Incepand cu luna Decembrie prietena mea are un Pluriel din 2003, Benzina 1.4. Tin sa marturisesc ca sunt destul de atehnic cand vine vorba despre mecanica/masina si inca incepator in arta condusului.

Masina se comporta decent si fara probleme de motor tinand cont de varsta aproape venerabila.
Am facut cateva drumuri la mare anul asta si inca altele in afara orasului cel putin si nu ne-a facut probleme pana weekendu-ul trecut cand am ajuns la mare si ne-a lasat cablul de la timonerie si din diverse motive s-a indoit (vazut cu ochii mei o curba destul de serioasa dupa ce am fost la mecanic) si nu a mai intrat in viteze (exceptand treapta 1 si fals a 3) si dupa peripetia asta Plurielul s-a intors acasa pe platforma.
Tin sa mentionez ca vorba aia cu Ploua-n-el e foarte adevarata si inca nu am gasit o cale de rezolvare. Daca a mai trecut cineva prin experienta minunata si a gasit vreo rezolvare sunt tare curios. Problema decapotarii este ca sunt rupte clemele ce tin tijele pe santurile celor 2 stalpi. Pana acum am primit o oferta de 450lei/ set (deci 450 stanga + 450 dreapta) si parca nu imi vine sa ma avant...
Foarte important si urgent vreau sa schimb uleiul Plurielului insa inca nu am reusit sa imi dau seama ce i-ar trebuii. Dintr-un PDF (http://service.citroen.com/dtt/CDP/donnees/en_US/en_us_t1_2005.pdf) de pe site-ul Citroen vad eu ca ar fi vorba despre Ulei motor Total Quartz Energy 9000, 5W40 care e vreo 80 de lei si nu e o problema. Este bun acest ulei? Am inteles corect ca asa ceva ii trebuie?
Din discutii am inteles ca merita schimbat kit-ul de distributie pentru a fi ferit de probleme ulterior...
Ce alte lucruri mai trebuiesc luate in calcul?
Multumesc anticipat pentru raspunsuri.