La inceput am crezut ca era o problema la firele de contact ale aerotermei pentru ca daca le apasam un pic, motorasul "pleca" din nou. Totusi cred ca e vorba doar de uzura morala a motorului care nu mai face contact cum trebuie pe acolo pe la bobina interioara, care oricum nu e accesibila pentru reparatii din moment ce carterul motorasului nu se poate demonta...
Citeva aspecte de semnalat pentru cei care inca nu au avut "placerea" de a demonta aeroterma:
1. Inainte sa o demontati inchideti din interior clapetele de la fluxul de aer (butonul rotund din mijloc la minim): in felul asta evitati sa aruncati in canalul de ventilatie eventuala murdarie strinsa de-a lungul timpului in jurul aerotermei atunci cind o scoateti;
2. Aeroterma se scoate relativ greu din locul unde este amplasata datorita ingustimii. Trebuie demontat unul dintre rezervoarele pentru stergatoare ca sa o puteti scoate: eu nu am reusit altfel;
3. Cind repuneti aeroterma la loc, aveti grija sa va dotati cu banda izolatoare autocolanta din burete (se punea inainte la usi, la ferestre) ca sa inlocuiti garnitura de etansare (de cele mai multe ori uzata si invechita) dintre "gura" aerotermei si canalul de ventilatie. Cu cit e mai buna izolarea asta, cu atit aveti mai mult flux de aer in habitaclu si evitati pierderile inspre exterior;
Succes!
