Pagina 1 din 1

Probleme la hidraulica mari

Scris: Lun 11-Feb-2008 09:54
de Varanul
In decembrie mi-am luat alt Bx, dar diesel de data asta. Sa va povestesc cam cum s-a comportat masina kand am ajuns ku ea in bucuresti.
Fata nu se lasa de lok, in rest totul era ok.
Acum de cand a dat caldura, fata se lasa jos, nimik de spus insa curge ulei hidraulic in balamuk. Practik ca sa il citez pe nicu intr-un topic mai vechi, e ca o sita pe fata. Pierde pe la rotile din fata, dar nu pe la furtunul de retur, pierde pa la corector in partea dreapta. In plus kand franez masina se lasa jos de spate. M-a sfatuit Cristy Stan sa schimb pompa de frana. Am pus-o pe cea de pe GT-ul lovit si mentionez ka e noua pompa. Surpriza la fel se lasa de spate kand franez.
Ce naiba pot sa ii fak sa nu mai am problemele astea....., eventual pot muta corectoru si alte componente hidraulice de pe gt-ul lovit ?
Mentionez ca masina am luat-o de la un moldovean , si mai mult ca sigur acest citroen nu sthiu daka a vazut la fata LHM ci doar H46 sau motorina...

Scris: Lun 11-Feb-2008 10:07
de DanT
in primul rand te rog sa nu mai folosesti cuvinte de tip chat, mirc ... "nimik' si altea din astea ...:):)

in al doilea rand verifica daca ai doseur cu 2 sau cu 3 sertare pentru ca difera modul de legare al conducteolor .. daca a avut H46 sau alte mizerii ar trebui sa speli toata instalatia hidraulica si sa verifici toate furtunele si garniturile. care sunt defecte trebuiesc musai inlocuite, altfel vei avea in continuare o "sita" de LHM.
corectoarele de inaltime, cilindri de suspensie, sfere, returi hidraulice pot fi mutate.

atentie la diferente: daca difera caseta de directie (servo sau mecanica => difera disjunctor-conjunctorul), daca difera (cu ABS sau fara) si la fel discuri ventilate sau nu.
cel mai bun sfat este sa mergi la un atelier care stie perfect ce se intampla ca sa poti ajunge la liman.

Scris: Lun 11-Feb-2008 10:08
de cbx
masina este din Bacau ? poti inlocui corectoarele ,cilindri hidraulici fata ,ai de unde pune piese

Scris: Mar 12-Feb-2008 08:51
de DanT
la bacau sunt 2 mecanici de citroen ... la aunul am fost si eu si e ok ..
la bucuresti sunt mai multi ...

totoul este doar sa vrei si sa intrebi ce trebuie ..:)

Scris: Mar 12-Feb-2008 11:47
de dj01fad
daca esti sigur ca corectorul e bun pe spate, dozatorul e bun si legat corect, poti sa ai sferele pe spate descarcate detot... am mai intalnit eu asta, dar cred ca observai tu pana acum ca e tare... cel mai sigur, in cazul in care dozatorul e ok, este faptul ca e pus incorect... treci la verificari. pe fata, daca curge pe la roti, ai colectoarele de retur de pe cilindrii stricate. oricum te sfatuiesc sa schimbi cilindrii cu totul pt ca daca curge rau inseamnca ca au pierderi destul de mari.

Scris: Mie 13-Feb-2008 18:40
de Varanul
Bai sincer nu sthu ce naiba are dar dintr-o data a devenit o sita si pierde in draci, sper sa ajung la Madalin si sa vad care dreaq e treaba si sper sa pot sa iau piesele de pe gt ka sincer erau noi :D