bec alternator

Bord, becuri, ECU, computere de bord, cabluri, contacte, etc.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

bec alternator

Mesajde abarth_mcm » Joi 22-Noi-2007 17:54

Am observat ca dimineata(de vreo 2 luni face faza asta), mai ales cand este frig afara, becul la alaternator ramane aprins si se stinge cam dupa 2-3 sec de la pornirea motorului.
Sa fie bateria descarcata?
Masina porneste insa f frumos, mai ales ca e diesel.In cel mai rau caz porneste la al doilea automat.
Atunci sa fie alternatorul?Ce anume la el?
Am schimbat si cureaua de la alternator(cea veche era uzata).O alta intrebare...de data asta la schimbarea curelei...am reusit sa o schimb doar dupa ce m-am bagat sub masina..pe deasupra nu aveam loc din cauza carcasei de la distributie.Chiar nu se poate pe deasupra?Asta ca sa nu mai ma tavalesc pe jos :)
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
mariusbv
pasionat
Mesaje: 759
Membru din: Lun 25-Iun-2007 13:32
Localitate: Brasov

Mesajde mariusbv » Joi 22-Noi-2007 18:29

eu am schimbat-o de 2 ori pe deasupra. nu inteleg de ce spui ca nu ai loc.eventual ridici pe ultima treapta si se mai creeaza spatiu pe la roata. cred insa ca este necesar sa slabesti foarte tare alternatorul atat din surubul mare de dedesubt, cat si din cel mic care intinde cureaua.
cel mai bine ar fi sa-ti masori tensiunea la borne,.... sa ai grija sa fie cablul de masa prins bine,..... sa nu ai contacte oxidate....etc......si nu in ultimul rand sa intinzi bine cureaua.
BX

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Joi 22-Noi-2007 18:32

incarcarea incepe dupa ce ai calcat acceleratia si trece peste 1500 de ture,atunci se stinge si becul

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Joi 22-Noi-2007 18:33

Da, cred ca se poate si pe deasupra pana la urma.
Am strans cureaua cum trebuie sa fie.
Cea veche avea cranelurile mancate, de aceea am schimbat-o(30 ron a costat).
Da, ar trebui sa ma duc la un electrician pentru a vedea tensiunea....etc..
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Joi 22-Noi-2007 18:36

Nu am turometru ca sa imi dau seama.(e modelul cu ceas..:( care bineninteles nu functioneaza, seria 2)
Se poate sa ai dreptate cu turatia...Am accelerat-o dupa ce am pornit-o si becul s-a stins imdeiat.Eu de obicei nu o accelerez cand o las sa se incalzesca un pic pt ca nu e nevoie...e diesel..
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
mariusbv
pasionat
Mesaje: 759
Membru din: Lun 25-Iun-2007 13:32
Localitate: Brasov

Mesajde mariusbv » Joi 22-Noi-2007 18:44

daca becul se stinge imediat si nu te-a lasat bateria.....atunci nu cred ca ai probleme cu incarcarea
BX

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Joi 22-Noi-2007 18:53

Da, nici eu nu cred ca am probleme cu incarcare.Cred ca ii dau dreptate lui CBX in privinta turatiei.
Totusi, asta vara se stingea imediat cum porneam motorul...acum dupa 2-3 sec..
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Joi 22-Noi-2007 20:47

verifica daca cumva nu iti ramane semiblocat contactul undeva intre pozitia in care porneste demarorul si pozitia lui normala de functionare. este o anumita pozitie in care sta aprins acel bec (chiar nu incarca). ce ai putea sa incerci este sa dai cheia manual inapoi pana in pozitia in care stii tu ca e normal, asa, de test.
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Joi 22-Noi-2007 21:41

Am incercat si testul asta :P , becul se stinge cand pun si iau contactul.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Joi 22-Noi-2007 21:43

Este posibil totusi ca la pornire pe timp friguros motorul sa aiba o turatie mai mica?Nu prea cred...In pompa de injectie si in motor nu a fost niciodata umblat, si nici in alternator.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
modulles
just curious
Mesaje: 20
Membru din: Vin 09-Noi-2007 21:31
Localitate: Husi - Vaslui
Contact:

Mesajde modulles » Joi 22-Noi-2007 23:57

Baterie descarcata! PUNE BATERIA LA INCARCAT !

Verifica densitatea acidului sulfuric din baterie daca nu este capsulata.
Densitatea trebuie sa fie de 1.28 cu bateria incarcata

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Vin 23-Noi-2007 00:09

Daca ar fi descarcata, de ce totusi porneste la primul automat?Fiind diesel mai ales....si stiu ca nu te joci cu dieselul si trebuie avut grija cu bateria de aia intreb,
Si am pus-o la incarcat acum o luna si tot asa...iar redresorul incarca.Oricum ,am mereu redresoul in portbagaj la mine de cand cu becul asta.Repet...nu am probleme cu pornirea absolut deloc indiferent de temperatura de afara.Dar dimineata cand o pornesc prima data...becul sta arpins 2-3 sec.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Vin 23-Noi-2007 00:11

Bateria nu e capsulata, e Rombat Diesel, are 2-3 ani si e de 100 de amperi.
O sa verific densitatea.
Merci.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Vin 23-Noi-2007 00:11

eu cred ca nu iti mai functioneaza socul automat la motor, si pe timp de iarna, apare acest fenomen la mai multe masini... alternatorul, sub o anumita turatie nu se activeaza, si logic, iarna la prima pornire dimineata, o sa ai pentru cateva secunde o turatie mai mica.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Vin 23-Noi-2007 00:16

Si eu cred ca nu imi functioneaza socul automat.Cred ca asta e explicatia pentru alternator.
E drept...uneori..mai rar..porneste la al doilea automat(adic porneste la primu si se opreste imediat)(iar fostul proprietar mi-a zis ca aproape de noua mai facea chestia asta uneori)
Si cum se poate repara socul automat?Sau schimba eventual?Cum verific daca functioneaza sau nu?
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.


Înapoi la “Electrica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11818
    Cel mai nou membru alexanes