O.. zei ai hidraulicii...
Moderator: Echipa Tehnica
O.. zei ai hidraulicii...
Luminati-ma si coborati asupra mea putinta intelegerii a ceea ce voi ai creat pentru ca noi, umilii vostri servitori si paji, sa putem intrebuinta si spre a ne bucura..
De ce imi fierbe LHM-ul in vas?
Am facut azi cca 100 de km cu Bucuresti cu tot si cand am ajuns acasa, un firicel de fum iesea de sub capota. Am zis o fi abur, am zis or fi gaze... nea.. fum din vasul de lhm, care clocotea intr-o veselie,de prajeam 10 tigai de cartofi pe drum... Apa nu sare calul nici la mers incordat. Ce sa fie? Caldura degajata de motor sa incinga asa de tare pompa disjunctorul si sfera centrala incat sa fiarba uleiul inauntru?
Si daca a fiert, inseamna ca e compromis?
De ce imi fierbe LHM-ul in vas?
Am facut azi cca 100 de km cu Bucuresti cu tot si cand am ajuns acasa, un firicel de fum iesea de sub capota. Am zis o fi abur, am zis or fi gaze... nea.. fum din vasul de lhm, care clocotea intr-o veselie,de prajeam 10 tigai de cartofi pe drum... Apa nu sare calul nici la mers incordat. Ce sa fie? Caldura degajata de motor sa incinga asa de tare pompa disjunctorul si sfera centrala incat sa fiarba uleiul inauntru?
Si daca a fiert, inseamna ca e compromis?
Relu
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7677
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
daca bolboroseste uleiul in vas, s-a spart o sfera... si vine azotul pe conducte pana acolo, ca de, nu are unde sa fuga pe alta parte. dar... esti sigur ca are temperatura mare de tot de fierbe? el este cald in mers, dar nu are voie sa fiarba... verifica atent ce si cum cu temperatura lui... da clocoteste, asta ma baga in ceata... vad ca incep sa apara defecte ciudate din ce in ce mai des, apropo de sferele explodate 

fac drumul de maine asa... vad cum sta treaba si vad ce e si cu centrala.
Cu toate ca, daca s-ar fi spart acumulatorul ar fi trebuit sa faca precum mitraliera disjunctorul, ceea ce nu se intampla, apoi daca maine fierbe iar e clar ca n-ar putea fi azot, nemaiavand de unde.
O sa facem cateva genoflexiuni inainte de plecare, sa ne dezmortim un pic..
Cu toate ca, daca s-ar fi spart acumulatorul ar fi trebuit sa faca precum mitraliera disjunctorul, ceea ce nu se intampla, apoi daca maine fierbe iar e clar ca n-ar putea fi azot, nemaiavand de unde.
O sa facem cateva genoflexiuni inainte de plecare, sa ne dezmortim un pic..
Relu
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7677
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
nu apare spanul direct in vas, pentru ca are filtre si pe tur si pe retur. scoate filtrul de retur si vezi sa nu fie span in ala. si eu ma gandeam la pompa, dar, cred ca facea ceva zgomote sau scartzaieli daca era ceva gripat in ea. in orice caz, daca chiar fierbe, atunci ceva il incinge pana la fierbere, si asta poate sa o faca numai o componenta cu miscare continua cum ar fi pompa. etrierii pica pentru ca nu au retur, suspensia nu ar avea de ce sa aiba asemenea comportament, si de asemenea nu au retur (decat pt recuperare, si este posibil sa aiba pierdere mare de debit si sa fie vreunul gripat foarte rau dar ma indoiesc), asa ca mai ramane pompa... apropo... ai servodirectie? posibil si caseta sa faca asa ceva. mai poti face ceva: ia la mana conductele si furtunele, si vezi de unde provine temperatura ridicata. oricum, este destul de nasol asa ceva...
bun, am facut cei 120 km promisi, inclusiv oras (Targoviste),iar acestea sunt constatarile:
1. uleiul fierbe literalmente in vas. Inca nu am desfacut sa vad ce e prin filtre. Am sa-mi fac timp pe weekend. Ar trebui sa fie usor de constatat, deoarece LHM-ul n'are mai mult de 2 luni si ceva (de cand am repus masina pe picioare)
2. sfera acumulator nu e sparta, se comporta normal disjunctorul, tacane cam la 17 secunde.
3. masina nu merge infranata, am facut numeroase teste pe drum, inclusiv coborat si constatat temperatura la jante.
4.la fel de fierbinti sunt si vasul de ulei si sfera centrala si pompa.
5. pompa n-are nici un zgomot suspect, ridica presiune imediat.
6. ca sa raspund la o intrebare de ieri, da, am servodirectie, dar nu vad cum ar putea aceasta sa incinga uleiul, avand in vedere principiul de functionare..
7. nici o sfera pe la cilindrii sparta sau descarcata, deci bulele nu erau de azot,iar ce iesea din vas era fum, nu gaz.
si
nu am facut improvizatii la sistemul hidraulic, masima mergea ok pana ieri si nici nu las pe nimeni sa-si bage nasul acolo.
Ca o constatare,post incident, desi nu era grav inainte, masina coborand de spate vreo 5 cm in stationare peste noapte, acum nu mai coboara,sta de parca e in calduri. Tinuta de drum este sensibil imbunatatita, spun asta deoarece imi cunosc foarte bine bx-ul si ce face el in anumite situatii... Servodirectia merge mai usor decat de obicei, dar nu cu mult. Pun aceste modificari pe seama schimbarii proprietatilor LHM-ului odata cu aducerea lui la punctul de fierbere.. Cred ca s-a subtiat considerabil,nu ca era cine stie ce de gros..
1. uleiul fierbe literalmente in vas. Inca nu am desfacut sa vad ce e prin filtre. Am sa-mi fac timp pe weekend. Ar trebui sa fie usor de constatat, deoarece LHM-ul n'are mai mult de 2 luni si ceva (de cand am repus masina pe picioare)
2. sfera acumulator nu e sparta, se comporta normal disjunctorul, tacane cam la 17 secunde.
3. masina nu merge infranata, am facut numeroase teste pe drum, inclusiv coborat si constatat temperatura la jante.
4.la fel de fierbinti sunt si vasul de ulei si sfera centrala si pompa.
5. pompa n-are nici un zgomot suspect, ridica presiune imediat.
6. ca sa raspund la o intrebare de ieri, da, am servodirectie, dar nu vad cum ar putea aceasta sa incinga uleiul, avand in vedere principiul de functionare..
7. nici o sfera pe la cilindrii sparta sau descarcata, deci bulele nu erau de azot,iar ce iesea din vas era fum, nu gaz.
si
vad ca incep sa apara defecte ciudate din ce in ce mai des, apropo de sferele explodate
nu am facut improvizatii la sistemul hidraulic, masima mergea ok pana ieri si nici nu las pe nimeni sa-si bage nasul acolo.
Ca o constatare,post incident, desi nu era grav inainte, masina coborand de spate vreo 5 cm in stationare peste noapte, acum nu mai coboara,sta de parca e in calduri. Tinuta de drum este sensibil imbunatatita, spun asta deoarece imi cunosc foarte bine bx-ul si ce face el in anumite situatii... Servodirectia merge mai usor decat de obicei, dar nu cu mult. Pun aceste modificari pe seama schimbarii proprietatilor LHM-ului odata cu aducerea lui la punctul de fierbere.. Cred ca s-a subtiat considerabil,nu ca era cine stie ce de gros..
Relu
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
fierbe
eu zic ca e pompa.de ce? dupa ce masina s-a ridicat, probabil peste 95% din lhm are urmatorul traseu:vas-pompa-vas.rezulta ca doar pompa il poate incalzi.nici vorba de servodirectie cum zicea cineva, acolo nu se misca nimic.schimba pompa,nu e nimic ciudat si nici anormal.fa-i autopsia si vei descoperi si cauza.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO