Pagina 1 din 1
furtun retur
Scris: Lun 05-Mai-2008 17:02
de bogdan rosiori bx
poate cineva sa ma invete ce sa fac ca pierd lichid LHM pe la o conducta de retur in partea stanga a motorului, este o manuta cu 4-5 conducte subtiri de retur pe la una pierd , ce pot sa fac ca nu prea este loc in acea zona?
Scris: Lun 05-Mai-2008 17:09
de retro
Stai sa ne intelegem. E vorba de conducta sau de un furtun? In care stanga? Cum te uiti din fata masinii la motor sau stanga in sensul de mers al masinii?
Scris: Lun 05-Mai-2008 19:22
de bogdan rosiori bx
in stanga masini cum te uiti la motor pe punte si sunt conducte de retur subtiri intra mai multe intr-o (manuta de cauciuc) si ies spre vas
Scris: Lun 05-Mai-2008 20:08
de mariusbv
vezi ca marea majoritate a furtunaselor intra intr-o piesa turnata din cauciuc (din pacate accesul la ea este destul de greoi daca nu ai un canal ), si e posibil ca un furtun sa-ti fi sarit de acolo.
incerc sa pun si niste poze...sper sa le gasesc
Scris: Lun 05-Mai-2008 21:00
de robert-bx
de obicei mai iese cate un furtunas din piesa respectiva de cauciuc ,dar sa nu fie presiune mare pe returul respectiv si de aceea sa il arunce afara
Scris: Lun 05-Mai-2008 21:41
de mariusbv
Scris: Mar 06-Mai-2008 21:46
de bogdan rosiori bx
am dat suportu de la motor jos am bagat furtunul de retur inapoi si tot pica nu se poate modifica cumvasa nu mai treca pe acolo acel furtun?
Scris: Mar 06-Mai-2008 22:14
de mariusbv
pai se poate dar trebuie sa vezi de unde vine furtunul respectiv..si eventual sa-l aduci printr-o prelungire direct in vas...( este totusi o solutie de compromis pentru ca trebuie astupata cumva si gaura ramasa libera in piesa aceea de cauciuc....daca e vorba de vreun furtun care intra acolo....)
cred ca cel mai bine ar fi sa vezi exact de unde vine returul respectiv...si asa poti vedea si pe unde ai de fapt pierderi...poate fi vorba de un retur de la un cilindru si atunci se schimba cilindrul respectiv si nu mai ai probleme