ii ai, atunci e ok, daca nu...
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

Avatar utilizator
paga
pasionat
Mesaje: 308
Membru din: Dum 02-Mai-2004 13:32
Localitate: GALATI

Mesajde paga » Mar 19-Apr-2005 19:28

Am impresia ca la CX ia mult mai mult timp schimbarea dozatorului decat la un BX.(nu prea ai acces).
Cat despre verificarea dozatorului de frana, se poate face la ochi daca se scoate furtunul de retur din rezervor. Cu motorul pornit si fara a apasa pedala de frana, nu trebuie sa curga lhm pe acesta.
Se poate face si o verificare exacta, cu ajutorul unor manometre, dar asta numai la service.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 20-Apr-2005 09:02

Nu stiu cum e la CX, dar la BX pentru un rezultat exact se scoate returul direct din dozator, pentru ca dozatorul de frina face retur pe returul operational (adica mai fac si alte componente retur pe acolo). Vezi poza cu rezervorul hidraulic de la http://www.tramontana.co.hu/citroen/sus ... spens.html
Ca regula, pentru a depista componentele faulty, se lasa motorul la relanti si se scot pe rind furtunele de retur, care corespund anumitor componente. De regula uleiul curge pe la furtunul #4. Altfel e mai tragic.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!


Înapoi la “Hidraulica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo