Tocmai am schimbat alternatorul... de unul singur...
Problema este ca B+ si B- le-am pus ... insa firul pt excitatie pus acolo unde trebuie nu mai reactioneaza... adica motorul nu se opreste de la contact...
plsss... sugesti... electricieni de baza... plsss help
eugenro2001 wrote: In cadrul forumului nostru nu este permisa utilizarea exprimarii tip chat. Aici am corectat eu.
Excitatia... bat-o vina
Moderator: Echipa Tehnica
-
- just curious
- Mesaje: 11
- Membru din: Mie 29-Noi-2006 19:17
- Localitate: bucuresti
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Da-ne te rog mai multe detalii despre defect si in ce imprejurari a aparut el.De ce ai schimbat alternatorul?E acelasi tip (serie) cu cel anterior?Poate nu el era cauza.Poate ai contactul cu cheie prajit, sau undeva se face o legatura aiurea.
Daca te pricepi la partea electrica cat de cat,descarca o schema electrica de pe internet, dar atentie sa fie exact pt. modelul de masina pe care il ai tu si uita-te pe ea ce legatura se poate face intre alternator si aprindere.Teoretic, nici una.Practic...
E greu sa faci depanare pe electrica de la distanta, fara sa poti masura sau vedea ce se intampla acolo.Incearca sa identifici firul de la contact, care pleaca spre bobina de inductie si mergi pe el pana la bobina.Vezi daca nu e topit undeva sau daca nu are strapunsa izolatia.Daca ar fi perfect, nu ar avea voie sa faca asta.Vezi ce legatura poate avea cu firul care duce la alternator.E posibil ca la trecerea din cabina la motor (prin planseul pedalier) sa fie strapunsa izolatia la ambele fire si sa faca contact intre ele.Cand apare curent pe acel fir, se alimenteaza si aprinderea.
Mai e posibil ca in zona din spatele bateriei, sau pe cutia de viteze, sau pe motor, firele sa fie topite si sa dea intre ele (sa comunice).
Trebuie sa verifici...Sa masori pas cu pas...din aproape in aproape, pe circuitul respectiv, cu schema in fatza, fiind atent la marcajele de pe cabluri si mufe....Nu ai incotro.
Daca nu ai rabdare sau nu te pricepi, du-te la un electrician bun, caruia sa nu ii permiti sa faca carpeli (sa nu schimbe nimic din instalatia masinii, ci sa fie in stare sa gaseasca defectul).E foarte usor sa tragi un alt fir de la mufa contactului la bobina, suspendandu-l pe cel vechi, dar asta e o "buleala"care va creea probleme mai devreme sau mai tarziu, fiindca firul acela nu e izolat si nu e protejat ca acela original.
.Electricienii procedeaza de obicei asa, din lene, fiindca nu au rabdare sa caute de-a buselea pe sub bord si sa demonteze jumatate de masina ca sa gaseasca un fir dezizolat.Asta si pt.ca munca asta, de obicei nu e platita corespunzator.Si atunci...eu electricianul...de ce sa muncesc ca sclavul 4 ore...6 ore...sau mai multe, doar de dragul repararii ca la carte, cand pt.munca respectiva primesc 20 RON?!? Cand pot sa fac o carpeala care tine o perioada, imi ia doar 20 de min. si iau aceeasi bani.Chiar daca imi bat joc de meseria mea...Astea sant lozinci.Pasiunea trece prin stomac.
.In plus, il mai am de client si alta data, fiindca masina se va mai strica.
Cam asa se pune problema in Romania.
Daca te pricepi la partea electrica cat de cat,descarca o schema electrica de pe internet, dar atentie sa fie exact pt. modelul de masina pe care il ai tu si uita-te pe ea ce legatura se poate face intre alternator si aprindere.Teoretic, nici una.Practic...
E greu sa faci depanare pe electrica de la distanta, fara sa poti masura sau vedea ce se intampla acolo.Incearca sa identifici firul de la contact, care pleaca spre bobina de inductie si mergi pe el pana la bobina.Vezi daca nu e topit undeva sau daca nu are strapunsa izolatia.Daca ar fi perfect, nu ar avea voie sa faca asta.Vezi ce legatura poate avea cu firul care duce la alternator.E posibil ca la trecerea din cabina la motor (prin planseul pedalier) sa fie strapunsa izolatia la ambele fire si sa faca contact intre ele.Cand apare curent pe acel fir, se alimenteaza si aprinderea.
Mai e posibil ca in zona din spatele bateriei, sau pe cutia de viteze, sau pe motor, firele sa fie topite si sa dea intre ele (sa comunice).
Trebuie sa verifici...Sa masori pas cu pas...din aproape in aproape, pe circuitul respectiv, cu schema in fatza, fiind atent la marcajele de pe cabluri si mufe....Nu ai incotro.
Daca nu ai rabdare sau nu te pricepi, du-te la un electrician bun, caruia sa nu ii permiti sa faca carpeli (sa nu schimbe nimic din instalatia masinii, ci sa fie in stare sa gaseasca defectul).E foarte usor sa tragi un alt fir de la mufa contactului la bobina, suspendandu-l pe cel vechi, dar asta e o "buleala"care va creea probleme mai devreme sau mai tarziu, fiindca firul acela nu e izolat si nu e protejat ca acela original.
.Electricienii procedeaza de obicei asa, din lene, fiindca nu au rabdare sa caute de-a buselea pe sub bord si sa demonteze jumatate de masina ca sa gaseasca un fir dezizolat.Asta si pt.ca munca asta, de obicei nu e platita corespunzator.Si atunci...eu electricianul...de ce sa muncesc ca sclavul 4 ore...6 ore...sau mai multe, doar de dragul repararii ca la carte, cand pt.munca respectiva primesc 20 RON?!? Cand pot sa fac o carpeala care tine o perioada, imi ia doar 20 de min. si iau aceeasi bani.Chiar daca imi bat joc de meseria mea...Astea sant lozinci.Pasiunea trece prin stomac.

Cam asa se pune problema in Romania.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11808
Cel mai nou membru Shraunjkh