Salut.
As avea si eu o intrebare. Am avut ceva probleme cu pornirea masinii, mai precis pur si simplu cand invarteam cheia in contact nu facea nimic; nici nu incerca sa invarta. Am zis ca este bateria si am pus-o la incarcat. A doua zi dimineata, a invartit o data, incet motorul si gata; iar nu mai facea nimic. Am zis ca mi-a murit bateria de tot si am incercat sa iau curent de la alta masina.
Efectul a fost ca demarorul a pornit, s-a invartit incet, a continuat sa se invarta si dupa ce am scos cheia din contact, iar cablurile de pornire erau calde ( rezista la 100A).
Stie cumva cineva care ar fi problema ? Macar sa stiu de unde incep.
Adica, trebuie sa schimb demarorul, se poate repara; se poate sa fie alta problema ?
Multumesc anticipat
Probleme electromotor (cred)
Moderator: Echipa Tehnica
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
sau ramine bobina de la bendix cuplata si mentine contactul intre pinii grosi pe care vine plusul de la baterie si da curent mai departe in electromotor. asta daca zici ca se mai invirte dupa ce motorul a pornit
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Desi cu intarziere.. sa va spun care a fost problema.
Bateria erc complet dusa, iar cablurile de pornire cu care incercam eu erau proaste. Am fost cu masina in service (la Ciocarlan) si acolo a pornit instant cu doua cabluri de pornire adevarate.
Deci .. ce sa zic.. mare grija la baterie si la ce sunt cablurile de fapt. Pe ale mele scria 100Amperi, dar clar nu erau in stare de asa ceva.
Bateria erc complet dusa, iar cablurile de pornire cu care incercam eu erau proaste. Am fost cu masina in service (la Ciocarlan) si acolo a pornit instant cu doua cabluri de pornire adevarate.
Deci .. ce sa zic.. mare grija la baterie si la ce sunt cablurile de fapt. Pe ale mele scria 100Amperi, dar clar nu erau in stare de asa ceva.
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
pai 100 de amperi pot sa duca cablurile; problema e ca pe pornire demarorul trage mai mult de 100 de amperi din baterie; spre exemplu la cx diesel seria 1 demarorul trage peste 400 amperi la pornire (am vazut pe robot de pornire consumul asta), asa ca nu arunca cablurile; chiar daca ramii fara curent, cind conectezi bateriile intre ele nu dai la automat imediat; trebuie sa astepti citeva minute cu masina cealalta pornita ca sa incarce putin si bateria cea descarcata;
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats