Pagina 1 din 1
aeroterma
Scris: Lun 29-Mai-2006 21:06
de cbx
intrebare: a montat cineva aeroterma seria II pe caroserie seria I ?
Scris: Mar 30-Mai-2006 16:47
de khan
da
Scris: Mar 30-Mai-2006 18:41
de cbx
cum si care sunt problemele de montaj
Scris: Mar 30-Mai-2006 18:53
de khan
pai cel mai important e sa tragi firele de alimentare acolo si daca e posibil sa muti si rezistenta cu nichelina tot pe traiectul extern pentru ca se raceste mai bine acolo. apoi, nu stiu daca e vreo piedica sa o montezi pe vechea fanta din caroserie, atita doar ca trebuie sa gasesti ceva gen purfix pentru a o etansa pe tabla. oricum, si pe seria 1 s-au montat aeroterme in jgheab, deci nu e o modificare majora. din pacate nu mai tin minte toate chichitele pentru ca am facut de foarte mult timp asta
Scris: Mar 30-Mai-2006 19:48
de cbx
Pt etansare ma gandeam la banda dublu adeziva termica.Nu stiu daca vechea aeroterma care va ramine in bord nu va limita jetul de are introdus de noul ventilator.Multumesc pt informatii.
Scris: Mar 30-Mai-2006 22:30
de khan
pai o poti da jos, dar e cam mult de munca. oricum, nu cred ca e chiar asa o stavila
Pe langa subiect dar pe aproape
Scris: Sâm 23-Dec-2006 00:21
de gogota_69
Nu imi baga aer cald-ceva sfaturi
Re: Pe langa subiect dar pe aproape
Scris: Sâm 23-Dec-2006 20:13
de eugenro2001
gogota_69 scrie:Nu imi baga aer cald-ceva sfaturi
E suficient sa scrii intr-un singur loc, deja ti s-a raspuns.
Scris: Dum 24-Dec-2006 01:53
de gogota_69
scuze dar sunt disperat si inca nu i-am dat de cap
Scris: Vin 02-Feb-2007 15:48
de dan1972
Mie imi baga ceva aer rece doar spre parbriz, pe partea stanga.Stie cineva ce ar putea fi???
O alta problema...se incalzeste cam greu motorul.Am termostatul la locul lui.Am verificat si nu se incalzeste furtunul spre radiator pana nu deschide termostatul, iar asta se intampla cand motorul e destul de cald.
Mentionez ca am montat deja ecranul original de plastic in fatza radiatorului(partea dreapta).Astfel, in oras, pe distantze scurte(3 Km)nu se prea incalzeste in masina si e aiurea asa.Deja ma gandesc f.serios sa-i montez o soba VEBASTO.Asa ceva a fost montat pe dubitzele Barcas sau pe Wartburgurile break, dar nu stiu cat de fiabile sunt (daca nu risti prea mult

.)
Scris: Vin 02-Feb-2007 16:10
de nicum
dan1972 scrie:Mie imi baga ceva aer rece doar spre parbriz, pe partea stanga.Stie cineva ce ar putea fi???
Iti lipseste un furtun din bord de pe partea respectiva. Mai ai si niste guri de aerisire in jgeheabul de sub parbriz. Poti sa incerci sa le astupi pe alea temporar sa vezi ce efect are.
Eu nu prea sint incintat de incalzitoarele care merg pe combustibili lichizi. La cit de vechi sint masinile astea, e destul de riscant. Eu mi-am luat de la Ausburg o mica aeroterma electrica pt dezaburit parbrizul (nu da aer decit calii). Oricum BX-ul e masina de drum lung, nu de 3 km in oras. Nu stiu daca vreo masina se incalseste iarna asa repede, in 3 km. Poate una racita cu aer

Scris: Vin 02-Feb-2007 16:12
de cbx
daca va riscati sa scoateti caloriferul si sa-l spalati interior exterior se va incalzi foarte repede
Scris: Vin 02-Feb-2007 16:34
de alexd
Gti-ul se incalzeste in sub 5 minute, si asta pe timp friguros. Baga caldura oriunde, oricat...dezabureste pana si mintea unui platitor de taxe roman.
14- le este mai puturos, baga cald in vreo 10 minute, dar dezabureste chiar si o sticla de sampanie inghetata. Nu stiu de ce aveti nevoie de inventii, cand masinile astea au un sistem destul de performant. Reparati sistemul inainte de a ii aduce "imbunatatiri"
Scris: Lun 05-Feb-2007 16:28
de dan1972
alexd - Inca nu am avut timp sa aflu cum e construita masina asta (in detaliu)si sant lucruri care nu sunt la vedere si nu stii cum functioneaza.
Am verificat termostatul si inchide si deschide corect; masina ridica pana la 28 grd. in interior la drum (am termometru pe bord) dar cu toate ca termostatul e inchis pana cand se incalzeste motorul la temp.de regim, motorul se incalzeste destul de greu cand e frig afara.Iar de electroventilator....nici nu poate fi vorba.Am senzatia ca blocul motor are inertie termica prea mare sau cedeaza prea multa caldura in exterior.
In ideea asta, nu stiu daca pe timp de iarna nu ar fi indicat sa montam un scut din plastic sub motor (de la alt tip de masina, din dezmembrari)pt. a limita circulatia aerului prin compartimentul motorului si pt. a sta motorul mai la adapost pe timpul parcarilor lungi in ger.Fiindca in masca fatza, daca se monteaza ecranul pt.iarna original, nu mai ramane decat o bucata de radiator descoperita, restul fiind obturat de piesele de tabla ale caroseriei.
cbx - E posibil sa am eu neetanseitati in aeroterma in spatele bordului (in jgheab totul e OK).Si tre sa vad ce e.E posibil sa am caloriferul obturat pe vre-un capat si in zona aia sa nu incalzeasca aerul)Am de treaba!

.
nicum - Nu stiu despre ce furtun si guri de aerisire e vba.!!!Iar in manualul de la Haines nu le-am gasit.Tre sa-mi bag nasul prin bord sa vad ce e acolo, neaparat.Daca vad ce e acolo, imi dau seama imediat cum tre sa fie.E rau ca nu prea ai pe unde, decat demontand bordul cu totul.
Va multumesc tuturor de sfaturi si chiar sunt utile,pt. ca iti vin idei despre ce ai mai putea verifica.
Scris: Lun 05-Feb-2007 16:36
de dan1972
nicum - E drept ca am avut Oltcit inainte (doua):).Se incalzea imediat in cabina (1-2 min) dar era imposibil sa nu vina de undeva miros si fum de ulei ars.N-ai idee cat de bucuros sant ca am scapat de "motocicleta pe 4 roti" cu toate ca ultimul e in perfecta stare de functionare..Asta chiar e masina.Pe cat de demodata e la aspect,pe atat e de placuta la interior si la condus daca toate sunt OK.Si am impresia ca e chiar o masina robusta (asa la o prima vedere, dupa 1 luna de exploatare).