Indicatori bord

Bord, becuri, ECU, computere de bord, cabluri, contacte, etc.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
DanT
Moderator
Mesaje: 2870
Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
Localitate: Bucuresti
Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa

Indicatori bord

Mesajde DanT » Lun 07-Aug-2006 11:11

dupa ce am spalat motorul la masina ( nu mai fusese spalat de ceva vreme ... :) ) toate aratau impecabil ... totul straluceste .. :D

numai ca dupa cum nu au cum sa fie toate perfecte si la locul lor, cred ca in timpul spalarii cu jetul de apa ceva contact a fost miscat pentru ca, aleator, fara o conditie sau un tipic anume, mi se aprind simultan la bord indicatorul STOP, indicatorul de apa in radiator si totodata indicatorul rosu de la ulei ...

dupa ceva vreme, se sting asa cum s-au aprins ... dintr-o data... :D

am verificat nivelul de LHM, apa din radiator si nivelul uleiului din motor si toate sunt la locul lor si la nivelel presupuse a fi in regula.
presupun ca este vorba de un contact imperfect care imi face necazul... numai ca nu stiu care :oops: ...
ma puteti ajuta sa-mi spuneti ce anume este in neregula si unde ar trebui umblat?
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone

Avatar utilizator
alexd
Moderator
Mesaje: 1455
Membru din: Mie 26-Oct-2005 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde alexd » Lun 07-Aug-2006 11:22

daca nu aveti ce face si spalati motoarele....curatate cu o carpa uscata de praf - da. Curatate cu jet de aer uscat- da, curatate cu jet de solutie speciala in concentratie minima-da, dar sa dai cu jetul de apa ca pe motoru' de Dacie....sa-mi fie scuzat, dar....Am auzit ca se decoloreaza sferele...si alte povesti...si daca se decoloreaza si e jeg pe acolo, care este problema?

Avatar utilizator
DanT
Moderator
Mesaje: 2870
Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
Localitate: Bucuresti
Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa

Mesajde DanT » Lun 07-Aug-2006 11:59

eh .. ce sa-i faci ...
oricum a fost spalta cu solutie speciala in concetratie minima.....
numai ca la un moment dat de timp a trebuit indepartata ... si aici a intervenit acel jet
si in afara de asta nu am facut singur asta ... nu-mi sta in fire ... :cry:
in definitiv ca e bine sau rau voi trage concluziile singur sau impreuna cu voi, daca ati mai patit ceva similar ...
tot ce caut este o solutie ( alta in afara de ... mergi la service!) pentru situatia enuntata
Dan

Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!

Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone

Avatar utilizator
alexd
Moderator
Mesaje: 1455
Membru din: Mie 26-Oct-2005 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde alexd » Lun 07-Aug-2006 12:05

ia un spray de contact - erau unele poloneze foarte ok - de la orice magazin de piese electronice. Sngura solutie este sa iei toate mufele din compartimentul motor la mana si sa le desfaci cu grija, sa dai cu spray. Poate face minuni, sa stii.

Avatar utilizator
DanT
Moderator
Mesaje: 2870
Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
Localitate: Bucuresti
Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa

Mesajde DanT » Lun 07-Aug-2006 12:22

multumesc mult ... :)
incerc asta imediat ce termin cu serviciul ... ;-)

incercam sa caut o scurtatura cumva sa nu iau la mana toate cablurile electrice din compartiment ...

si, eu am spalat motorul ca sa nu mai miroasa in habitaclu a ulei incins sau motorina in momentul in care merg cu viteza ... mai ales pe caldurile asta ...

rezolvarea pe partea astea a fost ok ... in detrimentul pomului de craciun care mi-a crescut in bord .. :wink:
Dan

Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!

Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Lun 07-Aug-2006 12:38

In timpul programului de lucru te joci pe Citro club. Baiat rau :) Incearca solutia propusa de alexd .

Avatar utilizator
DanT
Moderator
Mesaje: 2870
Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
Localitate: Bucuresti
Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa

Mesajde DanT » Lun 07-Aug-2006 12:42

micile pauze inrente ... :D

imediat ce reusesc sa imiscot capul la aer ... :D
Dan

Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!

Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 07-Aug-2006 13:12

Colegul nostru draku, de asemenea nu a avut ce face si si-a spalat motorul: in concluzie: sferele s-au decolorat, au ajuns aproape galbui, unele furtune s-au matuit, iar altele s-au crapat :shock:
E drept ca el a folosit o solutie mai concentrata. Cred ca varianta cea mai safe ramine folosirea cirpei.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
DanT
Moderator
Mesaje: 2870
Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
Localitate: Bucuresti
Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa

Mesajde DanT » Lun 07-Aug-2006 13:27

yakkk ... :cry:

ce-si face omul cu mana lui .... :)
Dan

Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!

Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone

ViperDodo
pasionat
Mesaje: 844
Membru din: Mie 10-Sep-2008 14:12
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde ViperDodo » Vin 18-Iun-2010 09:15

:roll: si pana la urma cum s-a rezolvat problema?

am si eu un amic care de abia si-a luat un bx 1.4 si exact aceiasi problema o are.
la relanti i se aprin becurile : stop,nivel apa si ulei. cateodata palpaie sau raman aprinse. daca accelereaza putin becurile se sting! apa are, lhm are...ulei are!

deci? unde-i buba?
Citroen BX 17. TD '89

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

Mesajde sandor mihai » Vin 18-Iun-2010 09:48

n-ai zis la care masina ai spalat motorul(sau nu am inteles eu).oricum daca se aprind toate becurile,inseamna ca un semnal (+) e transmis aleator de manocontactul de la ulei sau de undeva de pe instalatie , ala aprinde toate becurile.daca ar fi apa s-ar aprinde doar stop si apa.
daca e vorba de bx, urmareste firul de la manocontact,poate se freaca de motor undeva.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

Mesajde sandor mihai » Vin 18-Iun-2010 09:51

ViperDodo scrie::roll: si pana la urma cum s-a rezolvat problema?

am si eu un amic care de abia si-a luat un bx 1.4 si exact aceiasi problema o are.
la relanti i se aprin becurile : stop,nivel apa si ulei. cateodata palpaie sau raman aprinse. daca accelereaza putin becurile se sting! apa are, lhm are...ulei are!

deci? unde-i buba?

la bx u 14 problema e de la lipsa presiunii de ulei la relanti.e des intilnit fenomenul.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

ViperDodo
pasionat
Mesaje: 844
Membru din: Mie 10-Sep-2008 14:12
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde ViperDodo » Vin 18-Iun-2010 10:35

am inteles mihai. multumesc frumos de idee!

dar cum se rezolva chesti asta? sau nu exista solutie!?

si mai are o problema! nu se mai aprinde bordul deloc! si nici luminile de la "climatizare"

am cautat la sigurante dar toate sunt in regula. ii lipseste al doilea releu de la stanga spre dreapta de pe panoul de sigurante
Citroen BX 17. TD '89

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Vin 18-Iun-2010 10:37

ati inviat un subiect vechi de 4 ani...
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Vin 18-Iun-2010 10:37

In mod normal la prima vedere ar fi de suspectat ca ating pe undeva firele si fac contact..deci verificat firele pe acolo zic eu ca ar fi de facut prima data.....insa ciudat e ca daca accelereaza se sting. Totusi de ce se aprinde si cel de nivel apa?si se stinge apoi :roll:
E foarte posibil sa nu aiba presiune uleiul din motor din moment ce se aprinde becul de ulei si apoi se stinge cand se accelereaza masina. (daca e asta e cauza pot fi multe problemele din un motor..pompa ulei care nu baga suficient sau care are mizerie in ea...uzura la cuzineti..scapa presiune la axul cu came...etc..nu ai de unde sa stii)
Totusi un schimb de ulei nu ar fi rau, indiferent de cauza (ulei mineral trebuie pus)
Alte simptome in timpul mersului nu sunt?gen incalzire motor...

Insa uita-te prima data la fire mai atent ca poate o fi doar asta si nimic mai grav :wink:
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.


Înapoi la “Electrica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187681
    Total subiecte 18620
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11709
    Cel mai nou membru csty41