de ce se lasa fata?

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

de ce se lasa fata?

Mesajde abarth_mcm » Mar 05-Aug-2008 07:49

Spre deosebire de spate(care sta si doua zile ridicata), fata se lasa f repede. Unori chiar instantaneu daca merg putin cu masina. Daca fac un drum mai lung..sta mai mult. Cum se reconditioneaza cilindrii? Ce piese trebuiesc cumparate? Pot sa cumpar cilindrii cu totul in stare f buna.(am de unde) . Care idee e mai buna?
Si o alta chestie...de fata se ridica inegal..uneori mai putin..alteori mai mult. Corectoarele de inaltime sunt la fel pe spate si pe fata?Ca am de reerva un corector de spate in stare f buna...ma gandeam sa il schimb...

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Mar 05-Aug-2008 07:54

Mentionez ca da ulei pe la retur. Deci clar cilindrii fata sunt destul de uzati. Nu curge returul pt ca am pus toate furtunele noi..ca altfel..
Cum se desface un cilindru?Infiletat?Am de rezerva unul(nu stiu in ce stare e) si as vrea sa il reconditionez.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mar 05-Aug-2008 09:47

corectorul de spate e la fel cu cel de fata. daca se ridica haotic, adica niciodata la aceeasi inaltime, posibil sa ai probleme la tija de pe bara stabilizatoare sau la bucsile de la aceasta. daca da ulei pe la returul corectorului, corectorul este vinovat; daca da ulei pe la returul cilindrilor fata, atunci unul din acestia sau amandoi sunt vinovati. schimba corectorul daca zici ca ai unul bun, si verifica si bucsa de bronz de la tija corectoare.

Avatar utilizator
robert-bx
pasionat
Mesaje: 218
Membru din: Sâm 16-Sep-2006 23:03
Localitate: cluj napoca

Mesajde robert-bx » Mie 06-Aug-2008 18:04

daca vrei sa reconditionezi cilindrii de pe fata sunt doua oringuri (unul de teflon si unul de cauciuc) si le gasesti numai la reprezentanta


Înapoi la “Hidraulica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo