Pagina 1 din 1

pierderi ulei

Scris: Joi 05-Mai-2005 21:34
de ALEXX
salut! sper ca ati petrecut bine de pasti! eu am facut o scurta excursie la munte unde ca de obicei mai aflu ce hibe mai am la trotineta. ca de exemplu plec din curte si mi se reproseaza ca ingras iarba cu un lichid negru- ulei zic eu dar nu stiu de care pt ca nu am observat pe unde curge. la o inspectie mai atente am descoperit ca de undeva pica ulei pe roata din dreapta pe interior :?: a mai intalnit cineva asa ceva? e grav? s-o vand :lol: merci de sfaturile care sunt sigur ca o sa mi le dati

Scris: Joi 05-Mai-2005 22:25
de Draku
daca a curs pe la roata si in cantitati mari, nu poate fi decat lichid hidraulic...

Scris: Vin 06-Mai-2005 08:16
de Arial
Ar fii bine sa verifici retururile, pentru ca s-ar putea sa fi sarit, datorita vechimii, cauciucul imbatrineste si de obicei sar atunci cind frinezi si se creaza presiune in instalatie......oricum, vezi ce culoare are exact uleiul care a curs...
Bafta...

Scris: Vin 06-Mai-2005 08:37
de eugenro2001
Am mutat acest topic deoarece sectiunea "Masina mea" este conceputa pentru descrieri ale masinilor sau a evenimentelor deosebite legate direct de masini.

Scris: Vin 06-Mai-2005 12:26
de MARIAN
Daca se scurge pe la roata s-ar putea sa fie de la etrieri....Lichid negru???Daca nu ai LHM in instalatie este normal sa curga...

Scris: Vin 06-Mai-2005 13:11
de cristi
Daca e negru ori nu e lhm, ori e un lhm vechi si foarte murdar (nu stiu daca mai poti comanda la catalin hidraurincage :D).
Oricum, si la mine la roata dreapta fatza picura cateodata, pentru ca s-au copt cele 2 furtune de la frane. Am pus la Cristi Stan niste furtune din plastic tare, pana o sa fac rost exact de ceea ce imi trebuie si pana acum nu am avut probleme (500km).

Scris: Vin 06-Mai-2005 13:13
de cristi
Oricum asigura-te ca ai NUMAI lhm total plus pe post de lichid hidraulic (fara sa fie diluat cu ceva), pentru ca altfel o sa inceapa sa-ti plesneasca in multe locuri :D.

Scris: Vin 06-Mai-2005 13:40
de nicum
Intii verifica natura uleiului si compara-l cu ce ai in instalatia hidraulica ca sa determini provenienta lui. Teoretic poate fi orice: ulei de la motor (destul de putin probabil, chiar daca ai motorul cu cutia in baie), "ulei" hidraulic (asta e un verde fosforescent si daca zici ca uleiul tau e negru... :roll: )
Dupa locul de unde se pierde ulei se poate determina usor natura lui. Ridica masina, asigur-o si arunca un ochi. Poti sa ai rupte furtunele recuperatoare de LHM.

Scris: Vin 06-Mai-2005 14:15
de eugenro2001
Verde fosforescent cand e nou sau f curat. Daca este vechi este brun inchis iar daca are altceva decat LHM cine stie cum poate arata.