
REVIZII C 3 - service, pret, pareri
Moderator: Echipa Tehnica
L.E.
Buuuuun,umbla vorba ca filtrul de benzina ar fi undeva pe rezervor intr-un lacas special.Ca sa ajungi la el tre sa rabatezi bancheta spate.[/quote]
am rabatat si bancheta de spate! NIMIC!!!!!!!!!!!!!!!! este doar capacul pompei de benzina din care iese stutul de tur; atat!
dar voi cei care aveti inca masinile in garantie , cand va duceti la revizii nu va schimba si dracia asta de filtru de benzina? nu as prea crede ca benzina sa intre in injectoare direct din rezervor fara sa fie filtrata; orice pompa de benzina are la sorb o sita , dar de la sita la un filtru de benzina este o deosebire mare!
MISTER TOTAL!!!!!!!!!!!!!!!!!
Buuuuun,umbla vorba ca filtrul de benzina ar fi undeva pe rezervor intr-un lacas special.Ca sa ajungi la el tre sa rabatezi bancheta spate.[/quote]
am rabatat si bancheta de spate! NIMIC!!!!!!!!!!!!!!!! este doar capacul pompei de benzina din care iese stutul de tur; atat!
dar voi cei care aveti inca masinile in garantie , cand va duceti la revizii nu va schimba si dracia asta de filtru de benzina? nu as prea crede ca benzina sa intre in injectoare direct din rezervor fara sa fie filtrata; orice pompa de benzina are la sorb o sita , dar de la sita la un filtru de benzina este o deosebire mare!
MISTER TOTAL!!!!!!!!!!!!!!!!!
al dracu filtru! am schimbat toate consumabilele lui bubu numai dracia asta nu! parca imi este si necaz pe el; sau macar sa stiu sigur daca nu este sa pun eu unul! nici nu concep sa nu am filtru de benzina pe bubu! mai fac ele injectoarele figuri si la masinile care au filtru de benzina dar sa nu il ai!!!!!! nasol!
Uite ce am gasit pentru tine prin manualul de service: la planul de intretinere spune ca, filtrul de carburant pentru motoarele pe benzina nu se schimba (este pe viata); undeva la sistemul de injectie spune ca este incorporat (impreuna cu un regulator de presiune) in pompa de benzina. Deci de azi poti dormi mai linistit deoarece Citroen lucreaza pentru noi toti
.

Dacia Solenza are acelasi sistem. Filtrul in pompa, daca vrei sa-l schimbi, schimbi cu totul. 
Acu mi-am amintit...si la Logan e aceeasi schema cu filtrul in corpul pompei de benzina...acelasi motor, 1.4.
Ciudatenia vine la Supernova, masina echipata cu acelasi motor, care are filtru de benzina separat.(montat undeva pe puntea spate).

Acu mi-am amintit...si la Logan e aceeasi schema cu filtrul in corpul pompei de benzina...acelasi motor, 1.4.
Ciudatenia vine la Supernova, masina echipata cu acelasi motor, care are filtru de benzina separat.(montat undeva pe puntea spate).
Ultima oară modificat Sâm 10-Noi-2007 21:11 de către pastrama, modificat 1 dată în total.
orice filtru de benzina reprezinta un consumabil; are si el un element filtrant care mai devreme sau mai tarziu se imbacseste cu impuritatile din benzina; tocmai de aceea se si schimba la anumite perioade , in functie de tipul constructiv si calitatea acestuia;
consider ca a spune ca un filtru de benzina ar fi pe viata este anapoda;
pai sa inteleg ca acesta nu s-ar imbacsii nicodata? acea mizerie, impuritati si toate micile si numeroasele alte particule existente in benzina fie din cisternele benzinariilor, fie din cisternele transportatorilor sau chiar din continutul efectiv al benzinei de la rafinarie, astea toate ce se intampla cu ele? ca doar nu se recicleaza in elementul ala filtrant pe care citroenul l-ar fi pus pe acolo prin rezervor sau pompa, ma rog....!
refuz sa cred ca s-a inventat un atare filtru! dar din pacate sunt nevoit sa fiu de acord cu voi! sigur filtrarea benzinei se face undeva in rezervor in corpul pompei de benzina pe aspiratie;
oricum asta este o prostie!
si cand te gandesti ca injectoarele alea au niste orificii prin care pulverizeaza benzina asa de fineee....!! cu siguranta ca trebuie sa ma gandesc unde am sa imi montez un filtru! de la rezervor si pana la motor conducta de benzina este numai din cupru; undeva trebuie sa o intrerup dar sa vad cum fac legaturile filtrului; ca nu e de joaca!
sa va spun una!
pana anul trecut am mai avut o supernova; la un service mi-au schimbat printre altele si filtrul de benzina dupa care am plecat cu sotia la mare!
fratilor , la un semafor dupa vreo 50 km am fost oprit de cei din spatele meu ca am rezervorul spart si iau foc; era noaptea; m-am dat jos si intr-adevar tasnea benzina in draci si cu putere; am oprit si ce credeti?
iesise unul dintre capetele filtrului de benzina din acea mufa de prindere! am dus masina remorcata pana in primul oras, am dormit pana dimineata in ea si apoi am mers la u service; ploua de curau dracii!
constatare: un prost de mecanic nu a stiut sa desfaca mufa de la filtru si cu o surubelnita mi-a taiat colierul de plastic din interiorul mufei; cand l-a pus pe cel nou pur si simplu l-a infipt in mufa; din trepidatii si presiunea pompei , a iesit de acolo si s-a dus dracu si benzina si tot! bine ca nu am luat foc; tasnea benzina in draci si pe toba de esapament si pe punte, vai de mama! nu imi venea sa cred ca nu am luat foc; am avut noroc cu carul!!!!! doamne ajuta!
asa ca sunt patit ! trebuie sa casc ochii bine ce varianta folosesc! sa vad!
consider ca a spune ca un filtru de benzina ar fi pe viata este anapoda;
pai sa inteleg ca acesta nu s-ar imbacsii nicodata? acea mizerie, impuritati si toate micile si numeroasele alte particule existente in benzina fie din cisternele benzinariilor, fie din cisternele transportatorilor sau chiar din continutul efectiv al benzinei de la rafinarie, astea toate ce se intampla cu ele? ca doar nu se recicleaza in elementul ala filtrant pe care citroenul l-ar fi pus pe acolo prin rezervor sau pompa, ma rog....!
refuz sa cred ca s-a inventat un atare filtru! dar din pacate sunt nevoit sa fiu de acord cu voi! sigur filtrarea benzinei se face undeva in rezervor in corpul pompei de benzina pe aspiratie;
oricum asta este o prostie!
si cand te gandesti ca injectoarele alea au niste orificii prin care pulverizeaza benzina asa de fineee....!! cu siguranta ca trebuie sa ma gandesc unde am sa imi montez un filtru! de la rezervor si pana la motor conducta de benzina este numai din cupru; undeva trebuie sa o intrerup dar sa vad cum fac legaturile filtrului; ca nu e de joaca!
sa va spun una!
pana anul trecut am mai avut o supernova; la un service mi-au schimbat printre altele si filtrul de benzina dupa care am plecat cu sotia la mare!
fratilor , la un semafor dupa vreo 50 km am fost oprit de cei din spatele meu ca am rezervorul spart si iau foc; era noaptea; m-am dat jos si intr-adevar tasnea benzina in draci si cu putere; am oprit si ce credeti?
iesise unul dintre capetele filtrului de benzina din acea mufa de prindere! am dus masina remorcata pana in primul oras, am dormit pana dimineata in ea si apoi am mers la u service; ploua de curau dracii!
constatare: un prost de mecanic nu a stiut sa desfaca mufa de la filtru si cu o surubelnita mi-a taiat colierul de plastic din interiorul mufei; cand l-a pus pe cel nou pur si simplu l-a infipt in mufa; din trepidatii si presiunea pompei , a iesit de acolo si s-a dus dracu si benzina si tot! bine ca nu am luat foc; tasnea benzina in draci si pe toba de esapament si pe punte, vai de mama! nu imi venea sa cred ca nu am luat foc; am avut noroc cu carul!!!!! doamne ajuta!
asa ca sunt patit ! trebuie sa casc ochii bine ce varianta folosesc! sa vad!
salut
salut, e cineva care a afcut de curind revizia de 2 ani la C3 pe benzina?
eu m-am uitat prin semnaturi dar nu mi-a sarit in ochi nici o buburuza pe benzina. cam cit e? ce se schimba?
ats zice in jur de 5 mil dar eu cred ca este peste... binisor...
mersi
eu m-am uitat prin semnaturi dar nu mi-a sarit in ochi nici o buburuza pe benzina. cam cit e? ce se schimba?
ats zice in jur de 5 mil dar eu cred ca este peste... binisor...
mersi
d'ale atsistilor
dupa ce am citit timp de un an problemele altora referitoare la service-ul ATS, iata, mi-a venit si mie randul sa fac revizia de un an. Am incercat sa uit toate nemultumirile voastre si am trimis masina in service. Ce se putea intampla la o simpla revizie? Sa-mi schimbe bateria, ceva piese, sa bage pe factura ore suplimentare, niste becuri, lucruri auzite pe forum. Greseala a fost ca nu am putut sa merg eu cu buburuza in service. Chiar daca i-am facut instructajul persoanei care a fost cu masina, acolo omul si-a zis ca Citroen e firma serioasa si nu fac prostii.
Rezultatul: plata a facut-o inainte ca la curve fara sa stie daca ceea ce plateste se va regasi in realitate, ore bagate la greu=3, lichidul de racire sub nivelul minim si cea mai tare, filtrul de aer neumblat dar platit.
acum ce sa fac? o sa ma duc in Baneasa si o sa mor cu ei de gat.
Rezultatul: plata a facut-o inainte ca la curve fara sa stie daca ceea ce plateste se va regasi in realitate, ore bagate la greu=3, lichidul de racire sub nivelul minim si cea mai tare, filtrul de aer neumblat dar platit.
acum ce sa fac? o sa ma duc in Baneasa si o sa mor cu ei de gat.
Înapoi la “Citroen C3 - Hatchback, Pluriel, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11810
Cel mai nou membru Cliquot