Pagina 1 din 1

kilometraj ciudat

Scris: Sâm 01-Iul-2006 21:26
de tomytza
Salut. De o vreme incoace, acul de kilometraj, imi "vibreaza" in jurul valorii care mi-l indica. Adic sa misca in sus si-n jos. Cu cat e viteza mai mica cu atat oscilatia este mai mare. Cand merg de ex. cu 20Km/h imi oscileaza intre 0-20Kmh, sau daca ma duc cu 120Kmh, atunci intre 115-120kmh. Ati mai patit careva asa ceva :roll:

Cu stima,
TOMY

Scris: Sâm 01-Iul-2006 21:37
de tartorul
Bine ai venit in club!

Iti oscileaza din cauza cablului de kilometraj care este uzat. Cablul este format din doua bucati, trebuie schimbate amandoua. O preblema asemanatoare am avut si am rezolvat-o partial - desi am cumparat ambele cabluri, nu am schimbat decat bucata de la cutia de viteze. In viitorul apropiat sper sa schimb si bucata care ajunge in bord (este mai complicat).

Iti recomand sa cumperi cablul original de la ATS (cele aftermarket nu sunt 100% identice cu cel original), costa aproximativ 100 RON.

Mai exista si varianta in care e defect vitezometrul, dar probabilitatea asta este foarte mica.

Succes.

Scris: Sâm 01-Iul-2006 21:40
de tomytza
Ok. Mersi banuiam ca e cablul.

Scris: Sâm 01-Iul-2006 23:01
de dj01fad
am avut aceeasi problema, dar dupa ce am schimbat cablul am constatat ca era din vitezometru. oricum in 90% din cazuri e de la cablu care incepe sa mearga greu si in hopuri.

Scris: Dum 02-Iul-2006 17:19
de florin_budea
Si eu am aceiasi problema , cam de la accident, la inceput se auzea un huruit normal si indicatorul de la ces(acul) cam oscila, eu cred ca problema in cazul meu este ceasul, ca noroc ca am altul si am sa-l schimb in viitorul apropiat.

Scris: Dum 02-Iul-2006 22:52
de tomytza
E scump un cablu, nu stiiti? Ca poate iau degeaba. :D, ca poate e din ceas.

Scris: Lun 03-Iul-2006 09:14
de tartorul
Ti-am scris in primul post, un cablu original este in jur de 100 RON.

Scris: Lun 03-Iul-2006 09:25
de nicum
tomytza, daca ai sa te uiti citeva posturi mai sus o sa aflii raspunsul la intrebarea ta :wink:

Scris: Lun 03-Iul-2006 14:26
de tomytza
Am vazut, ca e 100 Ron ala original, dar dinalea care-s usor de gasit :D?

Scris: Lun 03-Iul-2006 16:43
de tartorul
Cablurile aftermarket nu sunt 100% identice cu cele originale (cel putin in cazul de fata), din cauza asta se recomanda sa il iei pe cel original. Diferenta de pret este de asemenea mica, cred ca undeva la 20%.

Scris: Lun 03-Iul-2006 19:06
de florin_budea
Uneori mie imi functioneaza corect alteori nu , dar este si insotit de un zgomot cand nu functionata corect vitezometrul, daca ai zgomot cu am eu , da o tura fara ceas , cel putin la Xantia se scoate usor, nu stiu cum este la modelul tau, daca tot se aude acel zgomot este clar ca este cablul.

Scris: Lun 03-Iul-2006 22:47
de khan
de obicei e de la cablul din cauza ca traseul nu e perfect drept (face multe meandre) si miezul se freaca de camasa, uzindu-se inegal in grosime. atunci intervine fenomenul. se mai poate sa fie si de la vitezometru (mai rara) din cauza ca se uzeaza patratul in care intra miezul cablului si scapa din cind in cind

Scris: Lun 21-Aug-2006 15:13
de rufusgti
Am schimbat eu bucata de la cutie si s-a mai ameliorat problema ,cred ca trebuie si cea care duce in bord . 300.000 am dat pe ea la un magazin in IASI (noua). Cealalta bucata costa vreo 350.000