Service, sau mai bine zis pasionati...

Forum de discutii generale despre Citroen C3 (2002-2009). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
keos
pasionat
Mesaje: 181
Membru din: Joi 25-Mai-2006 17:24
Localitate: Bucuresti
Contact:

Service, sau mai bine zis pasionati...

Mesajde keos » Joi 26-Apr-2007 21:53

Salve,

E careva dintre noi din Bucuresti posesorul unui service sau care are posibilitatea practica sa lucreze la o masina ????

Vreau sa ma apuc sa-mi fac service "in-house" cu cineva la masina, idea e ca n-am mai lucrat la o masina de 15 ani :)).

Evident timpul pentru restul populatiei il platesc ;).

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 27-Apr-2007 11:17

Nu stiu daca stiai, dar masinile noi sint facute in asa fel incit sa mergi cu ele in service: diagnoza e data computer, iar anumite piese (din ce in ce mai multe) au o durata de viata bine determinata. Un BX merge sa il repari in spatele blocului, dar un C3 e mai complicat, iti trebuie mai multe.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

B-01-DRC
pasionat
Mesaje: 234
Membru din: Lun 06-Iun-2005 14:25
Localitate: Bucuresti

Mesajde B-01-DRC » Vin 27-Apr-2007 11:44

E oarecum off, dar si eu visez de vreo 10 ani sa imi iau o rabla de Porsche 914 si sa o reconditionez eu manual (nu sunt mecanic - dar am vointa sa curat interior, sa asez piese, etc...). Numai ca sunt ca studentii in sesiune..... :twisted:

Avatar utilizator
keos
pasionat
Mesaje: 181
Membru din: Joi 25-Mai-2006 17:24
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde keos » Vin 27-Apr-2007 14:11

nicum scrie:Nu stiu daca stiai, dar masinile noi sint facute in asa fel incit sa mergi cu ele in service: diagnoza e data computer, iar anumite piese (din ce in ce mai multe) au o durata de viata bine determinata. Un BX merge sa il repari in spatele blocului, dar un C3 e mai complicat, iti trebuie mai multe.


Pai tocmai d'aia, daca tot se buseste tot, de ce sa nu-l defectez eu manual.

Oricum anumite consumabile, gen suspensii filtre, pompe sunt ferm convins ca o putem face si noi (mai ales ca am manualul, desi e in franceza :( ).

Si apoi as vrea sa montez pe el un intercooler si niste briz-briz-uri :), deci mai fun ????

Dar oricum e o diferenta, nu vreau in spatele blocului, vreau intr-o zona specializata care sa aibe toate sculele pentru un lucru profesionist la masina.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 27-Apr-2007 16:20

Eu zic sa va reveniti si sa coboriti pe pamint. tuningul nu se face ca in NFS!
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
keos
pasionat
Mesaje: 181
Membru din: Joi 25-Mai-2006 17:24
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde keos » Vin 27-Apr-2007 18:06

nicum scrie:Eu zic sa va reveniti si sa coboriti pe pamint. tuningul nu se face ca in NFS!


Nu stiu, cum se face in NFS ????

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Vin 27-Apr-2007 22:43

cred ca se referea la The Fast And The Furios ; am vazut proiecte tuning realizate in garaje mici ,destul de reusite .

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Vin 27-Apr-2007 23:56

eu am inghesuit un motor williams de 2l, 16V intr-un renault 5, in curte, deci se poate :lol:
si sa nu mai spun ca toate reparatiile la masina, inclusiv hidraulica le fac de cateva luni acasa, pt ca m-am saturat de meseriasi, si culmea, masina merge mai bine 8)

Avatar utilizator
keos
pasionat
Mesaje: 181
Membru din: Joi 25-Mai-2006 17:24
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde keos » Sâm 28-Apr-2007 08:56

Deci... am avut dreptate, dar se pare ca nu e nimeni dispus in Bucuresti pentru asa ceva, va trebui sa fac un proiect pentru cumparare teren si sa-mi fac singur service :).

Avatar utilizator
nitro_od
pasionat
Mesaje: 483
Membru din: Dum 12-Mar-2006 13:32
Localitate: bucuresti

Mesajde nitro_od » Dum 29-Apr-2007 12:42

se poate face aproape orice atunci cand esti pasionat si vrei cu adevarat.
am adaptat un OHC de 1.8L pe un ascona B din '80 cu rezultate mult peste asteptari. intre 3 stalpi de iluminat stradal nu reusesti sa stabilizezi masina pe asfalt si asta cu plecare progresiva de pe loc pana la 1500rpm apoi acceleratie la podea! alimentarea se face cu un carburator dublu corp Weber, achizitionat daca nu ma insel de la @fordV6, colegul nostru de club, cutia de viteze este de la un opel senator 1.8E longitudinala.... plus multiplele modificari de adaptare...
tunning-ul exterior este meritul proprietarului si masina a iesit , zic eu, superb!
http://www.clubopel.com/viewtopic.php?t ... c&start=20 puteti arunca aici un ochisor!
pozele cu motorul sunt pe aceias pagina dar mai jos iar masina in discutie este cea albastru ciel perlat nu cea rosie.
a... si tot pe genunchi, cu aparatul de sudura obisnuit si cu chei din cele mai uzuale a fost facuta insa a necesitat f. mult suflet si ore de noapte nedormite ...
deci, se poate!
a... costuri de executie (motor doar) estimate undeva la 12-15 milioane cu tot cu materiale(inclusiv motor si cutie) :idea:
..... frantuzoaica pretentioasa !!!

Avatar utilizator
keos
pasionat
Mesaje: 181
Membru din: Joi 25-Mai-2006 17:24
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde keos » Dum 29-Apr-2007 18:52

Super cool si e formidabil cand am vazut de la ce au plecat, la ce au ajuns.

Realitatea este ca nu vreau sa fac lucrari auto intre stalpii de iluminat, ma multumesc sa gasesc un garaj care sa aibe toate cele necesare.

Avatar utilizator
nitro_od
pasionat
Mesaje: 483
Membru din: Dum 12-Mar-2006 13:32
Localitate: bucuresti

Mesajde nitro_od » Dum 06-Mai-2007 21:34

@keos zice
Realitatea este ca nu vreau sa fac lucrari auto intre stalpii de iluminat, ma multumesc sa gasesc un garaj care sa aibe toate cele necesare.


masina nu a fost facuta intre stalpii de iluminat ! :lol: ai inteles gresit ...

era un termen de comparatie pentru distanta pe care scoate fum din cauciucuri pana prinde aderenta. 50m= 3 stalpi stradali!

masina a fost facuta intr-un garaj utilat destul de modest.
..... frantuzoaica pretentioasa !!!

Avatar utilizator
jgr1001
pasionat
Mesaje: 1533
Membru din: Mie 12-Ian-2005 10:37
Localitate: Bucuresti / Fagaras

Mesajde jgr1001 » Lun 07-Mai-2007 07:43

nitro_od scrie:alimentarea se face cu un carburator dublu corp Weber, achizitionat daca nu ma insel de la @fordV6, colegul nostru de club


Hmmm...carburatorul ala are origini in dricul meu :wink: - initial, Cx-ul meu a fost un 2.4 pe carburator
Eu i l-am vandut lui Ford V6, pt un proiect de al lui...

Asa m-a prins un chef sa imi pun la loc motorul pe benzina...da' nu mai am carburator :roll:

Avatar utilizator
keos
pasionat
Mesaje: 181
Membru din: Joi 25-Mai-2006 17:24
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde keos » Lun 07-Mai-2007 19:56

nitro_od scrie:@keos zice
Realitatea este ca nu vreau sa fac lucrari auto intre stalpii de iluminat, ma multumesc sa gasesc un garaj care sa aibe toate cele necesare.


masina nu a fost facuta intre stalpii de iluminat ! :lol: ai inteles gresit ...

era un termen de comparatie pentru distanta pe care scoate fum din cauciucuri pana prinde aderenta. 50m= 3 stalpi stradali!

masina a fost facuta intr-un garaj utilat destul de modest.


Scuze de treaba cu stalpii, concluzia e ca se poate :)


Înapoi la “Citroen C3 - Hatchback, Pluriel, Picasso”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo