tipul uleiului hidraulic

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

dinac
just curious
Mesaje: 7
Membru din: Joi 19-Oct-2006 15:39
Localitate: Bucuresti

tipul uleiului hidraulic

Mesajde dinac » Joi 15-Mai-2008 17:42

Va salut!
In urma cu 2 saptamani(04.05.2008),pe drumul dintre Rasnov-Predeal(care este intr-o stare deplorabila!!),au aparut pori la conducta de presiune pt frana.Datorita serpentinelor am fost nevot sa franez f des.Becurile pt ulei incepusera sa se aprinda,la prima impresie am crezut ca trebuie sa completez cu lhm.Dupa ce am depistat cauza,am cuparat de la Sinaia h 46 pt completare(tasnea uleiul cand apasam frana ca la robinet!).Problema s-a remediat,doar ca in vas este lhm amestecat cu h 46(romanesc).Sa fie aceasta o cauza privind elasticitatea suspensiei pe care n-o mai am?
Cu multumiri,
Cristi

Arial
pasionat
Mesaje: 358
Membru din: Mie 27-Apr-2005 16:17
Localitate: Bucuresti

Mesajde Arial » Joi 15-Mai-2008 17:47

Cred ca suspensia rigida, e din cauza faptului ca pierzi presiune......cand calci frana, pentru ca instalatia la Bx, este comuna pentru directie, daca ai servo si ar trebui sa ai, frana si suspensie......

Avatar utilizator
mariusbv
pasionat
Mesaje: 759
Membru din: Lun 25-Iun-2007 13:32
Localitate: Brasov

Mesajde mariusbv » Joi 15-Mai-2008 18:11

pai depinde unde si-a pierdut masina elasticitatea: pe fata sau pe spate?
BX

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

Re: tipul uleiului hidraulic

Mesajde sandor mihai » Joi 15-Mai-2008 18:42

dinac scrie:Va salut!
In urma cu 2 saptamani(04.05.2008),pe drumul dintre Rasnov-Predeal(care este intr-o stare deplorabila!!),au aparut pori la conducta de presiune pt frana.Datorita serpentinelor am fost nevot sa franez f des.Becurile pt ulei incepusera sa se aprinda,la prima impresie am crezut ca trebuie sa completez cu lhm.Dupa ce am depistat cauza,am cuparat de la Sinaia h 46 pt completare(tasnea uleiul cand apasam frana ca la robinet!).Problema s-a remediat,doar ca in vas este lhm amestecat cu h 46(romanesc).Sa fie aceasta o cauza privind elasticitatea suspensiei pe care n-o mai am?
Cu multumiri,
Cristi

ai facut o mare prostie .de ce nu ai completat cu lhm ? in momentul in care ai vazut ca pierde ulei doar la apasarea frinei puteai merge mai incet frinind cu frina de mina si evitind astfel pierderea uleiului,pina gaseai lhm care e intr-adevar putin mai greu de gasit dar nu imposibil.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

Mesajde sandor mihai » Joi 15-Mai-2008 18:46

Arial scrie:Cred ca suspensia rigida, e din cauza faptului ca pierzi presiune......cand calci frana, pentru ca instalatia la Bx, este comuna pentru directie, daca ai servo si ar trebui sa ai, frana si suspensie......

nu are nici o logica ce zici tu arial.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Joi 15-Mai-2008 18:51

Uleiul H46 e mult mai viscos decit LHM-ul deci suspensia e mai rigida. remediaza defectiunea si da afara tot uleiul din instalatie si completeaza cu LHM curat. Aerisirea frinelor este obligatorie.
Pe linga suspensia rigida H46 ataca toate retururile de cauciuc si masina o sa curga ca o sita.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
mariusbv
pasionat
Mesaje: 759
Membru din: Lun 25-Iun-2007 13:32
Localitate: Brasov

Mesajde mariusbv » Joi 15-Mai-2008 18:55

eu as suspecta mai degraba sferele pentru rigiditatea suspensiei. ce inseamna ca ai completat cu h46? ai pus mai mult de 1 litru?
BX


Înapoi la “Hidraulica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11810
    Cel mai nou membru Cliquot