Salutare, este primul meu post pe acest forum asa ca imi cer scuze ca nu am facut-o pana cand nu am intampinat aceasta problema. De 2 zile imi porneste foarte greu, invarte ....dar nu porneste. Nu sunt temperaturi scazute, bateria are 4 luni...asa ca am fost sfatuit sa verific alimentarea. Dau la automat cam 2 minute....in curand am sa nenorocesc demarorul...am fost cu ea la tester de injectoare si sunt ok, filtru de motorina din rezervor l-am scos si l-am curatat, filtrul de motorina de la motor e curatat, prin eliminare a mai ramas pompa de motorina (parerea mea e ca daca era pompa...mi se mai oprea si in mers...dar ea doar la pornire face asa) si un senzor care se afla pe volanta...din cate am inteles (senzor de impulsuri ?? ) Exista vreo schema sa vad si eu unde e acel senzor? Sau daca stie cineva care ar putea fi problma...astept informatii:) Multumesc anticipat
E vorba de un c3 1.4 16 valve 90CP...acel model de XTR diesel
Pornire grea
Moderator: Echipa Tehnica
-
- de-abia inscris
- Mesaje: 3
- Membru din: Vin 19-Apr-2013 09:45
- Localitate: Constanta
-
- simpatizant
- Mesaje: 44
- Membru din: Dum 31-Oct-2010 19:11
- Localitate: constanta
furtunasele de alimentare de sub filtrul de aer le-ai schimbat??......cu timpul de la vibratiile motorului se freaca de suporti si trag aer fals.....o modalitate sa vezi daca trage aer fals este dimineata inainte sa pornesti masina , deschizi capota si da-i la pompita de amorsare.....daca merge usor inseamna ca ai aer in instalatie(este dezamorsata instalatia), daca merge greu inseamna ca totul e ok......cand dai la pompita vezi ca o parte a furtunelor sunt vizibile...amorseaza si uitate dupa bule de aer in combustibil.....cel putin asa am patit si eu odata.....cateodata pornea din prima....cateodata trb sa amorsez eu instalatia pana le-am schimbat cu unele noi
-
- de-abia inscris
- Mesaje: 3
- Membru din: Vin 19-Apr-2013 09:45
- Localitate: Constanta
Am incercat si treaba asta cu pompita, am scos capacul de la motor si am dat la pompa....nu stiu, am impresia ca merge usor tot timpul la mine....si cand e motorul pornit parca tot asa merge, nu am verificat insa treaba cu uitatul pe furtunas dupa bule....am sa ma uit chiar acum dupa ce trimit acest post. Ideea e ca la mine s-a aprins si martorul de la motor si am impresia ca e si mai galagios motorul, are un tors mai grav asa...daca intelegi ce vreau sa spun. ma duc acum sa amorsez pompa...sa vad. Merci
Ps. Ieri am desfacut si fiecare injector in parte...dau la automat pana sare motorina, ma mut la urmatorul injector...si tot asa la fiecare, asta ca sa scot posibilul aer. Dar tot fara rezultat pozitiv a fost si treaba asta
Ps. Ieri am desfacut si fiecare injector in parte...dau la automat pana sare motorina, ma mut la urmatorul injector...si tot asa la fiecare, asta ca sa scot posibilul aer. Dar tot fara rezultat pozitiv a fost si treaba asta
-
- simpatizant
- Mesaje: 44
- Membru din: Dum 31-Oct-2010 19:11
- Localitate: constanta
-
- de-abia inscris
- Mesaje: 3
- Membru din: Vin 19-Apr-2013 09:45
- Localitate: Constanta
nasoala si cu par ....
Nimic, am furtunasele negre...dar am o bucata de furtunas prin care intr-adevar vad si bule de aer, foarte mici dar sunt. Nu stiu ce furtunase sa schimb, si chiar daca amorsez eu pompa....tot dau la automat de parca as avea un ak-47 si impusc negrii. Deci ce furtunase schimb? sau e de la altceva?

-
- simpatizant
- Mesaje: 44
- Membru din: Dum 31-Oct-2010 19:11
- Localitate: constanta
- Gurau Alexandru
- pasionat
- Mesaje: 102
- Membru din: Sâm 02-Iun-2007 23:16
- Localitate: Buftea
Senzorul e chiar sub fulia de la accesorii, probabil se vede mufa daca brechezi rotile maxim stanga. Daca era senzorul de vina nu iti mai venea deloc motorina la injectoare. Cat trebuie sa dai la automat ca sa tasneasca motorina?
Iese fum alb/gri imediat ce incepi sa dai la automat?
Ma gandesc ca se alimenteaza cu motorina daca scoate fum. Cand reusesti sa pornesti o ia in trepte sau turatia e constanta, merge rotund?
Daca vine motorina la injector imediat ce dai la cheie ar inseamna ca n-ai probleme la alimentare si senzorii sunt ok. Oare sa fie distributia sarita de la punct?!
Iese fum alb/gri imediat ce incepi sa dai la automat?
Ma gandesc ca se alimenteaza cu motorina daca scoate fum. Cand reusesti sa pornesti o ia in trepte sau turatia e constanta, merge rotund?
Daca vine motorina la injector imediat ce dai la cheie ar inseamna ca n-ai probleme la alimentare si senzorii sunt ok. Oare sa fie distributia sarita de la punct?!
-
- pasionat
- Mesaje: 112
- Membru din: Joi 30-Sep-2010 18:41
- Localitate: Baia Mare
Masina asta are imobilizator,adica are o valva care inchide motorina in caz de accident sau la pornire daca nu recunoaste cip-ul.
Inceraca cu cheia de rezervaa.
Mai poti incerca sa dai un reset la ecu : pui contactul pana se aprinde tot bordul, dupa care iei contactul de tot, repeti operatiunea asta de 3 ori la un interval de 1-2 secunde intre repetari.
Incercarea moarte n-are...
Inceraca cu cheia de rezervaa.
Mai poti incerca sa dai un reset la ecu : pui contactul pana se aprinde tot bordul, dupa care iei contactul de tot, repeti operatiunea asta de 3 ori la un interval de 1-2 secunde intre repetari.
Incercarea moarte n-are...

Înapoi la “Citroen C3 - Hatchback, Pluriel, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11813
Cel mai nou membru JackPep