Pagina 1 din 2

Motoras stergator fata

Scris: Mar 29-Mar-2005 13:50
de Kosty
Sal Poate sa-m spuna si mie cineva cum trebe sa pun motorasul de pe fata sau ce modificare trebe facuta sa stea stergatorul pe mijlocu parbrizului in pozitia oprit

Scris: Mar 29-Mar-2005 15:00
de MARIAN
Nu stiu daca exista o posibilitate ca stergatorul sa se duca singur pe mijloc atunci cand il deconectezi(de la intrerupator).Poti sa deconectezi plusul permanent care aduce stergatorul in dreapta(la deconectare) si astfel stergatorul va ramane in pozitia in care-l opresti.

Scris: Mar 29-Mar-2005 15:17
de Draku
catalin (wld) are stergatorul asa
din ce mi-a explicat el odata (nu stiu daca am retinut bine), a reiesit ca nu a facut decat sa modifice pozitia parghiei de pe axul motorasului, asa incat "punctul mort" sa fie pe mijlocul parbrizului.....

Scris: Mar 29-Mar-2005 15:26
de nicum
Si daca imi aduc eu aminte, stergatorul va lucra doar pe jumatate de geam. Catalin ne poate spune mai multe.

Scris: Mar 29-Mar-2005 15:57
de khan
ba nu nicum, matura tot geamul, atita doar ca se opreste acolo, nu e nici o filosofie, e exact cum zice draku, a schimbat pozitia pirghiei

Scris: Mar 29-Mar-2005 16:09
de paga
si care ar fi avantajul acestei pozitii? am vazut asa ceva la masinile de raliu sau dtm.

Scris: Mar 29-Mar-2005 16:27
de nicum
Exact asta e: doar un tunning optic :)

Scris: Mar 29-Mar-2005 16:38
de Draku
exista si un avantaj: persoanele mai mici de inaltime care stau in dreapta, nu vad nimic in fata din cauza stergatorului (am inregistrat "plangeri" la capitolul asta :lol: )
asa ca, modificarea pozitiei, poate aduce si lucruri bune..... prietenii stiu... :wink:

Scris: Mar 29-Mar-2005 17:10
de khan
sint mai multe avantaje decit ati putea crede: cel mai important e ca daca o alta masina iti stropeste abundent parbrizul si mai ales daca mergi repede, timpul pina cind bratul ajunge si sterge in fata soferului e mai scurt decit daca ar veni din capat de tot. al doilea e aerodinamica. de aceea in dtm si alte sporturi e pus pe mijloc, pentru ca opune mai mica rezitenta la inaintare in pozitia pe mijloc decit intr-o parte(plus ca s-ar putea smulge din cauza presiunii aerului la viteze mari). 3 ar fi ca incomodeaza citeodata pasagerul din dreapta, si eu am primit reclamatii. 4: arata un pic mai sportiv, sau mai agresiv, cum vreti sa ii spuneti. parerea mea! hic!

Motoras stergator fata

Scris: Mar 29-Mar-2005 17:32
de Kosty
si pana la urma nu poate nimeni sa spuna cum se face exact sa ramana pe mijloc dar sa mearga in amndoua partile

Scris: Mar 29-Mar-2005 17:38
de MARIAN
Si eu sunt in ceata :( ...modific parghia,sterge tot geamul dar se opreste la mijloc.
Ceva nu suna bine.

Scris: Mar 29-Mar-2005 18:22
de Draku
faceti un model din agrafe de birou si o sa va dati seama...

Scris: Mar 29-Mar-2005 19:13
de MARIAN
Sigur nu sterge si capota? :D

Eu inca nu-mi dau seama cum modificati parghia iar pozitia de stop va fi pe jumatatea parbrizului.
In continuare cred ca se modifica electric(ori se va comanda manual ori automat dar tre umblat in motoras) pozitia stergatoruilui. :wink:

Scris: Mar 29-Mar-2005 19:42
de Draku
bre, nu trebuie modificata parghia, ci doar pozitia ei pe axul motorasului
daca te uiti in manualul haynes al bx-ului, cap. 13, poza 19.a si 19.b ai sa intelegi

Scris: Mie 30-Mar-2005 08:54
de nicum
Cel mai in masura sa ne spuna exact ce se modifica este Catalin :)