Pagina 1 din 1

ceasul din bord

Scris: Mar 21-Feb-2006 22:25
de alexd
De cand am cumparat masina, am o mare frustrare....am stricat ceasul din bord ( cel din locul turometrului, mai precis ...orologiul :D ) tragand ca disperatul de betisorul de reglaj. Am dat partea din bord cu ceasuri jos ( este relativ usor) dar nu m-am prins cum l-as putea repara. Pardalnicul de ceas inca ticaie, dar limbile nu se misca, neam! Any ideea?

P.S. la intalnirea de Duminica a pasionatilor, am descoperit ca nu sunt singurul "frustrat", asa ca poate fi un subiect de interes cat de cat mai larg.

Scris: Mie 22-Feb-2006 13:51
de Adrian Musat
Acelasi lucru il patesc si eu. Cel care mi-a vandut masina mi-a zis ca ar fi un integrat ars. Mi-ar placea sa-l vad mergand.

Scris: Mie 22-Feb-2006 16:54
de ALEXX
si eu am aceeasi problema. poate la urmatoarea intalnire o sa se gaseasca cineva sa l;e repare pe toate... :wink:

Scris: Mie 22-Feb-2006 16:57
de balanel
dar duceti-va oameni buni la service-ul domnului Ciocarlan, din strada Cutitul de Argint. nu cred ca va ia mai mult de 2-3 sute de mii, si sigur va rezolva problema.
de exemplu mie m-a rezolvat o multime de probleme electrice, despre care alti "mecanici" imi spusesera ca nu se pot rezolva.

Scris: Joi 23-Feb-2006 12:35
de alexd
balanel,de accord cu tine, in final acolo o sa mergem cu totii, dar in cazul asta ce rost mai are forumul daca totul se rezolva printr-un drum la Ciocarlan...voiam si noi sa discutam, sa ne plangem pe umar ca nu ne merge pendula....If you know what i mean..... :)

Scris: Joi 23-Feb-2006 12:47
de Adrian Musat
Dupa cum a zis si Alexd, noi cautam un sfat. De exemplu pt. mine este destul de aiurea pt. un ceas sa fac un drum din Ploiesti la tipul respectiv.

Scris: Joi 23-Feb-2006 12:51
de Adrian Musat
Alexd explica-mi te rog cat poti de clar ce trebuie sa desfac si de unde ca sa dau partea cu ceasuri jos de la bord ca ma in zona aia un plastic plesnit si as vrea sa-l lipesc.

Scris: Joi 23-Feb-2006 16:04
de alexd
sub "cutia" in care sunt ceasurile de bord, ai sa gasesti in dreapta si in stanga cate un surub. Sunt accesibile, nu e problema. Dupa ce le inlaturi, ai sa observi ca deja "cutia" se poate misca intr-o oarecare masura. Cu grije, indeparteaz-o din sigurante ( doua picioruse de plastic in spate). Atentie la cablul de kilometraj, si la mufele ce intra in ceasurile de bord sa nu ramai cu firele in mana. Se monteaza in sens invers, doar cablul de kilometraj va necesita o atentie sporita ( eu am demontat de 2 ori ca nu a intrat bine cablul).
Nu am mers mai departe cu investigatiile pentru ca la momentul respectiv nu aveam la indemana o surubelnita fina ptr a desface spatele ceasurilor. Si parca nici suficient curaj....ma asteptam sa vad direct mecanismul

Scris: Joi 23-Feb-2006 16:06
de Adrian Musat
Multam fain Alex. Cum am o dupa-amiaza mai libera incerc. te tin la curent cu ce am descoperit si eu la ceas.

Scris: Joi 23-Feb-2006 16:10
de paco
Atentie, sa nu se trezeasca Ciocarlan cu 2-3 clienti in acelasi timp cu ceasurile defecte! :D Asta e riscul forumului...

Scris: Joi 23-Feb-2006 16:15
de alexd
sunt primu! am zis! am initiat threadul - sunt primu la ciocarlan!

Scris: Joi 23-Feb-2006 23:41
de khan
mare grija la prinderile din spate de la cutia cu ceasuri, se rup f repede. singura cale de a ajunge la ele e sa demontezi volanul si toate plasticele care il inconjoara, lucru necesar oricum ca sa ajungi la suruburile din fata

Scris: Sâm 01-Apr-2006 19:50
de sandu2006v
Al meu ceas mere dar nu il pot fixa ca nu am tzashpikul ala..are careva ? sau sa-mi dea turometru in loc ? se poate monta ??