niste puncte (...) si niste virgule (,,,) n-ar strica din cind in cind
povestea cu turometrul ar putea avea mai multe cauze, in ordine, dinspre motor spre ceasul de la bord: ori nu mai are volanta originala (ma rog, convertizorul ala de cuplu) si are una cu mai multe degajari (taieturi) si numara fiecare degajare care trece prin fata senzorului, fie senzorul nu mai functioneza corect, fie turometrul e legat la altceva decit la senzorul de turatie (

) fie cablul e sectionat si se atinge de ceva, fie e stricat chiar instrumentul de masura din bord. ar trebui sa incerci mai intii sa verifici integritatea cablurilor de la motor spre bord (un electrician nu ar avea dificultati in asta) si apoi sa incerci cu un alt senzor, in speranta ca vei putea gasi unul la dezmembrari sau la un prieten. din pacate accesul la senzor se face doar pe sub masina, dar cred ca e mai simplu sa lasi la urma bordul, se desface mult mai greu decit senzorul care e prins doar intr-un surub. asta daca ai de gind sa o iei, daca nu, n-are rost sa te agiti cred. oricum, important e sa fie buna masina, turometrul se repara cumva dupa... bafta