Buna ziua,
Am o mare problma cu pedalele ce la C3-ul meu (motor pe benzina 1.1 68000km an 2003) care sunt foarte tari pana si pedala de frana mi se pare tare, masina a fost cumparata SH si asa au fost decand am luat-o, poate cineva sa imi spuna daca este normal sa fie asa de tari (adica daca asa sunt toate), si daca se poate face ceva in privinta asta?
Cu multumiri!
Pedala tare ambreiaj si acceleratie Citroen C3
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 674
- Membru din: Sâm 02-Iul-2011 17:57
- Localitate: Constanta
- Masina: Citroen C3 1.4 HDI SX 2005
- 2: Peugeot 308 1.5 BlueHDI Allure 2020
- 3: Dacia Sandero Stepway Eco-G 2023
Depinde ce intelegi prin "tari".
Pedala de frana poate fi "tare" daca sunt anumite probleme cum ar fi cabluri de frana gripate si saboti care stau lipiti sau aproape lipiti de tamburi, tija pedalei fara cursa libera, pistonase etriere/cilindri blocati.
Pedala de ambreiaj la fel poate fi "tare" daca sunt probleme cu circuitul hidraulic.
Pedala de frana poate fi "tare" daca sunt anumite probleme cum ar fi cabluri de frana gripate si saboti care stau lipiti sau aproape lipiti de tamburi, tija pedalei fara cursa libera, pistonase etriere/cilindri blocati.
Pedala de ambreiaj la fel poate fi "tare" daca sunt probleme cu circuitul hidraulic.
Pai ce sa iti zic ca pedale mai tari ca la masina asta nu am intalnit dar in comparatie cu loganul de servici pe care il conduc zilnic sunt ca pietrele pe langa branza. cam asta inteleg eu prin tari, si loganul nu este singura masina cu care am mers. Vroiam oricum sa stiu daca se poate face ceva in cazul in care asa sunt ele, si stie cineva sa imi spuna. La mine nu e problema, la navsta este, ca e mai pitica si ajunge greu la pedale recunosc cate-o data mi-e si mie greu prin oras cand stau in aglomeratie cu pedalele astea.
P.S. referitor la ambreiaj ca am vazut ca se discuta pe aici intens despre ambreiaje si cam au probleme c3-urile, cred ca francezii astia sunt mult sub renault dpdv al fiabilitatii, si nu mi se pare deloc normal sa schimbi ambreiajul la 60000 km mai ales ca in mare parte masina asta este facuta pentru oras, unde este solicitat cel mai mult.
Eu cel putin cu loganul nu am schimbat decat "consumabilele" la el (ulei, placute frana, filtre) in 125000 km, in schimb la c3 schimba bieleta schimba cap de bara, schimba la doar 50000km si in conditiile in care fersc gropile cat pot de mult, am vazut ca mai au probleme si cu caseta de directie, nu sunt fan logan sau renault dar din cate masini am vazut si comparat intre cele doua citroenul lasa mult de dorit si ramane doar cu babetele care au fost intr-adevar reusite, sau gama mai de top c4, c5, poate alea suunt mai fiabile.
P.S. referitor la ambreiaj ca am vazut ca se discuta pe aici intens despre ambreiaje si cam au probleme c3-urile, cred ca francezii astia sunt mult sub renault dpdv al fiabilitatii, si nu mi se pare deloc normal sa schimbi ambreiajul la 60000 km mai ales ca in mare parte masina asta este facuta pentru oras, unde este solicitat cel mai mult.
Eu cel putin cu loganul nu am schimbat decat "consumabilele" la el (ulei, placute frana, filtre) in 125000 km, in schimb la c3 schimba bieleta schimba cap de bara, schimba la doar 50000km si in conditiile in care fersc gropile cat pot de mult, am vazut ca mai au probleme si cu caseta de directie, nu sunt fan logan sau renault dar din cate masini am vazut si comparat intre cele doua citroenul lasa mult de dorit si ramane doar cu babetele care au fost intr-adevar reusite, sau gama mai de top c4, c5, poate alea suunt mai fiabile.
-
- pasionat
- Mesaje: 674
- Membru din: Sâm 02-Iul-2011 17:57
- Localitate: Constanta
- Masina: Citroen C3 1.4 HDI SX 2005
- 2: Peugeot 308 1.5 BlueHDI Allure 2020
- 3: Dacia Sandero Stepway Eco-G 2023
Acum nu stiu ce sa zic, dar daca ai luat-o second, trebuia sa o cauti bine inainte. Depinde cum a intretinut-o proprietarul anterior. Nu poti compara o masina pe care s-a tras la greu si care nu a fost intretinuta cu o masina pe care ai avut-o de noua.
Eu am doua C3-uri si doar la una am avut mici probleme in sensul ca am schimbat electroventilatorul si modulul de comanda (mai mult ca sigur din cauza fostului proprietar care a spalat motorul cu jet de apa si degresant). Bieletele antiruliu le-am schimbat si eu, dar la ambele masini erau originale din fabrica. Tinand cont ca SX-ul are reali vreo 93.000 si Enterprise-ul peste 120.000, eu zic ca nu-i un capat de tara.
Ambreiajele nu au fost schimbate la nici una si nici nu am probleme, in afara de unele trepidatii care apar uneori la Enterprise.
Mergi la un service, eventual reprezentanta, sa-ti verifice circuitul hidraulic de franare si actionare ambreiaj.
La mine, pedala de frana se actioneaza foarte usor, iar franele sunt foarte ferme. Nu trebuie apasat din greu, doar apas usor.
Eu am doua C3-uri si doar la una am avut mici probleme in sensul ca am schimbat electroventilatorul si modulul de comanda (mai mult ca sigur din cauza fostului proprietar care a spalat motorul cu jet de apa si degresant). Bieletele antiruliu le-am schimbat si eu, dar la ambele masini erau originale din fabrica. Tinand cont ca SX-ul are reali vreo 93.000 si Enterprise-ul peste 120.000, eu zic ca nu-i un capat de tara.
Ambreiajele nu au fost schimbate la nici una si nici nu am probleme, in afara de unele trepidatii care apar uneori la Enterprise.
Mergi la un service, eventual reprezentanta, sa-ti verifice circuitul hidraulic de franare si actionare ambreiaj.
La mine, pedala de frana se actioneaza foarte usor, iar franele sunt foarte ferme. Nu trebuie apasat din greu, doar apas usor.
Multumesc pentru raspunsuri, dar masina am luat-o la 37000 km si asa a fost de la inceput nu cred ca avea ceva probleme hidraulice altfel pana la 68000km se strica ceva. Oricum o sa ajung cu ea pe la cineva care se pricepe la c3 (sper sa gasesc ca daca ajung prin service ATS ma jupoaie aia) poate face ceva macar sa nu mai fie asa tari, desi e o masina de oras prefer sa merg cu loganu break, se conduce mult mai usor.
Înapoi la “Citroen C3 - Hatchback, Pluriel, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO