Pagina 1 din 1
probleme Jetronic
Scris: Dum 15-Oct-2006 17:57
de musketier
salut.am o mare problema.ieri am schimbat filtrul de aer si din neatentie am atins cu jetronicul borna de la baterie,dupa care nu a vrut sa mai porneasca.am verificat daca mai vine benzina in rampa si am constatat ca nu mai vine nimic.am verificat pompa de benzina si functioneaza f.bine.verificat toate releele si sigurantele,toate sunt bune.care e"buba"?

Scris: Dum 15-Oct-2006 18:19
de alexd
si eu am atins de multe ori cu jetonicul borna de la baterie...aproape este regula la mine

, dar nu am patit nimic. Nu cred ca are vreo legatura scurtul cu jetronicul, nici chiar atat de ghinionist.... Vezi releele care sunt sub capacul negru de langa baterie, cred ca de acolo e.
elctric
Scris: Dum 15-Oct-2006 18:54
de musketier
pai am verificat toate releele si toate sigurantele si nimic.nu intra curent in pompa, cred.astept sugestii
Scris: Dum 15-Oct-2006 20:48
de alexd
jetronicul , din cate stiu eu, nu comanda pompa. aia este comandata de un releu, pus pe contact. bine, releul este comandat de jetronic.....
iti atasez si o imagine, poate iti este de folos. este o schema a sistemului de alimentare gti

electric
Scris: Dum 15-Oct-2006 21:04
de musketier
merci mult pt.ajutor.maine o sa schimb contactul sa vedem daca merge si o sa te anunt.merci

Scris: Dum 15-Oct-2006 21:10
de alexd
sa nu ma intelegi gresit, contctul de la bord, cel in care invarti cheia nu cred sa fie vinovat in vreun fel. daca ajunge l capatul cursei, iar ceasurile de bord se initializeaza...nu vad ce ar avea defect contactul de la bord. cand am zis ca sunt puse pe contact nu m-am referit ca sunt atasate butucului din bord, ci doar pornesc cand se da drumul la curent in sistem...sper sa intelegi... nu as vrea sa muncesti degeaba cautand "defectul motorului in portbagaj" ....
daca pompa nu se aude bazaind la punerea contactului, iar releele zici ca sunt bune (nu stiu cum ti-ai dat seama ), inseamna ca pompa a cedat brusc. o poti alimenta separat cu un + , de proba. tragi un fir lung de labaterie, si te bagi sub ea...este solutia empirica de moment.
electric
Scris: Dum 15-Oct-2006 21:24
de musketier
pai da se invarte cheia in contact,ceasurile de la bord sunt puse in functiune,iar chestie cu firul am facut-o.deci am reusit sa merg cu masina fara problema.am legat un fir din bobina la pompa pe sub masina,dar este o solutie de moment.eu vreau sa rezolv problema.cine ma poate ajuta?
Scris: Dum 15-Oct-2006 22:37
de catalin78
Incearca sa verifici firele de la relee daca sunt intregi , eu am avut unul magarit innadit care a facut scurt cand am miscat jetronicu de la locul lui , uitate si pe sub covoarele din spate undeva acolo firul de la pompa este papucit , cel putin e la mine si mai e un loc parca sub scaunul soferului unde este papucit...masina mea a avut multe improvizatii de la fostul proprietar si traseele alea si nu numai faceau contact cand doreau .Mult succes
Catalin
Bx 19 Gti `87
Scris: Lun 16-Oct-2006 09:51
de nicum
Am modificat eu titlul topicului pentru ca "Help" era foarte "sugestiv"
