Pagina 1 din 1

tipul uleiului hidraulic

Scris: Joi 15-Mai-2008 17:42
de dinac
Va salut!
In urma cu 2 saptamani(04.05.2008),pe drumul dintre Rasnov-Predeal(care este intr-o stare deplorabila!!),au aparut pori la conducta de presiune pt frana.Datorita serpentinelor am fost nevot sa franez f des.Becurile pt ulei incepusera sa se aprinda,la prima impresie am crezut ca trebuie sa completez cu lhm.Dupa ce am depistat cauza,am cuparat de la Sinaia h 46 pt completare(tasnea uleiul cand apasam frana ca la robinet!).Problema s-a remediat,doar ca in vas este lhm amestecat cu h 46(romanesc).Sa fie aceasta o cauza privind elasticitatea suspensiei pe care n-o mai am?
Cu multumiri,
Cristi

Scris: Joi 15-Mai-2008 17:47
de Arial
Cred ca suspensia rigida, e din cauza faptului ca pierzi presiune......cand calci frana, pentru ca instalatia la Bx, este comuna pentru directie, daca ai servo si ar trebui sa ai, frana si suspensie......

Scris: Joi 15-Mai-2008 18:11
de mariusbv
pai depinde unde si-a pierdut masina elasticitatea: pe fata sau pe spate?

Re: tipul uleiului hidraulic

Scris: Joi 15-Mai-2008 18:42
de sandor mihai
dinac scrie:Va salut!
In urma cu 2 saptamani(04.05.2008),pe drumul dintre Rasnov-Predeal(care este intr-o stare deplorabila!!),au aparut pori la conducta de presiune pt frana.Datorita serpentinelor am fost nevot sa franez f des.Becurile pt ulei incepusera sa se aprinda,la prima impresie am crezut ca trebuie sa completez cu lhm.Dupa ce am depistat cauza,am cuparat de la Sinaia h 46 pt completare(tasnea uleiul cand apasam frana ca la robinet!).Problema s-a remediat,doar ca in vas este lhm amestecat cu h 46(romanesc).Sa fie aceasta o cauza privind elasticitatea suspensiei pe care n-o mai am?
Cu multumiri,
Cristi

ai facut o mare prostie .de ce nu ai completat cu lhm ? in momentul in care ai vazut ca pierde ulei doar la apasarea frinei puteai merge mai incet frinind cu frina de mina si evitind astfel pierderea uleiului,pina gaseai lhm care e intr-adevar putin mai greu de gasit dar nu imposibil.

Scris: Joi 15-Mai-2008 18:46
de sandor mihai
Arial scrie:Cred ca suspensia rigida, e din cauza faptului ca pierzi presiune......cand calci frana, pentru ca instalatia la Bx, este comuna pentru directie, daca ai servo si ar trebui sa ai, frana si suspensie......

nu are nici o logica ce zici tu arial.

Scris: Joi 15-Mai-2008 18:51
de nicum
Uleiul H46 e mult mai viscos decit LHM-ul deci suspensia e mai rigida. remediaza defectiunea si da afara tot uleiul din instalatie si completeaza cu LHM curat. Aerisirea frinelor este obligatorie.
Pe linga suspensia rigida H46 ataca toate retururile de cauciuc si masina o sa curga ca o sita.

Scris: Joi 15-Mai-2008 18:55
de mariusbv
eu as suspecta mai degraba sferele pentru rigiditatea suspensiei. ce inseamna ca ai completat cu h46? ai pus mai mult de 1 litru?