Achizitionare C3
Moderator: Echipa Tehnica
Achizitionare C3
Salut,
Am o cunostinta care vrea sa cumpere un C3 si m-a rugat sa ma interesez, daca pot, ce e cu masinuta...
Ideea este ca are trecute in cartea de service reviziile, dar de la aproximativ 50.000 km, nu mai sunt stampile puse, este scris, dar nu e stampilat.
Din cate am inteles pana la 50.000 are stampile de la Citroen.
Numarul de identificare VF7FCKFVC28752751
Astept idei si pareri.
Multumesc.
Am o cunostinta care vrea sa cumpere un C3 si m-a rugat sa ma interesez, daca pot, ce e cu masinuta...
Ideea este ca are trecute in cartea de service reviziile, dar de la aproximativ 50.000 km, nu mai sunt stampile puse, este scris, dar nu e stampilat.
Din cate am inteles pana la 50.000 are stampile de la Citroen.
Numarul de identificare VF7FCKFVC28752751
Astept idei si pareri.
Multumesc.
Re: Achizitionare C3
Arial scrie:Salut,
Am o cunostinta care vrea sa cumpere un C3 si m-a rugat sa ma interesez, daca pot, ce e cu masinuta...
Ideea este ca are trecute in cartea de service reviziile, dar de la aproximativ 50.000 km, nu mai sunt stampile puse, este scris, dar nu e stampilat.
Din cate am inteles pana la 50.000 are stampile de la Citroen.
Numarul de identificare VF7FCKFVC28752751
Astept idei si pareri.
Multumesc.
Personal nu as recomanda pe benzina, eventual 1.4 hdi. Bafta
Sfatul meu nu cumpara acest model de citroen c3 detin unul din 2005 cumparat de nou din reprezentanta si deja mi-a mancat zilele din vara pana in ziua de azi am bagat in jur de 3000lei doar in piese de schimb,distributie la care am inlocuit pompa de apa unde s-a rupt unul din suruburile de sustinere,ieri seara am plecat din parcare si la nici 1metru s-a rupt arcul de pe fata partea dreapta,care mi-a intepat si furtunul de la frana,deci nu-mi voi cumpara alt tip de masina frantuzeasca cate zile voi avea sunt niste mizerii cand incep sa pice nu te mai ti la ele,de ce ii pui piese bune si o feresti de gropi de aia pica toate la ea,o zi buna
NU stiu cum a fost la tine dar eu n am fost prea norocos masina este din 2005 are 80000km reali a fost cumparata de noua,pana acum am schimbat 3 baterii,toate firma buna varta si bosch,cred ca sunt la al 3 lea set de pivoti,bielete antirului schimbate de 4ori,capete de bara tot asa de 3 ori,bucsile de la brate,distributie,rola cu intinzator si curea accesorii,placute de frana pe fata,amortizoare,flanse amortizoare,bucsi la bara stabilizatoare,consumabilele gen ulei filtre nu le luam in calcul,vorbim doar pe parte mecanica unde m am saturat sincer sa tot bag piese in ea si chiar a fost super menajata de gropi si drumuri de kkt,vor urma cu siguranta ambreiaj deja rulmentul se aude,bucsi la puntea spate,am si un mic joc in caseta de directie si saboti spate.... asta e ghinionul meu ca sa pice atatea
-
- pasionat
- Mesaje: 429
- Membru din: Sâm 14-Mar-2009 22:04
- Localitate: Großwardein
- Masina: Citroen C3 facelift 2006 1,1i, 61 CP 225 kkm
- 2: Hyundai Elantra 2015 1,6i 132 CP 59 kkm
Chiar dacã e puÞin tardiv poate, vreau sã confirm cele spuse de colegul de mai sus, În sensul cã ºi C3-ul meu a fost În aceste situaÞii. Suplimentar Însã, a mai fost Înlocuitã ºi garnitura de chiulasã pentru cã scãpa ulei, termostatul pilotat ºi cred cã urmãtoarea piesã de Înlocuit va fi compresorul care zbârnâie de zici cã se rupe maºina În douã.
Eu nu repar nimic. Informatii si detalii pe PM.
Kurt Cobain a aratat fanilor ca faima nu inseamna doar stralucirea scenei, adoratia multimilor si gramezile de bani.
Kurt Cobain a aratat fanilor ca faima nu inseamna doar stralucirea scenei, adoratia multimilor si gramezile de bani.
-
- pasionat
- Mesaje: 674
- Membru din: Sâm 02-Iul-2011 17:57
- Localitate: Constanta
- Masina: Citroen C3 1.4 HDI SX 2005
- 2: Peugeot 308 1.5 BlueHDI Allure 2020
- 3: Dacia Sandero Stepway Eco-G 2023
Eu am doua C3-uri, ambele 1.4HDI, unul din 2005 versiune SX, luat de la unic proprietar, in momentul de fata cu 104.000 la bord. Celalalt este din 2008, fost Enterprise, unic proprietar in Romania, Cu 50.000 mai mult decat arata pe bord, adica in jur de 160.000.
Atat in reprezentanta,cat si la un service fosta reprezentanta unde merg cu ambele cand e nevoie mi s-a garantat ca nu a fost schimbat nimic pe parte de mecanica: bucsi, pivoti sau altceva. Acest lucru se vede oricum. Singurele piese schimbate de mine au fost bieletele antiruliu la ambele masini. In rest, am schimbat la cel din 2005 doua etansari la injectoare, la cel din 2008 ecranul termic de la turbina si catalizator, discuri, placute si saboti, precum si lichidul de frana la ambele in reprezentanta.
La cel din 2005 o sa ma pregatesc prin mai sau iunie sa schimb distributia pentru prima data, deoarece voi respecta termenul de 10 ani. Am la acesta binecunoscuta problema cu zgomotul la caseta de directie, problema pe care o au multe C3-uri pana in 2005-2006.
La cel din 2008 nu am schimbat distributia, chiar daca are ~160.000 si a fost masina de firma. Acesta nu are problema cu zgomotul la caseta, fapt pentru care voi incerca sa cumpar o caseta originala pentru cel din 2005. Dupa o interventie nereusita pentru o asa-zisa reconditionare, consider ca nu fac decat sa arunc banii pe fereastra daca voi mai merge la un astfel de meserias. Asa ca mai bine strang banii pentru una noua sau poate gasesc una sh dupa 2007 fara pic de joc.
Atat in reprezentanta,cat si la un service fosta reprezentanta unde merg cu ambele cand e nevoie mi s-a garantat ca nu a fost schimbat nimic pe parte de mecanica: bucsi, pivoti sau altceva. Acest lucru se vede oricum. Singurele piese schimbate de mine au fost bieletele antiruliu la ambele masini. In rest, am schimbat la cel din 2005 doua etansari la injectoare, la cel din 2008 ecranul termic de la turbina si catalizator, discuri, placute si saboti, precum si lichidul de frana la ambele in reprezentanta.
La cel din 2005 o sa ma pregatesc prin mai sau iunie sa schimb distributia pentru prima data, deoarece voi respecta termenul de 10 ani. Am la acesta binecunoscuta problema cu zgomotul la caseta de directie, problema pe care o au multe C3-uri pana in 2005-2006.
La cel din 2008 nu am schimbat distributia, chiar daca are ~160.000 si a fost masina de firma. Acesta nu are problema cu zgomotul la caseta, fapt pentru care voi incerca sa cumpar o caseta originala pentru cel din 2005. Dupa o interventie nereusita pentru o asa-zisa reconditionare, consider ca nu fac decat sa arunc banii pe fereastra daca voi mai merge la un astfel de meserias. Asa ca mai bine strang banii pentru una noua sau poate gasesc una sh dupa 2007 fara pic de joc.
Re: Achizitionare C3
Mihai29 scrie:Arial scrie:Salut,
Am o cunostinta care vrea sa cumpere un C3 si m-a rugat sa ma interesez, daca pot, ce e cu masinuta...
Ideea este ca are trecute in cartea de service reviziile, dar de la aproximativ 50.000 km, nu mai sunt stampile puse, este scris, dar nu e stampilat.
Din cate am inteles pana la 50.000 are stampile de la Citroen.
Numarul de identificare VF7FCKFVC28752751
Astept idei si pareri.
Multumesc.
Personal nu as recomanda pe benzina, eventual 1.4 hdi. Bafta
De ce nu pe benzina?
Au am un C3 benzinar, 1.4 si n-as da niciodata motorul pe benzina pe unul diesel. E mai sprinten, mai silentios si de departe mai bun pentru oras.
Re: Achizitionare C3
grandanat scrie:Mihai29 scrie:Arial scrie:Salut,
Am o cunostinta care vrea sa cumpere un C3 si m-a rugat sa ma interesez, daca pot, ce e cu masinuta...
Ideea este ca are trecute in cartea de service reviziile, dar de la aproximativ 50.000 km, nu mai sunt stampile puse, este scris, dar nu e stampilat.
Din cate am inteles pana la 50.000 are stampile de la Citroen.
Numarul de identificare VF7FCKFVC28752751
Astept idei si pareri.
Multumesc.
Personal nu as recomanda pe benzina, eventual 1.4 hdi. Bafta
De ce nu pe benzina?
Au am un C3 benzinar, 1.4 si n-as da niciodata motorul pe benzina pe unul diesel. E mai sprinten, mai silentios si de departe mai bun pentru oras.
Ai condus un C3 1.4 hdi? Te-as invita sa dai o tura cu al meu si pe urma mai vorbim de sprint si consum in oras. Doar la capitolul silentios ai castiga. In rest net inferior lui 1.4 hdi. ( consum, sprint, putere la urcare, etc.).
Re: Achizitionare C3
Mihai29 scrie:Arial scrie:Ai condus un C3 1.4 hdi? Te-as invita sa dai o tura cu al meu si pe urma mai vorbim de sprint si consum in oras. Doar la capitolul silentios ai castiga. In rest net inferior lui 1.4 hdi. ( consum, sprint, putere la urcare, etc.).
Dar tu ai condus un 1.4i ?
Eu personal C3 pe motorina nu am condus, am condus insa Berlingo 1.6 hdi, care intradevar e foarte sprinten insa nu la fel de sprinten ca C3-ul pe benzina.
Iar de consum nu am mentionat nimic pentru nu ca nu stiu parametri. In Bucuresti C3-ul imi ia vreo 7 iar la drum lung tot cam atat. Si asta pentru ca merg destul de tare cu ea, 130-140 (medie 90+km).
Nu prea consider de bune cifrele aruncate pe forum referitoare la consum pentru ca depinde foarte mult de stilul de condus.
Am observat asta si la cealalta masina, un X1 20d. Daca merg regulamentar cu 90 la ora ia cam 5% (pe computerul de bord). Daca urc peste 130 trece de 6 si chiar 7.
Iar C3-ul e masina de oras, nu de croaziera, astfel incat indiferent ca e diesel sau benzina consumurile in urban sunt apropiate. Inafara de generatiile mai noi de motoare diesel mai noi de 5,6 ani la care s-a redus mult consumul urban, in cazul generatiilor mai vechi de departe pentru oras este mult mai potrivit un motor pe benzina.
Apropo, X1 la 163 de cai nu pare mai sprinten ca C3-ul, in oras pe distante scurte. E mai sprinten doar daca il fortez. IN schimb C3-ul e foarte sprinten cu pedala de acceleratie la jumate.
-
- pasionat
- Mesaje: 371
- Membru din: Mie 30-Mai-2012 18:24
- Localitate: Focsani
Eu spun ca ambele motoare/masini sunt foarte bune, atat cel pe benzina cat si cel diesel avand fiecare avantaje si dezavantaje, parerile pot diferii de la caz la caz, totul depinde ce vrei sa faci cu masina respectiva, presupun ca ''vrei'' sa cumperi masina pentru a face piata, drumuri scurte prin oras-mall-acasa si putin pe la tara bunici/pariniti... categoric recomand varianta pe benzina, costurile de intretinere fiind decente in raport cu costul carburantului cu un rulaj de max 15k km/an... la polul opus varianta diesel, un motor rafinat si ''ascultator'' de propietar, il inveti puturos, puturos va merge, dar cand i arati ca trebuie sa fie un diesel atunci va intelege diferenta aleasa,... recomandat fiind in special firmelor si persoanelor care fac naveta atingand un prag minim de 30k km/an, nu putem neglija costurile de intretinere destul de ridicate in cazul unei defectiuni minore comparat cu varianta pe benzina care nu detine pari in miscare ''complicate'' de de reparat (injectoare, pompa, turbina, volanta masa-dubla....).
Concluzie, ambele motoare pentru categoria asta de masinuta sunt foarte bune, parerea mea ofc , atunci cand ne vom permite masinii full electrice parerile nu vor mai conta, rautaciosii vor sta in pesteri cu dinozaurii pe patru roti.
Concluzie, ambele motoare pentru categoria asta de masinuta sunt foarte bune, parerea mea ofc , atunci cand ne vom permite masinii full electrice parerile nu vor mai conta, rautaciosii vor sta in pesteri cu dinozaurii pe patru roti.
-
- pasionat
- Mesaje: 674
- Membru din: Sâm 02-Iul-2011 17:57
- Localitate: Constanta
- Masina: Citroen C3 1.4 HDI SX 2005
- 2: Peugeot 308 1.5 BlueHDI Allure 2020
- 3: Dacia Sandero Stepway Eco-G 2023
silviu_79 scrie:Sunt deacord cu grandanat. Am 1.4i pe 206 si am condus si 1.4hdi pe aceeasi masina si la fel, nu l-as da pe hdi pt nimic in lume, mult fum, zgomot, consum mare iarna si daca-l alergi in oras consuma mai mult decat benzinarul. HDi mai sprinten ca benzinarul??? Vorba colegului, ai mers cu vreun 1.4i?
Hai sa fim seriosi si sa nu exageram. Ori vorbim din auzite ori masina la care se face referire era o tigaie obosita.
Pot sa-ti demontez afirmatiile cu masinile personale, ambele HDI care circula preponderent urban.
Am scos anul trecut in concediu consumul extraurban dat de constructor, mers la limitele legale si de multe ori peste, combinat AC on/off, autostrada, european, DN, DJ.
In oras vara 5,5, poate maxim 6 in oras cu AC pornit continuu. Iarna consumul este tot pe acolo, pornesc si la -25 grade amandoua fara probleme. Merg plin pe plin tot timpul, nu ma intereseaza instantul sau mediul de pe bord. In general bag numai sortimentele scumpe de la Rompetrol sau Mol, dar am bagat si de la Lukoil.
Cat priveste reviziile, cei mai multi vorbesc complet din auzite in ceea ce priveste costurile. Intervalele sunt foarte bune, se schimba doar filtre, distributia la 240.000 sau 10 ani.
Re: Achizitionare C3
Mihai29 scrie:Arial scrie:Salut,
Am o cunostinta care vrea sa cumpere un C3 si m-a rugat sa ma interesez, daca pot, ce e cu masinuta...
Ideea este ca are trecute in cartea de service reviziile, dar de la aproximativ 50.000 km, nu mai sunt stampile puse, este scris, dar nu e stampilat.
Din cate am inteles pana la 50.000 are stampile de la Citroen.
Numarul de identificare VF7FCKFVC28752751
Astept idei si pareri.
Multumesc.
Personal nu as recomanda pe benzina, eventual 1.4 hdi. Bafta
Salutare, eu personal detin un Citroen C3 1.4 HDI din 2003, ca si consum este foarte bun, iarna mai mult de 6l/100km NU a sarit (cauciucuri de iarna, motor stat aproape incontinuu mergand si AC cateodata) si vara intre 5l si 5.7l /100km. Acest consum doar in Bucuresti fiind.
Înapoi la “Citroen C3 - Hatchback, Pluriel, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187705
Total subiecte 18628
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11744
Cel mai nou membru AndreiC5Tourer