Pagina 1 din 2

Problema disjunctor

Scris: Dum 10-Iul-2005 12:09
de gigel
In mod ciudat disjunctorul scapa ulei hidraulic printr-un loc in care nu as fi crezut ca se poate.. Am atasat niste poza ca sa va faceti o idee.

Imagine
Imagine

Credeti ca se poate repara sau trebuie sa caut altul?

Scris: Dum 10-Iul-2005 12:12
de paga
Se poate repara. Este vorba despre un o-ring uzat.

Scris: Dum 10-Iul-2005 12:15
de gigel
Dar cum se desface? Crezi ca m-as descurca sa fac eu asta sau e treaba de profesionisti?

Scris: Dum 10-Iul-2005 16:05
de paga
Trebuie in primul rand sa-l dai jos de pe masina. Apoi trebuie sa ai o menghina, o presa (este un arc puternic sub acel capac) si un o-ring nou. Daca esti indemanatic cred ca poti sa rezolvi si singur problema.
Eu te-as sfatui sa mergi totusi la un service. Nu poate sa coste prea scump!

Scris: Dum 10-Iul-2005 17:29
de Draku
si eu am aceeasi problema, iar la un service mi s-a spus ca ma costa 400.000 operatiunea de schimbare a O-ringului...

Scris: Dum 10-Iul-2005 19:08
de MARIAN
Ce sa-i faci dom'le neindemanarea costa :D Menghina trebuie sa aiba deschiderea de min. 150mm

Scris: Dum 10-Iul-2005 21:26
de paga
Draku scrie:la un service mi s-a spus ca ma costa 400.000 operatiunea de schimbare a O-ringului...

n-as zice ca-i o avere. tinand cont si de pretul lhm-ului.

Scris: Dum 10-Iul-2005 22:08
de gigel
Nu gasesc documentatie despre cum se desface.. Deci, cum se face? Se desface capatul corpului prin rotire, ca un capac? Daca spuneti ca e un arc e posibil sa sara cand il desfac sau sa-mi arunce capacul cu putere? Nu e nevoie sa desfac si sfera-acumulator, nu?
In schema de mai jos, care este o-ring-ul respectiv?

Imagine
Edit: by Marian.

Scris: Lun 11-Iul-2005 07:40
de paga
Trebuie desfacuta sfera de pe conjunctor si acesta de pe masina.
Cu o presa se apasa capacul 4 pe care se afla o-ringul 18, pentru a putea scoate siguranta (nu este figurata). apoi se elibereaza treptat presa, pentru a nu sari cu putere arcul 8.
Trebuie sa iei cu o oarecare rezerva cele spuse de mine, pentru ca eu nu am demontat cu mana mea ci doar am privit. S-ar putea ca ceva sa-mi scape.

Scris: Lun 11-Iul-2005 08:25
de eugenro2001
Capacul ala trebuie impins. Pe interior este un canal in care sta o siguranta inelara, aceasta tinand capacul sa nu iasa. Cu ceva chin se poate scoate.

Scris: Lun 11-Iul-2005 19:12
de gigel
ATS nu are o-ring-ul asta pe stoc, costa 250mii si dureaza 3 saptamani... In conditiile astea ce as putea sa fac? Oare pot improviza ceva?

Scris: Lun 11-Iul-2005 19:34
de paga
curge foarte tare? si daca improvizatia nu tine?... ar isemna sa mai muncesti inca o data.

Scris: Lun 11-Iul-2005 19:38
de MARIAN
Cauta un o-ring la magazinele de autocamioane.Nu mai stiu dimensiunile exacte dar poti sa te duci cu ala vechi in mana.

Scris: Lun 11-Iul-2005 19:46
de gigel
Am sa-l iau pe ala vechi dupa mine prin magazine.. Nu curge foarte tare, dar suficient cat sa ma deranjeze.

Scris: Vin 15-Iul-2005 09:23
de gigel
Astazi cand am dat sa pornesc mi-a scuipat o groaza de ulei prin marginea disjunctorului... Problema a devenit foarte serioasa.