Pagina 1 din 1

Furtunul de la conjuctor-disjunctor.

Scris: Mar 04-Mar-2008 15:13
de abarth_mcm
Acum cateva sapt mi s-a spart si furtunul de la conjunctor care duce in vas(de fapt fisurat mai mult).Mi s-a spart exact in locul in care iese din disjunctor.Poate ati observat ca el are o grosime de 8mm si numai la capete are o grosime de 10 mm.Nu am avut ce face si a trebuit sa inlocuiesc o parte din furtun.Am facut un stutz din o teava (la un capat de 8mm ca sa leg furtunul masinii vechi si alt capat de 10 mm ca sa leg furtnul pus de mine care intra in disjunctor).Ce vreau sa intreb..ce presiune exista pe acel furtun?Am innadit cu un alt furtun hidraulic(am gasit in buzau un magazin unde vinde furtune hidraulice) care rezista la 20 de atm...mai mult nu aveau..Deocamdata a rezistat atat la presiune cat si la lhm.Oricum, alta solutie nu aveam(decat sa schimb tot furtunul dar nu am unul original)

Scris: Mar 04-Mar-2008 15:29
de nicum
Furtunul respectiv nu trebuie sa suporte presiune, insa trebuie sa suporte debit (cind disjunctorul decupleaza pompa hidraulica de la sistemul hidraulic, tot uleiul se intoarce inapoi in vas via acest furtun). Comanda-ti furtunul respectiv, pentru ca furtunul ala hidraulic s-ar putea sa reziste la 20 de bari, dar nu stiu daca rezista la LHM.
Codurile sint:
- 95 603 421 (returul de la disjunctor) asta care e plesnit la tine
- 96 030 258 (paianjenul, caracatita, etc.) furtunul care stringe toate retururile si e undeva sub motor. Probabil ca nu se simte prea bine nici asta

Rog pe cineva sa confirme codurile astea. Daca o sa am timp diseara o sa le confirm eu. Din ce imi aduc aminte, tu nu ai servo-directie.

Scris: Mar 04-Mar-2008 15:30
de robert-bx
stai linistit ca ala este retur si nu este presiune

f

Scris: Mar 04-Mar-2008 15:45
de sandor mihai
poti pune furtun gates nepinzat cu interior de 10. daca conjunctorul nu e f. uzat iar sfera e buna totul va fi ok.

Scris: Mar 04-Mar-2008 15:47
de abarth_mcm
Corect, la 20 de bari rezista sigur(pe el scrie SEMPERIT 20 atm) dar la LHM nu stiu.La dimensiune este la fel.Am pus coliere din otel la 1,5 euro bucata apropo.Cele din inox erau 3 euro bucata.
Furtunul care l-am pus eu e utilizat pt ulei romanesc presupun...pe la diverse utilaje ..macarale...
O sa il comand cu timpul pt ca nu am de ales.La caracatita deocamdata e bine...Nu, nu am servo..eu chiar ma bucur ca nu am servo!!!

Scris: Mar 04-Mar-2008 15:50
de abarth_mcm
Este panzat furtunul semperit.
Cum adica furtun gates?Fii te rog mai explicit.

furtun

Scris: Mar 04-Mar-2008 16:03
de sandor mihai
marca gates (american).eu am pus multe.bineinteles cu o reductie facuta la strung la un capat cu ext.de 10 iar la altul 7(nu 8 cum ai zis tu pt. ca furtunul e cam copt si daca il fortezi crapa,iar crapatura se propaga).tine 100%,cu conditia sa ai un conjunctor neuzat.

Scris: Mar 04-Mar-2008 16:09
de abarth_mcm
Da, am facut de 8 mm la strung reductia si alt capat de 10 mm. Asa e, am bagat cam fortat furtnul..dar a intrat.Poate era mai bine sa fac reductie de 7mm..o sa mai fac una sa fie de rezerva.Am taiat si eu din el pana unde mi sa parut ca nu e copt.Si unde gasesc furtun gates?Eu in general mi-am tot cumparat furtune sa am( de diverse marimi atat pt hidraulica in caz de urgenta cat si pt motorina)..dar nu prea se gasesc furtune...De..la noi numai pt DACIA!!!

bx

Scris: Mar 04-Mar-2008 20:07
de sandor mihai
la orice magazin de piese straine.se vinde la metru.de fapt e furtun pt.carburant.rezista sigur la lhm.

Scris: Mie 05-Mar-2008 09:39
de nicum
nicum scrie:Furtunul respectiv nu trebuie sa suporte presiune, insa trebuie sa suporte debit (cind disjunctorul decupleaza pompa hidraulica de la sistemul hidraulic, tot uleiul se intoarce inapoi in vas via acest furtun). Comanda-ti furtunul respectiv, pentru ca furtunul ala hidraulic s-ar putea sa reziste la 20 de bari, dar nu stiu daca rezista la LHM.
Codurile sint:
- 95 603 421 (returul de la disjunctor) asta care e plesnit la tine
- 96 030 258 (paianjenul, caracatita, etc.) furtunul care stringe toate retururile si e undeva sub motor. Probabil ca nu se simte prea bine nici asta

Rog pe cineva sa confirme codurile astea. Daca o sa am timp diseara o sa le confirm eu. Din ce imi aduc aminte, tu nu ai servo-directie.


M-am uitat acasa si codul pentru returul de la disjunctor este 95 638 836. Nu am gasit codul asta in documentatie. Codul pentru "caracatita" e corect.