Pagina 1 din 1

Scartait aeroterma BX

Scris: Mar 25-Noi-2008 18:03
de Draku
motorul aerotermei scartaie la viteze mici de imi vine sa mor
poa' sa-mi spuna cineva daca il pot unge cumva din exterior? cu un spray, etc.
sau trebuie neaparat sa o demontez de pe masina?
multam

Scris: Mar 25-Noi-2008 18:14
de stan cristian
salut , neaparat demontat de pe masina, chiar nu e greu ....

Scris: Mar 25-Noi-2008 18:26
de Draku
aha
multumesc cristi

Scris: Mar 25-Noi-2008 19:22
de DanT
vezi ca daca scartaie este posibil sa iti trebuiasca rulmentii inlocuiti.

mi asta mi-a fost facut la masina. nu am facut asta personal

Scris: Mar 25-Noi-2008 19:27
de abarth_mcm
la mine oscileaza turatia..adica nu prea se poate regla din buton cum trebuie..

Scris: Mar 25-Noi-2008 19:35
de Draku
din cate stiu eu, motoarele aerotermelor model vechi folosesc lagare de bronz, nu rulmenti
dar poate asta o fi altfel

Scris: Lun 26-Ian-2009 08:47
de ViperDodo
si eu aveam aceiasi problema! am rezolvat-o cu palme si pumni in aeroterma!
problema e o bucsa in care intra axul ventilatorului. aia este rupta,mancata, etc.. si axul ia o miscare ondulatorie acolo!
eu am golit juma de tub de wd-40 in chestia aia macar sa nu mai scartaie, si dupa 10 ore de functionare a dat rezultate! nici nu se mai aude acum.

Scris: Lun 26-Ian-2009 12:11
de DanT
solutia este rebucsarea aleia ..
sau daca se poate gasi pe undeva un rulemnt care sa faca trucul ar fi geniel ..

insa se poate rezolva doar data jos de pe masina ..
solutii mai costisitoare temporal pot fi cele mai bune .:)

Scris: Sâm 06-Mar-2010 14:00
de rockbikecz
sal`tare....am avut aceesi pb...se ovalizase gaurile bucsilor de bronz...ideal ar fi adaptarea unor rurmenti(se gasesc la magazinele de specialitate)...si pb cu turatiile diferite se rezolva usor,de desface reostatul se curata si se greseaza pt a preveni oxidarea contactilor...
spor