dupa ce am spalat motorul la masina ( nu mai fusese spalat de ceva vreme ... ) toate aratau impecabil ... totul straluceste ..
numai ca dupa cum nu au cum sa fie toate perfecte si la locul lor, cred ca in timpul spalarii cu jetul de apa ceva contact a fost miscat pentru ca, aleator, fara o conditie sau un tipic anume, mi se aprind simultan la bord indicatorul STOP, indicatorul de apa in radiator si totodata indicatorul rosu de la ulei ...
dupa ceva vreme, se sting asa cum s-au aprins ... dintr-o data...
am verificat nivelul de LHM, apa din radiator si nivelul uleiului din motor si toate sunt la locul lor si la nivelel presupuse a fi in regula.
presupun ca este vorba de un contact imperfect care imi face necazul... numai ca nu stiu care ...
ma puteti ajuta sa-mi spuneti ce anume este in neregula si unde ar trebui umblat?
Indicatori bord
Moderator: Echipa Tehnica
- DanT
- Moderator
- Mesaje: 2870
- Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
- 2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
- 3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa
Indicatori bord
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
daca nu aveti ce face si spalati motoarele....curatate cu o carpa uscata de praf - da. Curatate cu jet de aer uscat- da, curatate cu jet de solutie speciala in concentratie minima-da, dar sa dai cu jetul de apa ca pe motoru' de Dacie....sa-mi fie scuzat, dar....Am auzit ca se decoloreaza sferele...si alte povesti...si daca se decoloreaza si e jeg pe acolo, care este problema?
- DanT
- Moderator
- Mesaje: 2870
- Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
- 2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
- 3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa
eh .. ce sa-i faci ...
oricum a fost spalta cu solutie speciala in concetratie minima.....
numai ca la un moment dat de timp a trebuit indepartata ... si aici a intervenit acel jet
si in afara de asta nu am facut singur asta ... nu-mi sta in fire ...
in definitiv ca e bine sau rau voi trage concluziile singur sau impreuna cu voi, daca ati mai patit ceva similar ...
tot ce caut este o solutie ( alta in afara de ... mergi la service!) pentru situatia enuntata
oricum a fost spalta cu solutie speciala in concetratie minima.....
numai ca la un moment dat de timp a trebuit indepartata ... si aici a intervenit acel jet
si in afara de asta nu am facut singur asta ... nu-mi sta in fire ...
in definitiv ca e bine sau rau voi trage concluziile singur sau impreuna cu voi, daca ati mai patit ceva similar ...
tot ce caut este o solutie ( alta in afara de ... mergi la service!) pentru situatia enuntata
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
- DanT
- Moderator
- Mesaje: 2870
- Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
- 2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
- 3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa
multumesc mult ...
incerc asta imediat ce termin cu serviciul ... ;-)
incercam sa caut o scurtatura cumva sa nu iau la mana toate cablurile electrice din compartiment ...
si, eu am spalat motorul ca sa nu mai miroasa in habitaclu a ulei incins sau motorina in momentul in care merg cu viteza ... mai ales pe caldurile asta ...
rezolvarea pe partea astea a fost ok ... in detrimentul pomului de craciun care mi-a crescut in bord ..
incerc asta imediat ce termin cu serviciul ... ;-)
incercam sa caut o scurtatura cumva sa nu iau la mana toate cablurile electrice din compartiment ...
si, eu am spalat motorul ca sa nu mai miroasa in habitaclu a ulei incins sau motorina in momentul in care merg cu viteza ... mai ales pe caldurile asta ...
rezolvarea pe partea astea a fost ok ... in detrimentul pomului de craciun care mi-a crescut in bord ..
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Colegul nostru draku, de asemenea nu a avut ce face si si-a spalat motorul: in concluzie: sferele s-au decolorat, au ajuns aproape galbui, unele furtune s-au matuit, iar altele s-au crapat
E drept ca el a folosit o solutie mai concentrata. Cred ca varianta cea mai safe ramine folosirea cirpei.
E drept ca el a folosit o solutie mai concentrata. Cred ca varianta cea mai safe ramine folosirea cirpei.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
si pana la urma cum s-a rezolvat problema?
am si eu un amic care de abia si-a luat un bx 1.4 si exact aceiasi problema o are.
la relanti i se aprin becurile : stop,nivel apa si ulei. cateodata palpaie sau raman aprinse. daca accelereaza putin becurile se sting! apa are, lhm are...ulei are!
deci? unde-i buba?
am si eu un amic care de abia si-a luat un bx 1.4 si exact aceiasi problema o are.
la relanti i se aprin becurile : stop,nivel apa si ulei. cateodata palpaie sau raman aprinse. daca accelereaza putin becurile se sting! apa are, lhm are...ulei are!
deci? unde-i buba?
Citroen BX 17. TD '89
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
n-ai zis la care masina ai spalat motorul(sau nu am inteles eu).oricum daca se aprind toate becurile,inseamna ca un semnal (+) e transmis aleator de manocontactul de la ulei sau de undeva de pe instalatie , ala aprinde toate becurile.daca ar fi apa s-ar aprinde doar stop si apa.
daca e vorba de bx, urmareste firul de la manocontact,poate se freaca de motor undeva.
daca e vorba de bx, urmareste firul de la manocontact,poate se freaca de motor undeva.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
ViperDodo scrie::roll: si pana la urma cum s-a rezolvat problema?
am si eu un amic care de abia si-a luat un bx 1.4 si exact aceiasi problema o are.
la relanti i se aprin becurile : stop,nivel apa si ulei. cateodata palpaie sau raman aprinse. daca accelereaza putin becurile se sting! apa are, lhm are...ulei are!
deci? unde-i buba?
la bx u 14 problema e de la lipsa presiunii de ulei la relanti.e des intilnit fenomenul.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
am inteles mihai. multumesc frumos de idee!
dar cum se rezolva chesti asta? sau nu exista solutie!?
si mai are o problema! nu se mai aprinde bordul deloc! si nici luminile de la "climatizare"
am cautat la sigurante dar toate sunt in regula. ii lipseste al doilea releu de la stanga spre dreapta de pe panoul de sigurante
dar cum se rezolva chesti asta? sau nu exista solutie!?
si mai are o problema! nu se mai aprinde bordul deloc! si nici luminile de la "climatizare"
am cautat la sigurante dar toate sunt in regula. ii lipseste al doilea releu de la stanga spre dreapta de pe panoul de sigurante
Citroen BX 17. TD '89
ati inviat un subiect vechi de 4 ani...
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
In mod normal la prima vedere ar fi de suspectat ca ating pe undeva firele si fac contact..deci verificat firele pe acolo zic eu ca ar fi de facut prima data.....insa ciudat e ca daca accelereaza se sting. Totusi de ce se aprinde si cel de nivel apa?si se stinge apoi
E foarte posibil sa nu aiba presiune uleiul din motor din moment ce se aprinde becul de ulei si apoi se stinge cand se accelereaza masina. (daca e asta e cauza pot fi multe problemele din un motor..pompa ulei care nu baga suficient sau care are mizerie in ea...uzura la cuzineti..scapa presiune la axul cu came...etc..nu ai de unde sa stii)
Totusi un schimb de ulei nu ar fi rau, indiferent de cauza (ulei mineral trebuie pus)
Alte simptome in timpul mersului nu sunt?gen incalzire motor...
Insa uita-te prima data la fire mai atent ca poate o fi doar asta si nimic mai grav
E foarte posibil sa nu aiba presiune uleiul din motor din moment ce se aprinde becul de ulei si apoi se stinge cand se accelereaza masina. (daca e asta e cauza pot fi multe problemele din un motor..pompa ulei care nu baga suficient sau care are mizerie in ea...uzura la cuzineti..scapa presiune la axul cu came...etc..nu ai de unde sa stii)
Totusi un schimb de ulei nu ar fi rau, indiferent de cauza (ulei mineral trebuie pus)
Alte simptome in timpul mersului nu sunt?gen incalzire motor...
Insa uita-te prima data la fire mai atent ca poate o fi doar asta si nimic mai grav
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187681
Total subiecte 18620
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11709
Cel mai nou membru csty41