curge dar nu stiu pe unde

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

curge

Mesajde sandor mihai » Mar 19-Feb-2008 21:45

trebuie schimbat telescopul de pe partea respectiva.la un telescop in stare buna poti sa-i iei teaca (teoretic) si nu curge nimic din el.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Mar 19-Feb-2008 21:50

Si alta solutie totusi nu este?Decat sa schimb cilindrul?
Eu am un cilindru fata acasa dar nu imi aduc aminte sa aiba vreo teaca(se poate?)...nu mai stiu exact....
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Mie 20-Feb-2008 08:45

Chiar tu ai scris in mesajul anterior ca "curge pe la acea teaca".
E vorba de burduful de cauciuc de pe telescop.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 20-Feb-2008 13:15

Prin "teaca" intelegi mansonul de protectie (burduf) al cilindrului de suspensie?
Daca da si daca curge pe acolo, atunci inseamna ca cilindrul e uzat excesiv. Cind ridici masina la maxim si o pui pe burta se aud zgomote la coborire (frecat scirtiit)? Daca da, atunci cilindrul e uzat.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Mie 20-Feb-2008 16:33

Nu, cred ca m-am exprimat prost.Prin acea "teaca" inteleg acea chestie de plastic care vine pe cilindru in partea de jos si din care ies doua tevi.Nu se aude niciun zgomot cand o ridic sau cobor.Masina curge numai atunci cand e pe loc lasata in pozitia de mers dupa vreo cateva ore.
NU curge at cand motorul merge indiferent daca e pe minim sau maxim.De ce?
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Mie 20-Feb-2008 16:36

Nu este vorba de partea superioara a cilindrului(adica pe la mansonul de protectie) ci despre partea inferioara si mie mi se pare ca ar curge pe acolo unde sunt cele doua tevi mici de care se leaga furtunasele..
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

pierde

Mesajde sandor mihai » Mie 20-Feb-2008 17:24

schimba cilindrul. garnitura de teflon sau plonjorul( sau ambele ) sunt uzate.exista set de reparatie dar cel mai ieftin iesi cu un second.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Joi 21-Feb-2008 10:18

abarth_mcm scrie:Prin acea "teaca" inteleg acea chestie de plastic care vine pe cilindru in partea de jos si din care ies doua tevi.


Atunci cred ca vorbesti de furtunele recuperatoare de LHM (acelea sint furtunele care colecteaza returul de LHM. Eu zic sa dai roata jos si sa te uiti bine pe unde curge. Daca nu te prinzi, curata foarte bine toata zona si asteapta sa se intimple din nou.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Joi 21-Feb-2008 15:27

Da, cred ca zona la zona precizata de nicum este vorba..furtunele sunt ok..dar chestia acea de pe cilindru unde ele intra e cu probleme..acolo curge.Cilindrul are cumva pe deasupra vreo flansa ceva...?Ca am un cilindru fata de BX dar seamana mai degraba cu un amortizor..
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
robert-bx
pasionat
Mesaje: 218
Membru din: Sâm 16-Sep-2006 23:03
Localitate: cluj napoca

Mesajde robert-bx » Joi 21-Feb-2008 17:25

deci daca ai cilindru pui masina pe minim iei sfera jos,slabesti piulita aia mare cu tub de 36 apoi scti piesa maro de pe telescop (piesa in care se infileteaza sfera),iei roata si la fuzeta este un surub cu cap de 17 pe care il iei si apoi scoti telescopul .Atentie ca la montare trebuie sa intre telescopul in fuzeta pana la capat ca altfel masina iti va sta mai ridicata de o parte.Bafta!

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 22-Feb-2008 13:01

@abarth_mcm: asezarea recuperatorului pe corpul pistonului poate fi destul de dificila din cauza spatiului de acces si a solutiei de prindere. Furtunul trebuie asezat chiar pe gaura corespondenta de pe cilindru, toleranta e mica la operatia asta. Colierul de unica folosinta se poate inlocui cu unul cu surub, dar trebuie strins bine pentru ca altfel va curge.
Pistonul hidraulic seamana cu un amortizor dar are roluri diferite, in cazul nostru permite masinii sa coboare sau sa urce in functie de presiunea din capul pistonului. Pistonul hidraulic nu amortizeaza nimic.
Piulita de 36 care tine tija pistonului poti sa o slabesti doar cu o cheie tubulara de 36 si cu un brat al fortei de ~ 1m.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Dum 24-Feb-2008 16:20

S-a rezolvat! Colierul de la recuperator era slabit..l-am inlocuit.In plus, am mai avut inca doua furtune de retur sparte pe care le-am inlocuit de asemenea.Cam astea au fost prolemele...Cilindrul nu curgea astfel ca nu l-am inocuit.A..am gasit pe una din tevi de la recuperator o bila.Ce rol are?Si alta inrebare...acel recuperator se gaseste nou?
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Lun 25-Feb-2008 12:34

Dupa ce am schimbat cam toate furtunele de retur de partea stanga masina nu mai mi se lasa repede de fata.Era ciudat...cand a inceput sa curga, fata se lasa f repede iar spatele ramanea sus.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.


Înapoi la “Hidraulica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187664
    Total subiecte 18615
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11702
    Cel mai nou membru Rodinel