consum c3

Forum de discutii generale despre Citroen C3 (2002-2009). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
edbica2000
just curious
Mesaje: 8
Membru din: Joi 27-Oct-2005 13:08
Localitate: Bucuresti

Mesajde edbica2000 » Joi 22-Dec-2005 13:10

SX 1,4 Hdi
Bucuresti - Baia Mare si retur cca. 1.300 km consum mediu: 4.5 l/100 km. (viteza maxima 130 km/h ca deh e la inceput...fara "forja" demaraje, etc)
Mi se pare OK.
Stabilitate buna..doar daca nu vrei sa fii Senna..tinuta de drum...ma rog mi se pare OK pt clasa ei.

Bucuresti: resetez consumul in fiecare dimineatza si mergand pana la servici si retur cca. 13 km imi indica in functie de aglomeratiile prinse urmatoarele medii: 7,5;8,9;10;11.9;.

Cam mult totusi. (poate dupa 5.000 km la bord sa ma scada ceva, desi...)

A! si inca o chestie..consuma al draq de mult la relanti....10-11. :cry:

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Joi 22-Dec-2005 14:24

voi incurcati stabilitatea cu ruliul sau cu inclinarea laterala mai baieti!!! lucrurile stau asa: daca o masina se inclina mai mult in curbe, nu inseamna ca nu are stabilitate, lipsa de stabilitate se manifesta prin imposibilitatea mentinerii traiectoriei de la o anumita viteza in sus sau, daca vorbim de un nivel mai sus, cu imposibilitatea de a controla un derapaj oadata inceput. deci nu-mi spune ca nu e stabila pentru ca se inclina. daca ai sa mergi cu un BX ca a lui Nicu sau al lui Narcis (Draku) care are sferele cele mai moi ai sa ai senzatia ca o sa atingi cu coltul oglinzii de asfalt in curbele mai rapide, fara insa ca masina sa plece de pe traiectorie. asa ca, putina atentie!!!
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

DMX
pasionat
Mesaje: 748
Membru din: Vin 02-Dec-2005 15:32
Localitate: RO.Bucuresti
Contact:

consum c3

Mesajde DMX » Joi 22-Dec-2005 15:22

De la consum ...La stabilitate :shock:

khan --->"lipsa de stabilitate se manifesta prin imposibilitatea mentinerii traiectoriei de la o anumita viteza in sus sau, daca vorbim de un nivel mai sus, cu imposibilitatea de a controla un derapaj oadata inceput."

--> pai si inclinarea asta ..nu duce automat la pierderea stabilitatii ... ?? iar ce spui tu la BX e posibil dar la viteze rezonabile ... ptr ca daca o sa ai viteza mare sunt convins ca o sa se rastoarne ...; nu inteleg cum daca ajungi pe 2 roti (deci aici e vb de inclinare ) tu mai ai stabilitate !! ??
--> plz rabdare cu mine ca nu am inteles .... sincer ...

khan --->" fara insa ca masina sa plece de pe traiectorie."

--> adik daca eu imi pastrez traiectoria pe 2 roti ..asta insemana ca am stabilitate ??

Sunt complet derutat !!

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Joi 22-Dec-2005 18:04

Pentru exemplificare (khan are dreptate), uita-te pe ftp, in directorul filme publicitare/cx. Vei vedea acolo un CX forjat rau, care la un moment dat ramine in 3 roti (una din rotile spate nu mai atinge pamintul). Cu toate astea, masina se incapatineaza si chiar reuseste sa pastreze traictoria. Si vorbim de o masina proiectata la inceputul anilor 70. De Citroen, evident... :wink:
Daca vei vedea cele 2 file, vei intelege :!:
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Vin 23-Dec-2005 12:57

cind spun ca se inclina nu ineamna ca ajunge pe 2 roti, ci ca ramin toate 4 pe sol dar caroseria isi modifica pozitia fata de planul drumului. si acum reiau, daca se intimpla asta nu inseamna ca masina e instabila. o masina poate fi stabila pe curbe si daca e inclinata. gindeste-te la motociclism, baietii aia dau cu genunchiul de pamint, atit de tare se inclina, dar motocicleta ramine pe traiectorie. tot de asta am dat si exemplul cu BX, se inclina f puternic in conditiile de care spuneam mai sus, dar nu isi pierde traiectoria, si, in nici un caz nu se ratsoarna :shock:
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

DanCld
pasionat
Mesaje: 711
Membru din: Vin 22-Apr-2005 18:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde DanCld » Lun 02-Ian-2006 18:59

După un drum mai lung - cu noile pneuri de iarnă - am reuşit să trag următoarele concluzii:

- pneurile "stock", adică Michelin Energy E3A 175/65 R14 82T sunt foarte rigide, inclusiv vara, şi există chiar şi un risc al pierderii aderenţei, de exemplu ĂŽn curbe luate un pic mai tare, ĂŽn plus faţă de tendinţa supraviratoare naturală a maşinii;

- problema stabilităţii e legată foarte mult şi de carosabil - pe DN2 sunt nişte zone bune ĂŽn care am reuşit să merg cu 150km/h fără vibraţii suplimentare ĂŽn habitaclu şi fără să simt că o să zbor de pe şosea la următoarea pală de vânt; după 150 s-a cam lenevit, de am obţinut cu chiu cu vai un 163 pe GPS, oricum o viteză mult prea mare pentru a mă mai simţi ĂŽn siguranţă, la modul general :roll: (da, am vrut să văd până unde se duce)

- consumul - aprox. 5.5%, adică 1000km parcurşi cu un plin "şi o liniuţă"; nu ştiu câte maşini se pot lăuda cu un astfel de randament :twisted:

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mar 03-Ian-2006 11:04

pneurile stock sint de vara si se inmoaie si isi imbunatatesc aderenta odata cu cresterea temperaturii de lucru, pe cind cele de iarna sint gata moi. e un pic ca la formula 1, doar salariul tau de pilot difera :lol:
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

DMX
pasionat
Mesaje: 748
Membru din: Vin 02-Dec-2005 15:32
Localitate: RO.Bucuresti
Contact:

Mesajde DMX » Sâm 07-Ian-2006 02:25

Mai lasati vitezomaniile .... ca nu sunt bune la casa omului .....150 km/h ptr o buburuza (asa isi alinta o amica de`a mea ...C3 ) e mult ...
Eu peste 120 km/h nu prea mai trec ...decat cand e prietena mea in dreapta ..care tot zice ca vrea sa ajunga mai repede ..si s`o mai calc ...in rest m`am cumintit .... si e mai bine asa ....
Ai scos mult 5,5 % adik se vede ca ai alergat`o ... sa stii ... puteai si mai putin ...

DanCld
pasionat
Mesaje: 711
Membru din: Vin 22-Apr-2005 18:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde DanCld » Lun 09-Ian-2006 10:32

Se putea obţine un consum de pe la 4% ĂŽn sus :D (singur ĂŽn maşină, pneuri de vară etc) Oricum, un 0.5% s-a adăugat numai de la pneurile de iarnă, plus adaosul de consum datorat "sarcinii suplimentare" sub formă de bagaje, inclusiv pe bancheta din spate - deci din puţin ĂŽn puţin se poate face şi mai mult :twisted:

... şi garantat, 6 ore Bucureşti-Iaşi sau Iaşi-Bucureşti nu indică super-forje sau mai ştiu eu ce curse de Formula 1. Doar... viteze (mult) peste limita legală pe carosabil bun, ĂŽn linii drepte cu vizibilitate mare :twisted:

Avatar utilizator
E.T.
simpatizant
Mesaje: 73
Membru din: Sâm 10-Dec-2005 23:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde E.T. » Mar 07-Feb-2006 23:45

Consum pe citromobilul meu:

Consum extraurban: 4,2-4,5 pe drumuri nationale cu viteza de croaziera pe la 90-100 km/h (mai putin in localitati)

Consum urban: ... depinde de ... ora,trafic,zi,zona,graba etc.
Variaza mult intre un minim de 5,5 si un max de 8 % cu o medie de iarna de 6,7. Calcule pe distante mai lungi ca sa aiba semnificatie ca altfel poate sa consume pe distante mici si 3,8 dar si 10 %.

Pe autostrada ochiometric
- 100 km/h - 5%
- 120 km/h - 6%
- 140 km/h - 7%
- 160 km/h - 8%, +- 0,5 %.

DanCld
pasionat
Mesaje: 711
Membru din: Vin 22-Apr-2005 18:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde DanCld » Dum 19-Feb-2006 19:43

Ultimul plin: parcurs total 500km, au intrat 38.5 litri, deci 7.7%, exact cât zice şi computerul. Mers doar ĂŽn Bucureşti, trafic, semafoare, segmente de maxim 10km. Nu vreţi să ştiţi viteza medie :twisted:

Avatar utilizator
E.T.
simpatizant
Mesaje: 73
Membru din: Sâm 10-Dec-2005 23:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde E.T. » Mar 21-Feb-2006 00:24

De cateva zile e mai cald afara si vad ca asta e numai bine pentru pofta de diesel a citromobilului. Consumul scade vazand cu ochii, adica pe frigul care a fost iarna asta 7-7,5 % era ceva frecvent iar acum ODB-ul nu mai afiseaza un consum peste 7 desi sunt aceleasi conditii de trafic,mai putin temperatura.

M-am mai linistit putin ca totusi 7,5 consum urban fata de 5,5 cat scrie la carte inseamna o diferenta cam mare totusi; chiar pe o iarna ca asta.

Sper sa scada macar pana la 6-6,5 odata cu incalzirea vremii ca sa ma bucur cat de cat de un consum diferit fata de o benzinara ca altfel incep sa regret 1500 E diferenta pentru diesel.

Sau o fi de la pneuri ca tot de cateva zile le-am adus la presiunea recomandata, de la 1,8-1,9 cat aveau pana la 2,1 cum scrie pe usa.

bezz
pasionat
Mesaje: 1825
Membru din: Lun 16-Ian-2006 16:16
Localitate: B-CT / RO

Mesajde bezz » Mar 21-Feb-2006 00:40

Dan:xsara mea a mers putin peste mie de km cu un plin...e drept foarte mult interurban, combinat cu urban si nocturn constanta...unde nu-i ca la bucuresti... :rip:
Cosmin
high energy music expression

bezz
pasionat
Mesaje: 1825
Membru din: Lun 16-Ian-2006 16:16
Localitate: B-CT / RO

Mesajde bezz » Mar 21-Feb-2006 00:41

off
de fapt cu mai multe dar sa nu ne mai laudam atat :lol:
Cosmin

high energy music expression

Avatar utilizator
B25BUY
pasionat
Mesaje: 381
Membru din: Mar 29-Noi-2005 15:54
Localitate: BUCURESTI

Mesajde B25BUY » Mar 21-Feb-2006 11:53

C3 ul meu de 1.4 benzina 8 valve, 75 cai... nu coboara sub 10.5% in oras in timpul saptamanii, iar la drum, pana la Predeal dus-intors, mi-a luat o medie de 6.3%...
Cu precizare ca in oras eu nu schimb vitezele sub 3200 rot/min.
Dar vreau sa va spun despre o curiozitate pe care am observat-o de curand... in week-end, am resetat calculatorul ala de bord...si mi-a aratat 8.4% medie... in Bucuresti !!
Astept si parerile altora cu motoare pe benzina, ca vad numai dieselari pe aici...

Numai bine,
Andrei


Înapoi la “Citroen C3 - Hatchback, Pluriel, Picasso”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru florinmarchidanu