Pagina 1 din 2
					
				Problema disjunctor
				Scris: Dum 10-Iul-2005 12:09
				de gigel
				In mod ciudat disjunctorul scapa ulei hidraulic printr-un loc in care nu as fi crezut ca se poate.. Am atasat niste poza ca sa va faceti o idee.


Credeti ca se poate repara sau trebuie sa caut altul?
 
			
					
				
				Scris: Dum 10-Iul-2005 12:12
				de paga
				Se poate repara. Este vorba despre un o-ring uzat.
			 
			
					
				
				Scris: Dum 10-Iul-2005 12:15
				de gigel
				Dar cum se desface? Crezi ca m-as descurca sa fac eu asta sau e treaba de profesionisti?
			 
			
					
				
				Scris: Dum 10-Iul-2005 16:05
				de paga
				Trebuie in primul rand sa-l dai jos de pe masina. Apoi trebuie sa ai o menghina, o presa (este un arc puternic sub acel capac) si un o-ring nou. Daca esti indemanatic cred ca poti sa rezolvi si singur problema.
Eu te-as sfatui sa mergi totusi la un service. Nu poate sa coste prea scump!
			 
			
					
				
				Scris: Dum 10-Iul-2005 17:29
				de Draku
				si eu am aceeasi problema, iar la un  service mi s-a spus ca ma costa 400.000 operatiunea de schimbare a O-ringului...
			 
			
					
				
				Scris: Dum 10-Iul-2005 19:08
				de MARIAN
				Ce sa-i faci dom'le neindemanarea costa  

 Menghina trebuie sa aiba deschiderea de min. 150mm
 
			
					
				
				Scris: Dum 10-Iul-2005 21:26
				de paga
				Draku scrie:la un  service mi s-a spus ca ma costa 400.000 operatiunea de schimbare a O-ringului...
n-as zice ca-i o avere. tinand cont si de pretul lhm-ului.
 
			
					
				
				Scris: Dum 10-Iul-2005 22:08
				de gigel
				Nu gasesc documentatie despre cum se desface.. Deci, cum se face? Se desface capatul corpului prin rotire, ca un capac? Daca spuneti ca e un arc e posibil sa sara cand il desfac sau sa-mi arunce capacul cu putere? Nu e nevoie sa desfac si sfera-acumulator, nu?
In schema de mai jos, care este o-ring-ul respectiv?

Edit: by Marian.
 
			
					
				
				Scris: Lun 11-Iul-2005 07:40
				de paga
				Trebuie desfacuta sfera de pe conjunctor si acesta de pe masina.
Cu o presa se apasa capacul 4 pe care se afla o-ringul 18, pentru a putea scoate siguranta (nu este figurata). apoi se elibereaza treptat presa, pentru a nu sari cu putere arcul 8.
Trebuie sa iei cu o oarecare rezerva cele spuse de mine, pentru ca eu nu am demontat cu mana mea ci doar am privit. S-ar putea ca ceva sa-mi scape.
			 
			
					
				
				Scris: Lun 11-Iul-2005 08:25
				de eugenro2001
				Capacul ala trebuie impins. Pe interior este un canal in care sta o siguranta inelara, aceasta tinand capacul sa nu iasa. Cu ceva chin se poate scoate.
			 
			
					
				
				Scris: Lun 11-Iul-2005 19:12
				de gigel
				ATS nu are o-ring-ul asta pe stoc, costa 250mii si dureaza 3 saptamani... In conditiile astea ce as putea sa fac? Oare pot improviza ceva?
			 
			
					
				
				Scris: Lun 11-Iul-2005 19:34
				de paga
				curge foarte tare? si daca improvizatia nu tine?... ar isemna sa mai muncesti inca o data.
			 
			
					
				
				Scris: Lun 11-Iul-2005 19:38
				de MARIAN
				Cauta un o-ring  la magazinele de autocamioane.Nu mai stiu dimensiunile exacte dar poti sa te duci cu ala vechi in mana.
			 
			
					
				
				Scris: Lun 11-Iul-2005 19:46
				de gigel
				Am sa-l iau pe ala vechi dupa mine prin magazine.. Nu curge foarte tare, dar suficient cat sa ma deranjeze.
			 
			
					
				
				Scris: Vin 15-Iul-2005 09:23
				de gigel
				Astazi cand am dat sa pornesc mi-a scuipat o groaza de ulei prin marginea disjunctorului... Problema a devenit foarte serioasa.