Pagina 1 din 1

Probleme electromotor (cred)

Scris: Mie 12-Apr-2006 10:47
de phoenix72
Salut.
As avea si eu o intrebare. Am avut ceva probleme cu pornirea masinii, mai precis pur si simplu cand invarteam cheia in contact nu facea nimic; nici nu incerca sa invarta. Am zis ca este bateria si am pus-o la incarcat. A doua zi dimineata, a invartit o data, incet motorul si gata; iar nu mai facea nimic. Am zis ca mi-a murit bateria de tot si am incercat sa iau curent de la alta masina.
Efectul a fost ca demarorul a pornit, s-a invartit incet, a continuat sa se invarta si dupa ce am scos cheia din contact, iar cablurile de pornire erau calde ( rezista la 100A).
Stie cumva cineva care ar fi problema ? Macar sa stiu de unde incep.
Adica, trebuie sa schimb demarorul, se poate repara; se poate sa fie alta problema ?
Multumesc anticipat

Scris: Joi 13-Apr-2006 08:56
de Arial
Inainte de a schimba electromotorul, incearca sa verifici contactul....s-ar putea sa fie el de vina....

Scris: Joi 13-Apr-2006 10:12
de eugenro2001
Daca spui ca erau calde cablurile cele groase, cred ca ai un scurtcircuit in interiorul electromotorului.

Scris: Joi 13-Apr-2006 19:59
de khan
sau ramine bobina de la bendix cuplata si mentine contactul intre pinii grosi pe care vine plusul de la baterie si da curent mai departe in electromotor. asta daca zici ca se mai invirte dupa ce motorul a pornit

Scris: Vin 14-Apr-2006 16:02
de MARIAN
Daca spui ca erau calde cablurile cele groase, cred ca ai un scurtcircuit in interiorul electromotorului.

Sau uzura in bucsi ceea ce "blocheaza" rotorul ducand la un consum mai mare.

Scris: Lun 12-Iun-2006 10:33
de phoenix72
Desi cu intarziere.. sa va spun care a fost problema.
Bateria erc complet dusa, iar cablurile de pornire cu care incercam eu erau proaste. Am fost cu masina in service (la Ciocarlan) si acolo a pornit instant cu doua cabluri de pornire adevarate.
Deci .. ce sa zic.. mare grija la baterie si la ce sunt cablurile de fapt. Pe ale mele scria 100Amperi, dar clar nu erau in stare de asa ceva.

Scris: Lun 12-Iun-2006 11:52
de dj01fad
pai 100 de amperi pot sa duca cablurile; problema e ca pe pornire demarorul trage mai mult de 100 de amperi din baterie; spre exemplu la cx diesel seria 1 demarorul trage peste 400 amperi la pornire (am vazut pe robot de pornire consumul asta), asa ca nu arunca cablurile; chiar daca ramii fara curent, cind conectezi bateriile intre ele nu dai la automat imediat; trebuie sa astepti citeva minute cu masina cealalta pornita ca sa incarce putin si bateria cea descarcata;