Va rog ajutati-ma sa imi iau si eu masina
Moderator: Echipa Tehnica
chiar daca sunt indragostit de diesel. Eu cred ca pentru nevoile Biancai 75CP sunt arhisuficienti, Consumul nu poate sa sara mai mult cu 1 -1,5L fata de cel dat de producator, mai ales daca se conduce in limita bunului simt. Este adevarat ca nu demaraeaza ca un opel corsa de 90CP, dar si aceasta diferenta de 15CP nu se simte la turatii mici ci ceva mai sus.
Eu la Berlingo al meu nu am avut bube in 60 000km (dar deh este diesel de 2.0).
Bianca, C3-ul, mai ales rosu, atrage mai multe claxoane (cu o fata la volan) decat orice Corsa
JOKE
Lasa opelul si hai la noi in club ca merita. Argumente:
- masina mai draguta
- consumul o sa fie relativ la fel
- intretinerea din cate stiu eu este mai ieftina (reviziile sunt mai ieftine)
- dotarile pe C3 sunt mai abundente
- masina asa mica si cu 75 de CP, indiferent de cuplu, nu are cum sa aiba probleme cu "trasul"
Dar totusi "TEST DRIVE RULZ!!!!!!"
P.S. O saiti urez de pe acum bun venit la noi in club.
Eu la Berlingo al meu nu am avut bube in 60 000km (dar deh este diesel de 2.0).
Bianca, C3-ul, mai ales rosu, atrage mai multe claxoane (cu o fata la volan) decat orice Corsa

Lasa opelul si hai la noi in club ca merita. Argumente:
- masina mai draguta
- consumul o sa fie relativ la fel
- intretinerea din cate stiu eu este mai ieftina (reviziile sunt mai ieftine)
- dotarile pe C3 sunt mai abundente
- masina asa mica si cu 75 de CP, indiferent de cuplu, nu are cum sa aiba probleme cu "trasul"
Dar totusi "TEST DRIVE RULZ!!!!!!"
P.S. O saiti urez de pe acum bun venit la noi in club.
@bianca: cineva a semnalat mai devreme o chestie importanta pentru tine, aflata in faza finala (?!) de analiza. CitrĂśen inchide o luna in vara fiecarui an, este nenorocire in perioada respectiva, lipsa de masini teribila. in caz ca te hotarasti si nu te descurca ATS-ul sau Champion-ul, incearca la Ploiesti, eventual faci o halta intr-o sambata in drum spre Sinaia/Predeal. este acolo o fata super-isteata la Vanzari care (in ciuda orgoliului meu tipic masculin...) trebuie sa recunosc ca este peste multi din pacalicii din retea... poti face un drive-test cu masina ei, iti explica ce vrei si despre ultima bucsa de pe masina, iar daca exista undeva in Romania o masina libera in sezonul asta ea ti-o poate obtine. si cu ocazia asta (ca sa-i umplu de invidie pe camarazii de pe forum) iti pot acorda si eu live consultanta tehnica si comerciala in show-room, for old time sake, ca unul care are inca nostalgia vremurilor in care vindea la CitrĂśen... lasand gluma la o parte, fata asta chiar a descurcat pe multa lume din judetele limitrofe, foarte multi prefera sa vina la Ploiesti decat sa mearga la Bucuresti tocmai din aceste motive, mai ales ca pretul este acelasi oriunde in tara. inca un lucru, nu te astepta la reduceri semnificative (nici macar de la ATS, cum recomanda cineva mai devreme), marja pe care o au ei de la francezi la masina este este penibil de mica, abia acopera pregatirile de livrare, francezii vor sa o promoveze intens in Balcani si au impus un pret foarte jos.
o ultima opinie legata de consum: consumurile de "carte" sint obtinute pe baza unui traseu simulat in poligon, este o procedura worldwide (pornire, schimbare 1-2-3, rulaj 200m., oprire 30 de secunde, din nou 1-2-3 etc.), este de luat ca referinta doar daca il compari versus alt consum DE CARTE al altei masini. consumul real depinde ENORM de stilul de condus si de traficul pe care il ai de trecut zilnic. daca locuiesti in Pipera si lucrezi in Berceni, o sa ne blestemi pe toti cei care ti-am declarat fel si fel de consumuri aici. si in ultima instanta la un rulaj de 5-600 de km. lunar pe care ma gandesc ca l-ai putea avea tu, 1 litru in plus la consumul pe suta te-ar costa maxim 150.000 de lei pe luna in plus. daca insa mergi in fiecare weekend in Poiana, iar concediile ti le faci in Italia, da, se schimba calculul...
un comentariu de final, uitandu-ma in urma la acest topic ce a adunat poate cele mai multe mesaje de pe forum: ce de mutre mai facem noi masculii de cate ori vedem o femeie la volan, dar uite cum percutam cu totii atunci cand o tanara Doamna ne cere un sfat... ma pufneste rasul amintindu-mi cum in ultimul an am schimbat roti pe masini conduse de femei oprite pe dreapta in pana cate n-am schimbat pe masinile mele in 20 de ani... si asta doar pentru un "Vai, cat de amabil sinteti..." si un zambet dragalas la despartire. nu mai conteaza ca mi-am facut praf o duzina de camasi albe si ca nevasta-mea mi-a recomandat calduros sa bag in portbagaj o salopeta daca am de gand sa continui in ritmul asta...
o ultima opinie legata de consum: consumurile de "carte" sint obtinute pe baza unui traseu simulat in poligon, este o procedura worldwide (pornire, schimbare 1-2-3, rulaj 200m., oprire 30 de secunde, din nou 1-2-3 etc.), este de luat ca referinta doar daca il compari versus alt consum DE CARTE al altei masini. consumul real depinde ENORM de stilul de condus si de traficul pe care il ai de trecut zilnic. daca locuiesti in Pipera si lucrezi in Berceni, o sa ne blestemi pe toti cei care ti-am declarat fel si fel de consumuri aici. si in ultima instanta la un rulaj de 5-600 de km. lunar pe care ma gandesc ca l-ai putea avea tu, 1 litru in plus la consumul pe suta te-ar costa maxim 150.000 de lei pe luna in plus. daca insa mergi in fiecare weekend in Poiana, iar concediile ti le faci in Italia, da, se schimba calculul...
un comentariu de final, uitandu-ma in urma la acest topic ce a adunat poate cele mai multe mesaje de pe forum: ce de mutre mai facem noi masculii de cate ori vedem o femeie la volan, dar uite cum percutam cu totii atunci cand o tanara Doamna ne cere un sfat... ma pufneste rasul amintindu-mi cum in ultimul an am schimbat roti pe masini conduse de femei oprite pe dreapta in pana cate n-am schimbat pe masinile mele in 20 de ani... si asta doar pentru un "Vai, cat de amabil sinteti..." si un zambet dragalas la despartire. nu mai conteaza ca mi-am facut praf o duzina de camasi albe si ca nevasta-mea mi-a recomandat calduros sa bag in portbagaj o salopeta daca am de gand sa continui in ritmul asta...

Pt Matrixu: referitor la pret, Corsa nu e mai scump. Motorul de 1.4 90 CP costa la Di-Bas sau GTT 9850 E cu toate taxele platite. Dar oricum nu fac apologia acestei masini.
Pana la urma masina o voi lua chiar din Franta. Nu ma mai complic cu dealer-ii de aici.Mi-a spus o amica de acolo ca au o promotie, de care as vrea si eu sa ma bucur. Cu inmatricularea de aici o sa dau oricum mai putin decat daca as lua-o de la ATS sau Champion.
Cat despre test-drive...nu am mai fost la ATS pentru ca astazi si maine am un Citroen C3 pe mana
:P . O prietena si-a calcat pe inima si mi-l lasa 2 zile sa vad cum e si cum se simte. Al ei este motorul de 1.1, dar nu conteaza. Ideea e sa vad cum ma simt in buburuza, daca nu am probleme cu mai stiu eu ce chestie.
Pana acum singurul lucru de care as putea sa ma plang e ca e cam inalta si stau in pozitia aia pe care eu o detest la femei...aproape lipita de parbriz, cu volanul strans in maini, de parca as vrea sa vad daca nu mi-a furat cineva botul masinii. In rest...chiar si la 60 CP masinuta nu trage greu si am plecat prima de la stopuri
Pana la urma masina o voi lua chiar din Franta. Nu ma mai complic cu dealer-ii de aici.Mi-a spus o amica de acolo ca au o promotie, de care as vrea si eu sa ma bucur. Cu inmatricularea de aici o sa dau oricum mai putin decat daca as lua-o de la ATS sau Champion.
Cat despre test-drive...nu am mai fost la ATS pentru ca astazi si maine am un Citroen C3 pe mana



Pana acum singurul lucru de care as putea sa ma plang e ca e cam inalta si stau in pozitia aia pe care eu o detest la femei...aproape lipita de parbriz, cu volanul strans in maini, de parca as vrea sa vad daca nu mi-a furat cineva botul masinii. In rest...chiar si la 60 CP masinuta nu trage greu si am plecat prima de la stopuri

- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Nu stiu daca a-ti lua masina din Franta e cea mai buna ideea. S-ar putea sa te usture taxele. Intereseaza-te si vezi exact care e situatia. Pe urma, chiar daca iti iei masina din Franta, nu cred ca ii vei face reviziile tot acolo
Asa ca pina la urma, tot de dealerii nostrii te lovesti.
Referitor la Opel, dpv financiar sint cam cu un picior in groapa, de vreo 5 ani nu mai au profit si au mai dat di niste chix-uri la niste modele, cu segmenti montati prost, fapt ce accelera uzura motorului. Take care

Referitor la Opel, dpv financiar sint cam cu un picior in groapa, de vreo 5 ani nu mai au profit si au mai dat di niste chix-uri la niste modele, cu segmenti montati prost, fapt ce accelera uzura motorului. Take care

Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Daca ai posibilitatea sa o iei din Franta si punand cap la cap toate costurile (transport, taxe, vama, etc.) iesi la fel sau chiar mai ieftin, eu chiar te sfatuiesc s-o iei de acolo.
Probabil multi ma vor contrazice, dar te asigur ca altfel sunt facute masinile pentru piata vestica. De fapt, exista 3 linii de calitate (nu numai la Citroen, ci la toate marcile): linia A pentru americani, linia B pentru vestici si linia C pentru restul (aici intram si noi).
Deci, basmul cu SH-ul adus din afara mai bun decat una noua luata de aici are si un dram de adevar la mijloc.
Dar, inca o data, intereseaza-te bine asupra conditiilor de comparare. Eu, din ce am vazut pana acum, preturile sunt mult mai mari in vest ca la noi (poate tocmai datorita la ce am scris mai sus). Cand mi-am cumparat Xsara, la noi era 11.000euro CIP si in Spania era vreo 13 sau 14.000, acelasi model cu aceleasi dotari. Si nu prea-mi vine sa cred ca francezii fac donatii benevole romanilor.
Probabil multi ma vor contrazice, dar te asigur ca altfel sunt facute masinile pentru piata vestica. De fapt, exista 3 linii de calitate (nu numai la Citroen, ci la toate marcile): linia A pentru americani, linia B pentru vestici si linia C pentru restul (aici intram si noi).
Deci, basmul cu SH-ul adus din afara mai bun decat una noua luata de aici are si un dram de adevar la mijloc.
Dar, inca o data, intereseaza-te bine asupra conditiilor de comparare. Eu, din ce am vazut pana acum, preturile sunt mult mai mari in vest ca la noi (poate tocmai datorita la ce am scris mai sus). Cand mi-am cumparat Xsara, la noi era 11.000euro CIP si in Spania era vreo 13 sau 14.000, acelasi model cu aceleasi dotari. Si nu prea-mi vine sa cred ca francezii fac donatii benevole romanilor.
Pt Moory: cred ca o sa fac mai mult de 500-600 km pe luna, deoarece eu merg f mult prin oras.Sufar de lenevita cronica.Nici pana la paine nu m-as duce pe jos. Plus de asta, am suportat suficient in liceu tramvaiele si troleele cu mirosurile lor si rrromanii care circula cu ele.
Fac in medie cam 1000 km pe luna, pentru ca stau in D-na Ghica si am cursuri in Romana, dupa care trebuie sa ma duc si la servici...in 13 Septembrie. Iar munca mea consta in activitate de vanzare care stiti si voi ca presupune multa alergatura. Mi se deconteaza benzina asa ca imi convine sa folosesc masina mea.
Deci la numarul asta de km pe luna ma gandesc ca fac destul de repede rodajul , astfel incat sa ajung la un consum cat mai apropiat de cartea tehnica.
Despre garantie m-am interesat si intr-adevar daca iau masina de acolo nu am garantie extinsa si in Romania, asa ca ATS, stai ca vin!
Moory cred ca saptamana cealalta am sa trec si pe la Ploiesti asa ca o sa vorbesc si cu d-ra de care imi spuneai. Ti-as fi foarte recunoscatoare daca mi-ai da numele ei.
Am intrat pe niste site-uri straine si am vazut ca in segmentul masinilor mici, dieselul de la C3 este cel mai bun motor pe motorina. Din nefericire ei se refereau la cel de 92 CP, nu la cel de 70 CP.
Voi ce parere aveti? Merita mai degraba cel de 92 in fata celui de 70? Ma refer la demaraj, la consum, la "cum trage" (eu inca nu pricep ce intelegeti voi prin "cum trage"...eu am condus C3-ul de 1.1 de care voi spuneati ca trage greu si mi se pare ca merge minunat)
Va astept cu opinii.
Fac in medie cam 1000 km pe luna, pentru ca stau in D-na Ghica si am cursuri in Romana, dupa care trebuie sa ma duc si la servici...in 13 Septembrie. Iar munca mea consta in activitate de vanzare care stiti si voi ca presupune multa alergatura. Mi se deconteaza benzina asa ca imi convine sa folosesc masina mea.
Deci la numarul asta de km pe luna ma gandesc ca fac destul de repede rodajul , astfel incat sa ajung la un consum cat mai apropiat de cartea tehnica.
Despre garantie m-am interesat si intr-adevar daca iau masina de acolo nu am garantie extinsa si in Romania, asa ca ATS, stai ca vin!
Moory cred ca saptamana cealalta am sa trec si pe la Ploiesti asa ca o sa vorbesc si cu d-ra de care imi spuneai. Ti-as fi foarte recunoscatoare daca mi-ai da numele ei.
Am intrat pe niste site-uri straine si am vazut ca in segmentul masinilor mici, dieselul de la C3 este cel mai bun motor pe motorina. Din nefericire ei se refereau la cel de 92 CP, nu la cel de 70 CP.
Voi ce parere aveti? Merita mai degraba cel de 92 in fata celui de 70? Ma refer la demaraj, la consum, la "cum trage" (eu inca nu pricep ce intelegeti voi prin "cum trage"...eu am condus C3-ul de 1.1 de care voi spuneati ca trage greu si mi se pare ca merge minunat)
Va astept cu opinii.
Bianca scrie: Ma refer la demaraj, la consum, la "cum trage" (eu inca nu pricep ce intelegeti voi prin "cum trage"...eu am condus C3-ul de 1.1 de care voi spuneati ca trage greu si mi se pare ca merge minunat)
Va astept cu opinii.
Daca nu ai ce face, vino duminica la intalnirea noastra si vei avea posibilitatea sa testezi mai multe masini. Eu vin cu Xsara cu motor de 110CP pe benzina, nero, daca vine, are C4 tot de 110CP dar pe motorina si poate vine si vreun posesor de C3.
Cu "trasul" depinde f. mult şi de cutia de viteze. Un exemplu relevant de cum poate să distrugă plăcerea de a conduce o cutie de viteze prost etajată este Dacia Logan cu motorizarea 1.6 (o fi fost mai ieftin să pună direct cutia de la 1.4).
Ideea e că la Citroen, modelul C3, pentru toate cele 5 motorizări există 5 cutii diferite de viteze, special concepute pentru "a scoate tot" din motorul respectiv. Iar ce spui tu despre 1.1 este foarte adevărat la vitezele mici specifice oraşului. Diferenţa de putere apare când ai o sarcină mare (4 pasageri, bagaje), când vrei să faci depăşiri ĂŽn afara oraşului, şi ai nevoie de un demaraj rapid de la 70-80 km/h până la peste 100-110, sau când mergi pe autostradă la viteze mai mari decât cea legală ;)
Ideea e că la Citroen, modelul C3, pentru toate cele 5 motorizări există 5 cutii diferite de viteze, special concepute pentru "a scoate tot" din motorul respectiv. Iar ce spui tu despre 1.1 este foarte adevărat la vitezele mici specifice oraşului. Diferenţa de putere apare când ai o sarcină mare (4 pasageri, bagaje), când vrei să faci depăşiri ĂŽn afara oraşului, şi ai nevoie de un demaraj rapid de la 70-80 km/h până la peste 100-110, sau când mergi pe autostradă la viteze mai mari decât cea legală ;)
Bianca, asa cum ti-au raspuns si domnii de mai inainte, 70 de cai cred ca sint super-suficienti pentru tine. chiar sa vrei, nu poti "cocosa" masina cu oameni si bagaje (n-ai unde, poate doar daca iei in portbagaj 20 de menghine de fonta, nu cred insa ca asta vinzi tu, nu-i asa?...), si oricat de "agresiva" ai fi (asta - in gluma - apropo de claxonul "plasat" cucoanei pe care ai speriat-o...), cu cei 70 de cai cred ca te descurci suficient de bine in situatii de urgenta... si apoi presupun ca - odata noua achizitie efectuata - iti vei "ajusta" inconstient stilul de sofat asa cum se intampla tuturor celor cu masini noi: o sa franezi ceva mai devreme ca inainte, o sa te "bagi" mai rar in "clinciuri" cu cine stie ce rable de Dacii care te "forjeaza" etc.
datele de contact de la CitrĂśen Ploiesti le ai pe PM.
multa bafta!
datele de contact de la CitrĂśen Ploiesti le ai pe PM.
multa bafta!
Înapoi la “Citroen C3 - Hatchback, Pluriel, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo