Salutare natiune si forumisti de Citroen! Iata si C3-ul meu!

Forum de discutii generale despre Citroen C3 (2002-2009). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
Hylander
pasionat
Mesaje: 188
Membru din: Mie 16-Feb-2011 01:45
Localitate: Bucuresti / Buzau
Contact:

Mesajde Hylander » Mar 01-Mar-2011 18:20

Progresam...
Progresam pe zi ce trece!
Astazi am facut si sistemul de prindere a extinctorului in portbagaj!
Asa cum spuneam si in urma cu vreo 3 zile, aveam in cap mai multe idei, am optat in final pentru ideea de a-l prinde cu o chinga rezistenta, cu sistem de ajustare - la nevoie se poate mari sau micsora in functie de dimensiunea obiectului ce urmeaza sa fie prins, si se deschide in 2 parti: sus si jos, exact cum este si catarama unui rucsac!
O sa las pozele sa vorbeasca de la sine:

Imagine-Imagine-Imagine-Imagine

In ultima poza vedeti cum arata in cartea tehnica, la unele masini probabil. La noi prea putini cred ca au asa! Eu am facut cum am stiut si chiar imi place ce a iesit!

Triunghiul l-am ascuns sub plasticul negru al portbagajului, altfel spus sub clema de inchidere la portbagaj si ce e jmeker e ca nici macar nu se vede de sus, si nici nu prea are cum sa "balangane" :lol: pentru ca cele 2 prinderi pe care se sprijina sunt elastice si imita sistemul tobei de la esapament, care dupa cum stim, chiar daca se produc vibratii pe intreb sistemul de evacuare, tobele nu vibreaza deoarece sunt prinse si suspendate cu niste mansoane elastice de cauciuc!

Imagine-Imagine

Cred ca o sa fac ceva asemanator pe partea stanga a portbagajului (opusa extinctorului) dar probabil va fi ceva din plasa!
Deocamdata e de ajuns acum, ca e frig in draci si nu prea merge sa stai pe afara pe vremea asta si sa lucrezi la masina!
Tineti aproape!
REVENIM IN CURAND CU NOUTATI!
:lol: :lol: :lol:
Sunt totul si totusi nimic!

alexepr
pasionat
Mesaje: 107
Membru din: Mar 03-Aug-2010 00:25
Localitate: Galati

Mesajde alexepr » Mar 01-Mar-2011 23:37

Imi place!


Ai dat gaura in panoul ala ca sa prinzi chinga?

Ce material infect e panoul, parca cel mai nasol de pe toata masina.

Avatar utilizator
Hylander
pasionat
Mesaje: 188
Membru din: Mie 16-Feb-2011 01:45
Localitate: Bucuresti / Buzau
Contact:

Mesajde Hylander » Mar 01-Mar-2011 23:42

alexepr scrie:Imi place!
Ai dat gaura in panoul ala ca sa prinzi chinga?
Ce material infect e panoul, parca cel mai nasol de pe toata masina.

Ei da, este, e o mocheta foarte tare si curbata probabil la presa ca sa aiba forma respectiva!
Evident am dat 2 gauri prin care am trecut acea "chinga" de strofa (de foarte buna calitate de altfel) in mocheta numai, si desi ar parea fragila, nu este pentru ca fiind prinsa din toate partile si tinandu-se foarte bine suporta fara probleme greutatea extinctotului si chiar mai mult!
Acum nu te gandi ca am dat 2 gauri si atat.
Am folosit si pe fatza si pe spatele fiecarei gauri cate o saiba (astfel mocheta se afla exact la mijloc) si apoi prin acele saibe am trecut si strans cate un pop-nit! S-a prins super bine deci sta fix!
Faptul ca explic exact in acest fel ce am facut poate parea cceva pompos, pentru cineva in domeniu sau care se pricepe la asa ceva, e banal!
Important e ca incerc sa aduc imbunatatiri, daca nu zilnic, destul de des, asta spre bucuria celui ca o va cumpara / lua atunci cand va sosi momentul.
Daca cineva la acea vreme ar avea vre-un dubiu, o sa il indemn catre forum sa citeasca pas cu pas tot ce voi fi facut la el de-a lungul vremii!
(Abia e inceputul)
Sunt totul si totusi nimic!

MikePop
pasionat
Mesaje: 182
Membru din: Vin 08-Oct-2010 22:24
Localitate: Slatina, Olt

Mesajde MikePop » Mie 02-Mar-2011 10:23

:) Spor la treaba!
Zambeste! Maine poate fi mai rau.

alexepr
pasionat
Mesaje: 107
Membru din: Mar 03-Aug-2010 00:25
Localitate: Galati

Mesajde alexepr » Lun 07-Mar-2011 15:54

Ce tacere s-a lasat.


Maestre Hylander, ce imbunatatiri ai mai facut la masinuta?


Si inca o chestie naspa, ai observat ca nu poti schimba viteza cand ai cotul pe cotiera de la scaunul soferului? Is pozitionate asa de rau.
Eu ca sa stau confortabil tin mana pe cotiera de la cel din dreapta, spre disperarea pasagerului. Asa imi ramane suficient loc si pt manevrarea manetei. :)

Avatar utilizator
Hylander
pasionat
Mesaje: 188
Membru din: Mie 16-Feb-2011 01:45
Localitate: Bucuresti / Buzau
Contact:

Mesajde Hylander » Lun 07-Mar-2011 16:25

alexepr scrie:Ce tacere s-a lasat.

Maestre Hylander, ce imbunatatiri ai mai facut la masinuta?
Si inca o chestie naspa, ai observat ca nu poti schimba viteza cand ai cotul pe cotiera de la scaunul soferului? Is pozitionate asa de rau.
Eu ca sa stau confortabil tin mana pe cotiera de la cel din dreapta, spre disperarea pasagerului. Asa imi ramane suficient loc si pt manevrarea manetei. :)


Pai am mai fost si eu plecat, am fost ocupat si cu alte treburi, mai nou mi-am instalat cel mai tare si mai recent soft gps iGO Primo!
Este peste tot ce s-a facut pana acum, o interfatza cu totul si cu totul noua, optiuni in plus, (TTS in lb romana - anunta orice strada pe care urmeaza sa intri, in loc sa zica la urmatoarea strada faci dreapta, ii spune direct numele) si multe alte nebunii cum ar fi player audio ce merge simultan cu gps-ul; in momentul in care vocea de gps face un anunt muzica scade ca si volum, apoi dupa ce vocea termina anuntul muzica creste la loc (fade in / fade out - la fel ca la radio - frumos de tot). Plus de asta vocea de acum e total umana, si calda asa, parca ti-e si drag sa o asculti, nu mai suna ca un robot ce leaga cuvintele prin lipire.
Cat despre masina in sine, urmeaza sa primesc maine sau poimaine manerele de viraj de pe Golf 4 si sa le montez.
La faza cu cotiera te inteleg perfect, si in al doilea rand eu nici macar nu am de nici un fel. Oricum cele originale de pe scaune arata groaznic, nu cred ca esta masina cu cotiere mai urate! In schimb, la un moment dat, probabil ca o sa ii pun cotiera centrala intre scaune, din aceea mai lata in care sa poti si depozita diverse chestii!
Keep in touch!
Sunt totul si totusi nimic!

MikePop
pasionat
Mesaje: 182
Membru din: Vin 08-Oct-2010 22:24
Localitate: Slatina, Olt

Mesajde MikePop » Lun 07-Mar-2011 17:34

Eu cotiera centrala mi-am pus pentru ca nu aveam deloc. Este super ok, pot schimba vitezele cu mana pe cotiera si este suficient de lata pentru 2 maini.
Zambeste! Maine poate fi mai rau.

Avatar utilizator
Hylander
pasionat
Mesaje: 188
Membru din: Mie 16-Feb-2011 01:45
Localitate: Bucuresti / Buzau
Contact:

Mesajde Hylander » Lun 07-Mar-2011 20:58

MikePop scrie:Eu cotiera centrala mi-am pus pentru ca nu aveam deloc. Este super ok, pot schimba vitezele cu mana pe cotiera si este suficient de lata pentru 2 maini.

Exact! :wink:
Sunt totul si totusi nimic!

ag26raf
pasionat
Mesaje: 301
Membru din: Mie 10-Dec-2008 10:00
Localitate: Mioveni

Mesajde ag26raf » Joi 10-Mar-2011 10:51

Dar ce liniste apasatoare......! :lol:
Apropo de cotiere, sunt groaznice intr-adevar si inutile, prost gandite si lipsite total de ergonomie, dar ca sa renunti la ele in favoarea uneia "normale" ar insemna sa ramai cu gaurile acelea oribile din scune, unde se afla suportul lor. Si eu merg tot sprijinit de cea din dreapta. Pe cea de pe scaunul meu o folosesc doar pe autostrada, cand nu sunt nevoit sa schimb des vitezele.
Intre-timp, din cauza zapezii, am ramas fara spoilerul de sub bara fata. Dar nu-i bai ca oricum era vai de mama lui, de la borduri. (bai, sa inteleg ca in Romania sunt bordurile mai inalte ca in alte tzari? rar gasesc cate o bordura fara sa ating cu spoilerul. :? )
In rest, vad ca Alin, pardon Hylander tace (cred ca ne pregateste noi surprize, mai mult ca sigur a schimbat si caroseria cu una de Golf, nu numai interiorul :lol: ) si.... vine primavara, deci se apropie "momentul adevarului", luna viitoare am in plan sa schimb amortizoarele, ceva pe la suspensie (astea pe la Bucuresti la khan as vrea) si o "profunda" cosmetizare (sper sa rezolv farurile, de schimbat huse...). Nu de alta dar daca om stabili o intalnire a C3-istilor sa nu fiu ultima spitza.:)

Avatar utilizator
Hylander
pasionat
Mesaje: 188
Membru din: Mie 16-Feb-2011 01:45
Localitate: Bucuresti / Buzau
Contact:

Mesajde Hylander » Joi 10-Mar-2011 12:28

ag26raf scrie:Dar ce liniste apasatoare......! :lol:

Fratilor nu e vorba de liniste, dar nici nu sunt genul de om care sa vorbesc doar ca sa nu tac si nici nu vreau sa dau impresia moderatorilor ca sunt pe aici doar ca sa umplu forumul cu postarile mele. Nu fac nici concurs de adunat "stelutze" sau sa fiu forumistul care a ajuns "PASIONAT" in cel mai scurt timp. Daca se intampla asta de la sine si am ceva important de zis, cu atat mai bine!
Si ca sa raspund acum.
Legat de scaune si cotiere: EU NU AM DELOC COTIERE DECI NICI GAURI IN SCAUNE NU MI-AR RAMANE DACA AS VREA SA PUN DIN AIA CENTRALA MAI LATA - AFTERMARKET!
Cat despre masina mea:
Asa cum va spuneam cumparasem de la cineva din Piatra-Neamt niste manere de viraj pt plafon de pe un Golf 4, si abia asteptam sa le pun, numai ca desteptul ala mi le-a trimis dupa ce in prealabil ii dadusem deja masurile si distanta dintre centrul gaurilor - in cazul meu la C3 era undeva la 19.5 cm si cu totul manerul are cam 23 - el m-a asigurat ca se potrivesc, si cand le-am primit ce sa vezi, au doar 14.5 cm. Cum mama naibii o fi masurat ala nu stiu! :?
Pacat de ele ca arata super bine si au si agatatoare ca la cuier, dar daca nu se potrivesc :( :( :(
Le-am pus si eu la vanzare si sper sa recuperez banii si mai ales sa imi gasesc unele care se potrivesc pe C3.
Bafta si numai bine, si va tin la curent cand o sa-mi schimb caroseria cu una de golf 4 (TARE AG26RAF) insa in perioada asta nici nu prea mai am bani asa multi, astept si eu sa incep iar proiectele!

P.S. E doar o gluma de-a mea si de-a colegului, nu o sa pun caroserie de Golf 4 pe C3, dar cel putin ideea in sine ne-a amuzat si suna bine!
Sunt totul si totusi nimic!

Avatar utilizator
Hylander
pasionat
Mesaje: 188
Membru din: Mie 16-Feb-2011 01:45
Localitate: Bucuresti / Buzau
Contact:

Mesajde Hylander » Lun 14-Mar-2011 01:02

Salutare natiune!
Da stiu ca nu am mai scris demult si decat sa imi atrageti voi iar atentia mai bine sa o iau eu inainte!
Si desi e un mesaj general ma refer asa in special (fara dedicatie speciala insa ca noi este doar forumisti nu si manelisti - no ofense) colegilor AG26RAF si MikePop si incep cu o intrebare:

"VOI AVETI BEC IN TORPEDOU ORIGINAL DE FABRICA? SAU MACAR DE VRE-UN FEL?"

Ei bine dupa cum am mai spus in urma cu ceva vreme eu nu am avut, de nici un fel, dar na, cand omul e nebun si nu poate sa stea pana nu face toate extraoptiunile pe masina (la naiba de nu i-as pune si ESP daca as putea) maine ii pun si bec in torpedou si nu asa oricum, evident tot cu buton care aprinde automat becul in momentul deschiderii torpedoului si se stinge odata cu inchiderea torpedoului. Deci fara sa mai apas eu pe vre-un buton aditional!

Tot maine (dar ce spun eu, e deja AZI ca e 01:00) aduc si dovezi, adica fotografii si poate chiar un filmuletz!
Cam ce v-ar trebui daca vreti sa faceti si voi ceva asemanator:

1. o lampitza de torpedou, poate fi una dedicata (aftermarket pt torpedou) sau chiar una de plafoniera (se gasesc undeva pe la 10 Ron).
Imagine
2. doua fire pentru alimentare si 2 "papuci" ce vor veni prinsi pe lampa.
Imagine
3. un buton actionare (inchis cand e apasat, deci torpedou inchis / deschis cand este eliberat) asemenator celui de la frigider.
4. putina indemanare.
5. un pic de creativitate.
6. "neste" timp liber.

In principiu nu e chiar mare inginerie, dar necesita putina atentie, putina indemanare si iese.
Initial trĂŁsesem fire direct din lampa plafoniera, dar nu prea mergea ideea de plus permanant pentru ca acolo sunt sunt 4 fire si eu la lampitza asta am doar 2. Si practic mergea sistemul dar cand se inchide plafoniera, se inchidea si lumina de la torpedou. In schimb daca deschideam torpedoul dupa perioada in care plafoniera se stingea, PAUZA CURENT si era nevoie sa ating butonasul de sus, al plafonierei, cel din torpedou era degeaba daca nu primea curent.
Ca sa o fi facut asa aveam nevoie de un tip la lampitza tot cu 4 picioruse de alimentare. Asadar am renuntat si am tras 2 fire: de PLUS PERMANENT si MINUS (Masa) si am rezolvat problema.
Acum am curent fara intrerupere in torpedou indiferent daca celelalte surse sunt oprite sau nu!

Dar mai multe, in episodul viitor....
Sunt totul si totusi nimic!

ag26raf
pasionat
Mesaje: 301
Membru din: Mie 10-Dec-2008 10:00
Localitate: Mioveni

Mesajde ag26raf » Lun 14-Mar-2011 07:28

Hylander, NU am bec in torpedou si nici nu cred ca C3-urile au avut asa ceva nici pe lista de optionale (nu inteleg de ce, avand in vedere ca pana si Dacia 1310 avea asa ceva :roll: ). Pana de curand nu am stiut macar ca exista acea gura de ventilatie in torpedo...
In ceea ce priveste monarea acestui bec, sunt curios sa vad de unde il "legi" pana la urma? Daca luai de la plafoniera, pe unde trageai firele?
Singurele mele "aditional lights" au fost niste leduri de interior, motivul fiind deplasarea noaptea cu copilul in masina si evitarea mersului cu plafoniera aprinsa(deranjanta si pt el si pt mine). Sunt acele leduri (4 la numar) legate in paralel pt fiecare loc si conectate la bricheta. Le pusesem undeva jos, sub scaune, sa dea o lumina difuza, ambientala. Acum ca cel mic a mai crescut un pic le-am scos, pt ca nu sunt adeptul ""turcismelor" in exces si nici nu mai am varsta de "acut impresie la fete". Scopul lor a fost pur de utilitate. Le mai am si acum in torpedo.
In rest... se incalzeste, motiv serios de revenirea "simfoniei" la suspensie (flansele au inceput iar sa faca zgomot) :lol:
Pretul la motorina creste.... creste..... creste......, un alt motiv serios sa ma bucur ca macar buburuza nu e gurmanda si tine cu buzunarul meu. @Hylander, daca o luam pe aia de 2000 cmc benzina cred ca faceam credit de nevoi personale sa pot merge cu ea... (nu mai fac niciun secret ca am avut tendinta la un moment dat sa schimb C3-ul cu o Laguna 2000 cmc benzina!)

Avatar utilizator
Hylander
pasionat
Mesaje: 188
Membru din: Mie 16-Feb-2011 01:45
Localitate: Bucuresti / Buzau
Contact:

Mesajde Hylander » Lun 14-Mar-2011 12:38

ag26raf scrie:In ceea ce priveste monarea acestui bec, sunt curios sa vad de unde il "legi" pana la urma? Daca luai de la plafoniera, pe unde trageai firele?


Pai deja trasesem fir de la plafoniera, baagat pe sub mocheta plafonului frumos, coborat cu ea pe stalp pe sub caucuiucul ala negru si pe sub plastice pana in dreptul bordului acolo intrasem frumos in bord tot pe sub plastice (practic nu se vedea nimic) si aia a fost, doar ca ti-am spus ca am fost multumit cu ideea de a aprinde plafoniera pt a de aprinde lumina in torpedou (practic desi erau legate in paralel totusi becul din torpedou ar fi fost controlat de cel de la plafoniera (mufa aia avand 4 fire si nu 2).
Asadar, am renuntat la ideea asta. Am scos firele afara iar (pana mea, asta e acum) si le-am legat direct din bord si m-am legat cu un fir la plusul permanent si la o masa.
Esti curios unde o sa pun lampa?
BUNA INTREBAREA!
Deci C3 -ul are cel mai penal torpedou EVER!~
Cum frate sa nu pui tu un plastic acolo ceva, in afara de sertarasul culisanta (usa) totul e doar un buretel?
Insa am gasit un loc unde vine perfect, am si de unde sa ma prind si e totodata si pozitia de unde lumina bate cel mai bine si e cea mai "puternica" in sensul ca lumineaza cat mai mult!.
Locul asta este exact chiar in spatele broastei (ce broasca de inchidere, un kkt, bucatica de plasticului in care se prinde clema usii).
Vin cu poze mai tarziu!
Acum fac si eu ca ala cu "s-a rupt un burlan":
"- CHIAR ACUM MA DUC SA VORBESC CU TATA..."
"- Nu lasati, nu e nevoie!"

P.S. Mai bine ca nu ti-ai luat Laguna pentru ca ultima data cand am vorbit clar nu iti cumparasesi benzinarie si nici nu aruncai cu bani!
:wink:
Sunt totul si totusi nimic!

ag26raf
pasionat
Mesaje: 301
Membru din: Mie 10-Dec-2008 10:00
Localitate: Mioveni

Mesajde ag26raf » Lun 14-Mar-2011 12:55

Da, Alin dar acum aveam lumina in torpedo, ESP, manere de viraj ca lumea, cotiera belea, clima.... :lol:
Si prelata sa pun pe ea si sa o scot la plimbare mai rar ca pe soacra-mea :lol:
Serios vorbind, si fara lumina in "sertar" macar e buna ca inca nu se resimte prea tare costul carburantului.
Eu ma tot intrebam in postul anterior cum Dumnezeu ai bagat tu firul pe sub "mocheta" aia de pe pavilion, sa iesi cu el la stalp.
Ca fapt divers, apropos de plafoniera, stiu, cred ca esti in asentimentul meu, dar localizarea plafonierei la C3 in centru (chit ca da feeling aceeasi Dacie veche) este mai utila in unele cazuri decat daca ar fi fost la oglinda retrovizoare ca la majoritatea masinilor. Si asta pt ca ofera cat de cat lumina si locurilor spate. Pt mine a fost utila asa.
Asta ca un plus, iar ca un minus, pt ca nu am amintit niciodata principala problema intalnita la C3, este vizibilitatea! Stalpii fata (cu predilectie cel stanga) obtureaza in procent f mare vizibilitatea pietonilor pe trecere. Nu stiu, poate sunt eu mai inalt si conduc mai pe spate, dar au fost vreo 3 cazuri pana acum cand am oprit la limita (cu sperietura zdravana) datorita faptului ca pietonul se deplasa razant cu stalpul. (montantul A) Atentie asadar, sunt patzit!

Avatar utilizator
Hylander
pasionat
Mesaje: 188
Membru din: Mie 16-Feb-2011 01:45
Localitate: Bucuresti / Buzau
Contact:

Mesajde Hylander » Lun 14-Mar-2011 13:04

ag26raf scrie:Serios vorbind, si fara lumina in "sertar" macar e buna ca inca nu se resimte prea tare costul carburantului.

Adevarat, dar in ritmul asta o sa ajungem sa mergem cu bicicleta ca na, e fiabila si consuma cel mai putin. :lol:
[quote=äg26raf"]Eu ma tot intrebam in postul anterior cum Dumnezeu ai bagat tu firul pe sub "mocheta" aia de pe pavilion, sa iesi cu el la stalp. [/quote]
Simplu, am desfacut manerul de viraj din dreapta ca sa lase un pic lejeritate plafonului sa poti trage un pic in jos de el, la capatul celalalt am dat jos plafoniera centrala si am bagat firul cu grija dintr-o parte in alta "printre table si bureti". Dar am reusit, nu mi-a luat mai mult de maxim 1 minut!
ag26raf scrie:Asta ca un plus, iar ca un minus, pt ca nu am amintit niciodata principala problema intalnita la C3, este vizibilitatea! Stalpii fata (cu predilectie cel stanga) obtureaza in procent f mare vizibilitatea pietonilor pe trecere. Nu stiu, poate sunt eu mai inalt si conduc mai pe spate, dar au fost vreo 3 cazuri pana acum cand am oprit la limita (cu sperietura zdravana) datorita faptului ca pietonul se deplasa razant cu stalpul. (montantul A) Atentie asadar, sunt patzit!

In prima faza si mie mi s-a parut un pic ciudat, dar m-am obisnuit, plus de asta si eu am 188 cm dar nu a fost o problema prea mare pentru ca eu mi-am reglat scaunul cat mai sus, asa imi place sa merg, sa vad nu sa sufar de fitze. La fel mergeam si la golf, ridicam scaunul maxim apoi il reglam fatza spate si in final spatarul! Chiar nu ii inteleg pe aia de merg asa infundat, de parca strada e loc de spart in figuri sau traseu de raliu, unde nu exista pietoni sau obstacole pe care tu tre sa le vezi din timp. Dar fiecare cu stilul lui de condus.
Ce sa zic...
Incearca si tu varianta cu scaunul maxim sus si vezi cum iti pare!
(repe prima data mie mi s-a parut penal, la cum era reglat, dar acum m-am obisnuit, pare ok)
Sunt totul si totusi nimic!


Înapoi la “Citroen C3 - Hatchback, Pluriel, Picasso”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo