Pagina 1 din 1

am incarcat sferele

Scris: Joi 21-Apr-2005 23:52
de Ford_V6
Am fost la Ionut State in Giulesti si am incarcat sferele la CX.

M-a costat 1.400.000 cu totu dat jos, masurat, incarcat, montat

Acum masina nu se mai lasa pana dimineata deloc . . .sta sculata ceva de speriat . . .

Dar totusi nu se simte in mers o prea mare diferenta . . .i-mi pare tot cam rigida . . . aveti idee de ce ????? Pe loc are cursa ampla si amortizata . . . . .

Scris: Vin 22-Apr-2005 08:30
de nicum
Poate ne spui si presiunile la care ai incarcat sferele...

Scris: Vin 22-Apr-2005 12:29
de MARIAN
Inaltimea setata incorect.
Asta daca ai rulmentii si bucsile de la brate in stare buna.

Scris: Vin 22-Apr-2005 14:15
de Draku
si eu am aceeasi impresie dupa aceeasi operatiune, incarcarea sferelor....
parca e tot cam rigida....

Scris: Vin 22-Apr-2005 14:31
de WLD
Amandoi le-ati incarcat la acelasi om. Daca are manometrul decalibrat?

Scris: Vin 22-Apr-2005 15:06
de Draku
e o posibilitate....

Scris: Vin 22-Apr-2005 15:24
de Ford_V6
pai manometru decalibrat e sigur ca mi-a aratat chiar el ca pleaca de la 30 in sus . . . . cica a dat drumu unu la azot tare din greseala si a dat manometru peste cap . . . .

Deci pe fata le-a facut 100 - 30 = 70
Pe spate 70 - 30 = 40


Deci daca masina e rigida inseamna presiune prea mare sau prea mica ???

Scris: Vin 22-Apr-2005 20:21
de paga
La CX presiunea de incarcare pentru sferele fata este de 75 bari!

Scris: Vin 22-Apr-2005 20:22
de MARIAN
Masina poate fi rigida si la presiune mare si la mica :( .Mica-amplitudine mica,mare-amplitudine mare dar cu efort mare depus la apasare;ca la o masina cu arcuri tari.
Pe fata trebuia sa ai 75
Pe loc are cursa ampla si amortizata . . . . .

Cred ca presiunile se apropie de cea nominala(asta nu inseamna ca nu ar trebui sa ai presiunea corecta in sf.)
Mai demult am avut aceeasi problema adica cursa ampla si amortizata pe loc dar in mers...cam rigida.Am comparat masina mea cu alta care avea sferele cam descarcate dar in mers se comporta mult mai bine decat a mea(dupa ce si-a incarcat sferele era superba).Atunci am umblat la reglajul inaltimii,curatat tije comanda,curatat corectorul spate ,urmeaza si cel de pe fata, iar comportamentul este diferit.

Scris: Lun 25-Apr-2005 14:27
de nicum
Nu cred ca are legatura presiunea in sfere cu viteza de scufundare a masinii. Eu aveam anul trecut sferele descarcate si masina se scufunda greu, in citeva zile. Acum e cam invers: am presiune in sfere si masina se scufunda in citeva ore. Morala: intr-un timp oarecare voi avea nevoie de un nou dozator.